Näkeekö ihastumisen

uteliaisuus heräsi

päällepäin ihmisestä? Kun tuntuu, että eräs mies töissä tuijottelee.

15

4051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistä...

Kaikki miehet tuijottaa töissä.

• uteliaisuus heräsi

Ei kyllä ole muut noin selkeästi tuijotelleet. Hän ei ole minun tyyppiäni, ja tuijottelu on mielestäni HÄIRITSEVÄÄ. Ei olla kuin muutama sana joskus vaihdettu. Vai voiko olla niin, että jos hän olisi oikeasti ihastunut minuun niin ei kehtaisi tuijotella...

• -tytteli-

näissä jutuissa, ikinä en osaa lukea miestä, aina luen väärin ja kuvittelen aivan omiani. Ehkä se johtuu siitä, että ihastun aina itse kaikkiin tapaaamiini miehiin, että elättelen kyllä itse aina toiveita. Olen kyllä sitä mieltä että jos itse ei ole kiinnostunut, niin toisen tai toisten ihastumisen näkee aika selvästi, sillä se todellakin on häiritsevää kun näkee että toinen kyylää tai kiemurtelee. Tää nyt ei auttanut sua yhtään, vaikeeta tuosta kuvauksesta tietää, luulisin että se iski silmänsä suhun, ajatteleehan miehet joka naisen asteikolla panisinko vai en...niin se vaan menee

• (äm)

Riippuu paljon miehestä. Ehkä jos vain tuijottaa niin saattaa olla pano mielessä, mutta jos katsoo silmiin niin....

• taidaks tietää

paljon miehestään. Näyttääks että sinulla on vain harhaluuloja.

• Brie

..eräs mies töissä katselee. Katsoo aina pitkään silmiin ja hymyilee vienosti. Jos ollaan kahden jossain niin hänen äänensä muuttuu pehmeäksi kuiskaukseksi ja "katkeilee" (unohtelee sanoja). Välillä mies välttelee mua, eikä edes tervehdi. On tilanteita jolloin hän myös on koskettanut kevyesti kättäni. Vaikuttaisi ihastuneelta

• haaveilija

Mietin kans tuota, nimittäin itse olen ihastunut, mutta en toivoisi sen vielä ainakaan näkyvän muille, monista syistä. Yksi niistä on se, että epäilen, ja pelkään joutuvani naurunalaiseksi, kun en tiedä miehestä oikein mitään, ja hän on paljon nuorempi mua. Hirveät kemiat välillämme -haluaisin koskettaa häntä, mutta en kertakaikkiaan uskalla, tilanteet ovat niin lyhyitä ilman muita ihmisiä ympärillä. Mieluummin pakenen...ja kärsin. Haaveilen vain. Kummallista....Ihmettelen, onko mies ihastunut vai ei, kun käytös on tuollaista, jonka kuvailit...Vaikeaselkoista. En taida ymmärtää miehistä mitään.

• (äm)

Itse olen ihastunut töissäni työskentelevään vanhempaan naiseen. Huomaan selvästi jonkin moisen yhteyden välillämme, muttä ympäristöstä johtuen yritän kuitekin pitää asiaa linjaa, vaikka tämän linjan pitäminen tuntuu piinalliselta. Tuntuu että en edes välillä pysty peittämään tätä tunnettani ja se näkyy läpi....

• näkyy susta
        (äm) kirjoitti:

Itse olen ihastunut töissäni työskentelevään vanhempaan naiseen. Huomaan selvästi jonkin moisen yhteyden välillämme, muttä ympäristöstä johtuen yritän kuitekin pitää asiaa linjaa, vaikka tämän linjan pitäminen tuntuu piinalliselta. Tuntuu että en edes välillä pysty peittämään tätä tunnettani ja se näkyy läpi....

se miten katsot minua,vaikka tosiaan ihan liian asiallinen olet minua kohtaan.Kun sais sut edes hymyilemään,mutta sellanen naamari päällä kuljet koko ajan.Yhden kerran heitit jotain herjaa ja sait mut nauramaan.Se onkin ainoa kerta.Terveisin se kauemmin elänyt nainen.En tiedä olenko hän,mutta voisinpa ollakin.....

• (äm)
        näkyy susta kirjoitti:

se miten katsot minua,vaikka tosiaan ihan liian asiallinen olet minua kohtaan.Kun sais sut edes hymyilemään,mutta sellanen naamari päällä kuljet koko ajan.Yhden kerran heitit jotain herjaa ja sait mut nauramaan.Se onkin ainoa kerta.Terveisin se kauemmin elänyt nainen.En tiedä olenko hän,mutta voisinpa ollakin.....

aika tutulta. Kuljen "titteli" naamari päällä töissä, mutta olen saanut hänet nauramaan ainakin kerran, kun sitä naamaria hieman riisuin. Millä autolla muuten ajat?

• ajelen
        (äm) kirjoitti:

aika tutulta. Kuljen "titteli" naamari päällä töissä, mutta olen saanut hänet nauramaan ainakin kerran, kun sitä naamaria hieman riisuin. Millä autolla muuten ajat?

mutten töihin...

• (äm)
        ajelen kirjoitti:

mutten töihin...

Uudestaan...millä tulit töihin tänään?

• sinulta
        (äm) kirjoitti:

Uudestaan...millä tulit töihin tänään?

olitko töissä ollenkaan tänään?

• (äm)
        sinulta kirjoitti:

olitko töissä ollenkaan tänään?

Kyllä.

• jälkikäteen
        (äm) kirjoitti:

Kyllä.

Kahdella jalalla vaappuilin töihin tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1916
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1785
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      55
      1227
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1106
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1083
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      997
    7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      87
      879
    8. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      849
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      80
      839
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      150
      790
    Aihe