Euroopassa viimevuosisadalla!!
Suomen edustaja kansanedustaja Mikko Elo ei tuominnut tekoa muutaman muunmaalaisen vasemmisto edustajan kanssa...
Eurooppa tuomitsi teot Natsien hirmutekoihin verrattavana. Vihdoinkin!!
Viro paheksui Suomen päätöstä!!
Kommunistit tappoivat 94 milj. ihmistä!!
10
453
Vastaukset
- ei sauli
tuollaista ole tehnyt.
Mä rakastan saulia, joten älä herjaa. - tosi on
Stalin tappoi 100 miljoonaa, Hitler kolmas osasn siitä.
Siinä sitä punalippua.- ajattelija,,
Ei kansanmurhat voi olla puolusteltavissa?
Mikä se on miehiään se "kansanedustaja" Mikko Elo?
Edustiko hän siellä Suomen kansaa ja kuka oli sinne tollaisen pölvästin lähettänyt??? - miksi kaikki
ajattelija,, kirjoitti:
Ei kansanmurhat voi olla puolusteltavissa?
Mikä se on miehiään se "kansanedustaja" Mikko Elo?
Edustiko hän siellä Suomen kansaa ja kuka oli sinne tollaisen pölvästin lähettänyt???pitää paljastaa, paljastaisitko sinä itsesi?
Minä ainakin rakastan saulia.
Mitä jos tutkittais kaikki sodat, myös uskonnolliset.
Mä edelleen rrrakastan saulia... - KOSKA..
miksi kaikki kirjoitti:
pitää paljastaa, paljastaisitko sinä itsesi?
Minä ainakin rakastan saulia.
Mitä jos tutkittais kaikki sodat, myös uskonnolliset.
Mä edelleen rrrakastan saulia...Sinun tekstisi paljasti sinut 50-65 vuotiaaksi vasemmistolaiseksi!!
- piikkiq
raakalaismaisuudet ovat Demareille jokin myyttinen sankaritaru.
Valehtelijat yrittävät uskotella IsonHalin johdolla olevansa jotain rauhantekijöitä ja ihmiskunnan hyväntekijöitä.
Heille 100 miljoonan ihmisen tappaminen on hyvä vitsi, ei muuta.
Piikkiq
ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan- low 5
Eli että ihmiskunta on rikos sosialismia kohtaan!! Näin koska emme IDIOOTIT kykene toteuttaan periaatteessa, ja käytännössäkin JOS oikeasti haluttais/oltais rehellisiä jne, niin upeata ja hienoa aatetta [kuin aatetta] kuten kuuluisi/pitäisi!
Vaan väännetään ja käännetään se AINA omien itsekeskeisten inhottavan niljaisten & paskamaisten tarkoitusperien ajamiseksi(=mitä vidun väliä muilla, kunhan vain ja ainoastaan mulla[sekä pienellä ympärilläni olevalla/pyörivällä eliittiklikillä] menee taloudellisesti jne. parhaiten]. Ihmivitunset!!! - ja vallanhimo..
low 5 kirjoitti:
Eli että ihmiskunta on rikos sosialismia kohtaan!! Näin koska emme IDIOOTIT kykene toteuttaan periaatteessa, ja käytännössäkin JOS oikeasti haluttais/oltais rehellisiä jne, niin upeata ja hienoa aatetta [kuin aatetta] kuten kuuluisi/pitäisi!
Vaan väännetään ja käännetään se AINA omien itsekeskeisten inhottavan niljaisten & paskamaisten tarkoitusperien ajamiseksi(=mitä vidun väliä muilla, kunhan vain ja ainoastaan mulla[sekä pienellä ympärilläni olevalla/pyörivällä eliittiklikillä] menee taloudellisesti jne. parhaiten]. Ihmivitunset!!!sokaisee.. ja sitten se kun ei jakseta kuunnella mitä toinen sanoo, vaan itsekkäästi ajatellaan omaa etua tai aatteen etua ohi muutuneen maailman turvautumalla sellaisiin rakenteisiin joita ei enää ole!!
- TARJA & CO
Ja jos suomalaiset olisivat yhtään kiinnostuneita omasta historiastaan, olisivat katsoneet dokumentin ennen vaaleja, joka oli tehty Porkkalan palauttamisesta venäläisiltä takaisin Suomelle! Järkkyä touhua!!
Mutta ei, idiootit suomalaiset halusiavat Stalinistin pressaksi!! HALOO!!- toisella kaudella.
On saada syvenemään kuilu rikkaitten ja köyhien välillä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591