Taustaa kysymykselle:
olen saanut laihdutettua nyt n.8kiloa ihan normaalissa tahdissa (~0,5-1 kilo viikossa). En kerro mittojani. (Laihiksen alussa lähti ekana nesteet.)
Aiheeseen:
Mutta jos nyt, laihiksen lopussa alotan mehupaaston, auttaako mitään? Kun nesteethän menivät jo tuon laihiksen alussa, niin nyt ne eivät voi mennä uudestaan ja tulla takaisin sitten kun lopetan sen, vai?
Kiitos vastanneille.
mehupaastosta jälleen kerran
5
1414
Vastaukset
- poika
Kannattaisi kysyä noita asioita laihdutus palstalta. Tämä ei ole oikea palsta kysymyksellesi. Ei millään pahalla siis :)
- Psykoositar
jos olet laihduttanut "normaalilla dietillä" eli noin 1500 ckal tyylisellä niin nesteitä lähtee lisöää kun lopetetaan kiinteän ruan syöminen,mikään ei mahassa (ruoka) sido sitä nestettä. Riippuu kuinka kauán pidat paastoa että tuleeko takaisin. Muista että yhden rasvakilon lähteminen vie 7 000 ckal,ja paastossa lähtee lihaksia.
- kysymys vain
millasta mehua tollon paastossa pitää juoda ja kuinka paljon?
- hoikkimus
mulle neuvottiin juomaan vihanneksista tehtyjä mehuja, koska vähemmän sokeria. Arvelisin että 2-3 litraa päivässä?? Korjatkaa jos olen väärässä.
- Onneton.
mIten sait nuo 8 kg pois?? Auttaisitko minua. Oksetan itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899