Kun maksan tonnin

niin...

Onko tämä joku vitsi vai olenko ymmärtänyt väärin. Kun maksan tonnin jollekin "firmalle" niin saan ostaa heidän kauttaan esim. television tai polkupyörän vähän kalliimpaan hintaan kuin muualta. Mitäs järkeä siinä on? Lähteekö tämmöiseen pelleilyyn joku vielä mukaan?
t.toimitusjohtaja(uskokaa tai älkää)

9

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hazzis

Tottakai kannattaa, jos sinusta siltä tuntuu. Eivät kaikki tuotteet ole muissakaan liikkeissä aina samanhintaisia. Jotkut myyvät halvemmalla ja toiset kalliimmalla. Ei aina kannata osta halvimmasta. Varsinkin, jos saat jotain muita etuja kalliimmasta kylkiäisenä.

• kuluttajaihminen

Aivan. Movessa saat kylkiäisenä velvollisuuden ostaa joka kuukausi tuota samaa ylihintaista roinaa väh. 60 €/kk! Lisäksi saat kylkiäisenä ainutlaatuisen tilaisuuden maksaa kaiken maailman höpöhöpö-koulutuksista ja höpöhöpö-motivointimateriaaleista!

Pisteenä iin päälle saat hyvässä lykyssä syytteen rahankeräysrikoksesta, veropetoksista sun muusta kivasta!

• Jeebo

Emmä tiijä onks se pelleilyä tai vitsikästä kun kauppaa käydään. Itsehän päätät mitä ostat mistäkin. Vastuu on sinun. Turha luulla etteikö kauppiaat aina vedä välistä. Ei kai sellaisia ookaan? Vai onko? Sinä varmaan tiedät kun olet Toimitusjohtaja.

• näin se menee

Mutta yleensä kauppaa ei käydäkään siten, että asiakkaan pitää perustaa itse täysin samanlainen kauppa ja ostaa sitten itse itseltään ylihintaisia tuotteita. Näinhän Move toimii.

• Nimimerkki

Kun maksat tonnin niin saat polkupyörän (arvo 150€) , salkun (arvo 20€), käyntikortteja, pinssin.. Lisäksi saat henkilöt, joille tämän tonnin maksat, hymyilemään sinulle. Voiko hymyn arvoa mitata? Kuulostaa ehkä vitsiltä, mutta sitä se ei ole. Lisäksi tuolla tonnilla saat mahdollisuuden kerätä muilta tonneja ja hymyillä heille.

• sulta noita

Voisitko järjestää mulle noi kamat sanomaasi hintaan. Tai kertoa mistä saan ne sinun hinnoillasi.

• mmmmm
        sulta noita kirjoitti:

Voisitko järjestää mulle noi kamat sanomaasi hintaan. Tai kertoa mistä saan ne sinun hinnoillasi.

salkku:
        http://www.lahjatavarat.fi/index_product.php?product=950
        http://www.lahjatavarat.fi/index_product.php?product=2282
        http://www.lahjatavarat.fi/index_product.php?product=2285

polkupyörä:
        http://shop.movestore.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=918&category_id=137&option=com_phpshop&Itemid=1

Moven kanta-asiakkaana saat 30% alennusta..

Onhan nuo tietenki vähän halvempia mitä mainitsin.

• moveout

Sinä toimitusjohtaja tason miehenä varmasti ymmärrät liikeidean mainiouden. Sehän on aivan fantastita ihminen maksaa siitä että saa kuluttaa ylihintaista tavaraa. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista yritykselle. Myyntiedustaja=kuluttaja kärsii tai moventapauksessa nauttii tällaisesta toiminnasta.

• alalla...

Itse olen näköjään aivan väärällä alalla. Meillä kun koitetaan myydä halvemmalla kuin muualla. Tämä "tonnin"systeemihän on aivan mahtava! Tyhmiltä rahat pois...
        t.TJ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe