minulla on muutaman päivän ajan ollut kurkkukäheä ja flunssainen olo. oikein paljon limaakin tulee. nyt minua on alkanut pelottaa, et mulla joku syöpä, ku tuntuu ettei saa kunnolla nieltyä ja aloin taas pitkän tauon jälkeen polttaa uudestaan. hiljattain kävin lääkräissä ja otettiin verikokeet, kaikki niissä normaalit..kilpirauhastulokset, hb ja crb. voiko tää siis olla jotain syöpää ja kertokaa te jotka tiedätte millaisia oireita kurkkusyövässä/nielusyövässä tms on? helpottais kovasti! ja mitään patteja en kaulallani tunne...ainakaan ei isompia. viime vuoden puolella kurkkuni tarkastettiin useaan otteeseen eikä silloinkaan mitää patteja löytyny..ny taas pelottaa. kiitos!
kurkku,nielu tms syöpää
2
1030
Vastaukset
- diagnoosiksi syöpä
Taitaa olla flunssan tulon ja tupakanpolton aloittamisen yhteisvaikutus tuo kurkkuvaivasi. Tosin koskaan ei voi tietää! Minulla todettiin lokakuussa 2005 nielurisakuopan syöpä ja se tuli esille tavanomaisen flunssan hoidon yhteydessä, kun nielussani oli ihmeellinen patti ja kun siitä otettiin koepala, osoittautui se syöväksi! Aivan viattomasta flunssasta tulikin koko elämäni pysähdyttänyt shokki. Nyt minut on leikattu ja olen läpikäynyt 7 vkon sädehoidon ja sisplatin tehostehoidon. Syön ja juon PEG-letkun avulla, suustani en pysty laittamaan mitään alas. Kipulääkitys auttaa. Pikkuhiljaa olen alkanut saada taas elämän syrjästä kiinni ja todellakin toivon, että tautini ei uusiutuisi. Tauti ei ollut levinnyt kaulan imusolmukkeisiin, vaikka kaulallani oli pari epäilyttävää imusolmuketta, ohutneulanäyte otettiin. Enkä toivo tätä edes pahimmalle vihamiehellenikään!
- lopetin
no voit kyllä lopettaa samantien sen tupakoinnin! olit jo polttamattakin.
Tumppaa niin takuulla ei tarvi pelätä syöpää niin paljon! Tiedetään että tupakanpoltto aiheuttaa syöpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348