Hei!
Onko JOensuussa paljon karaokepaikkoja? Onko ravintoloiden välillä suuria eroja esim. listat, vetäjät jne..? Pääseekö laulamaan useana iltana viikossa, vai painottuuko viikonlopulle?
Karaokea Joensuussa
16
3127
Vastaukset
- karaokea
Joensuustakin. Eikun Pikku-Mikkoon vaan! :D
- mua etkä muitakaan
Älä vaan laula kun et osaa. Laula vain salaa suihkussa, mutta tee tämäkin naapureita häiritsemättä.
- Pyjis
on karaoke Paronittaressa. Kiitettävästi on porukkaakin.
- ...
..kolumbuksessa kait myös aika usein.
- Sherri83
..on välillä nykyisin ihan taitavia laulajiakin je perjantaina reilusti porukkaa.. Tosin riman alittajiakin löytyy!!
- onlyme
Kuten jo noista aiemmista vastauksista varmaan huomasit, karaoke tuntuu olevan aika yleinen harrastus noissa ns. lähiöpubeissa....ja edellisiin lisättynä vielä esim. Rantakylän ostarilta löytyvä BeerStop...
- koo
jooo niinivaaralla kolumbuksessa on muistaakseni muina päivänä paitsi ma.. en ole ihan varma.. ainakin ke, pe, la
- yks laulaja
Karaoke paikkoja on moneen lähtöön...
Lähes kaikki keskustan paikat on Monkey Musiikin paikkoja.. Ite tykkään käydä laulamassa mm.Lehmossa Pe ja La iltaisin (n.6-7km joensuusta) Paronittaressa on kanssa karaoke pe iltaisin.
Emigrants Rantakylässä on hyvä paikka siellä karaoke ke, la iltaisin sunnuntai iltapäivällä klo 16-21....
asiakaspalvelu ja listat hyvät....- ....
joo mut Emari kiinni Maaliskuun kun on remontti... jatkuu kuitenkii karaoket sitten sen jälkeen!!
Hyvä paikka!! - paikallinen rouva
Ehdottomasti Lehmo ja Emigrants ovat parhaita paikkoja. Laulajan on helppo laulaa.
- uusjoensuulainen
13.5.2011 Takatasku Klo.21,00
14.5 2011 Takatasku Klo.21.00
17.5 "0011 Karelia Hotelli naisten karaoke tanssit Klo.21.00
ja kolumbus Niinivaaralla viikon loppusin
viikon lloppusin Karelia Hotellissa Helmibaarissa perjantai ja lauantai klo.22.00
ja jos maakunta matkailu kiinnostaa niin Rääkkylässä Wanhassa Holvissa kello 20.00-01,30 perjantai ja joka päivä nyt läpi kesän- peerstoppi ok
peerstopissa rantiksessa ok karaokea...
terveiset
Kara Åke - syneli
Terve tuloa Rääkkylän wanhaanholviin karaokea Perjantai 9.3-Lauantai 10.3 2012 alkaa 20.00-01.30
- Hyvä harrastus
Siellä kännissä haahuiltiin. Taas kaikki tilaa kolpakon, se yhdestoista on.
Tuli vuorosi viimeinkin. Tartuit mikkiin niin kuin lapioon.
Tungin mikin kitusiis...., nyt kahtena sinut nään.
Sanat meni sekaisin, lauloit liian kovaakin.
Tunnen myötähäpeää, lähden - kalja kesken jää...
Sävel Karaokekuninkaasta.- Laulaja...
Olet kateellinen, etkä tiedä mistä on kysymys. Tuskin olet koskaan edes nähnyt hyvää karaokea.
- Karanjoken
Laulaja... kirjoitti:
Olet kateellinen, etkä tiedä mistä on kysymys. Tuskin olet koskaan edes nähnyt hyvää karaokea.
Enpä tiedä tietenkään.
Olin aikoinaan paljonkin mukana karaoke touhuissa.
Sitten havahduin huomaamaan, että minä hain vaan hyvää syytä puuhastella muiden tenukeppien kanssa ja lähteä kaljoille.
Sitä samaa on muutama muukin nyttemmin sanonut.
Saa nähdä milloin ne pääsee irti.
Karaokehan on vain kapakoitsijoiden keino saada porukka juomaan.
Minä totesin olevani liian fiksu polkeakseni moiseen paskaan enää koskaan.
Samalla lopetin ryyppäämisen kokonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663442Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463272Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443202- 522698
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881579Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401555- 391370