Monia merkkejä markkinoidaan ilmoittamalla että päivitykset tapahtuvat antenniverkon kautta.
Se onkin teoriassa mahdollista. Käytännössä tuskin kukaan maahantuoja ostaa erittäin kallista päivityskapasiteettia Digitalta. Eli ei sieltä mitään tule ja missään ei ole tietoa edes että milloin tulisi.
Antennin kautta päivitykset ovat huijausta.
10
1377
Vastaukset
- kukelikuu
Niinhän siinä kävi ettei päivittäminen ole maahantuojille mahdollista Digitan monopolihintojen vuoksi.
Tuolla on menneet päivitykset:
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2998;7630;4812
Esim. Finlux 620HDD:lle on viimeksi lähetetty päivitys viime talvena. Tuolla päivityksellä vehje olisi edelleen aivan täysi susi. Sen jälkeen on netissä julkaistu jo ainakin 7 päivitystä.- kristallipalloilija
ja hankkia boksi johon kohta kristallipallo näyttää päivityksen olevan tulossa. Eli eikö edes nyt voimassa olevia päivityksiä paljasteta missään?
Ja jos myöhästyt päivityksestä, pelisi on menetetty, hohhoijjaa. - Vererdf
Finluxit päivittää Markantalo, jos et itse osaa.
En tiedä onko kyseiselle mallille tullut uusia päivityksiä, mutta jos on niin vie boxi Markantaloon tai katso itse http://www.schneider-fin.fi/www/page.php?cat=4 onko sille päivityksiä.
Joku Medioneista vastaa sitä sinun Finluxiasi. - kukelikuu
Vererdf kirjoitti:
Finluxit päivittää Markantalo, jos et itse osaa.
En tiedä onko kyseiselle mallille tullut uusia päivityksiä, mutta jos on niin vie boxi Markantaloon tai katso itse http://www.schneider-fin.fi/www/page.php?cat=4 onko sille päivityksiä.
Joku Medioneista vastaa sitä sinun Finluxiasi....mutta moni muu ei osaa. Olen varma, että tuhansilla Finluxin omistajilla on vielä koneessa tuo viime talvena lähetetty 1.35-versio. Ja laite on sen kanssa todella huono, tallennukset nykivät, eikä edes dynaaminen tekstitys toimi automaattisesti. Ja jumittavia bugejakin on vaikka kuinka.
Tuon version jälkeen on netissä julkaistu ainakin 1.36, 1.37, 2.01, 2.05, 2.13, 2.14 ja 2.21. Noista 2.05 oli aivan susi, se jumitti laitteen jatkuvasti. Myös uusin 2.21 tuntuu olevan edellistä huonompi ainakin tekstitysten suhteen, joten pitänee palata versioon 2.14.
Eli kyllä tämä aika nörttien harrastus on tämä tallentavan digiboksin omistaminen. Ilman tietoteknisiä taitoja olisi huomattavasti huonommassa asemassa ja saisi melkeinpä heittää romulla vesilintua.
- on päivitettävä
kyllä se digibokseissa näyttää olevan, että itse ne pitää päivittää nollamodeemikaapelilla.
omaan boksiin kyllä tuli päivitys elisalta, mutta n. kolme kuukautta sen jälkeen kun olin päivittänyt jo nollamodeemikaapelilla.
mutta eihän tässä mitään. mökin mummon pitää digiboksin lisäksi ostaa vain nollamodeemikaapeli, tietokone, käyttöjärjestelmä sekä hankkia internet-yhteys.
olen alusta asti ihmetellyt tuota päivityksen monimutkaisuutta. sen kun olisi oikeasti saanut helpoksi. digiboksissa olisi vain usb-paikka, johon tökätään usb-muistitikku. sitten bootataan digiboksi ja jos se löytää usb-tikulta päivitys-softan, niin se päivittää ja sen jälkeen pyytää poistamaan tikun usb-portista.
on the air-päivityksiin ei kai jaksa kukaan enää ihan vakavasti uskoa..- herätys
> olen alusta asti ihmetellyt tuota päivityksen
> monimutkaisuutta. sen kun olisi oikeasti saanut
> helpoksi. digiboksissa olisi vain usb-paikka,
> johon tökätään usb-muistitikku. sitten bootataan
> digiboksi ja jos se löytää usb-tikulta
> päivitys-softan, niin se päivittää ja sen jälkeen
> pyytää poistamaan tikun usb-portista.
No kerro tuo boksien valmistajille, he tuskin lukevat Suomi24:n keskusteluja... - hjk34
Ei näitä bokseja kokoajan tarvitse päivitellä,jos kerran toimii.Eihän videonauhureitakaan päivitelty,ja tultiin toimeen.Tämä paivittäminen on innokkaiden nörttien luulosairautta,ei edes tietokonetta tarvitse päivitellä jos ei halua.Koskahan kahvinkeitin pitäisi päivittää?
- tarvitsee
hjk34 kirjoitti:
Ei näitä bokseja kokoajan tarvitse päivitellä,jos kerran toimii.Eihän videonauhureitakaan päivitelty,ja tultiin toimeen.Tämä paivittäminen on innokkaiden nörttien luulosairautta,ei edes tietokonetta tarvitse päivitellä jos ei halua.Koskahan kahvinkeitin pitäisi päivittää?
yle muuttaa jotain (kunnia ylelle, amen) niin taas pitää digiboksia päivittää. tämä johtuu siitä, että yle noudattaa standardeja (tiedä sitten mitä, kai omiaan) ja boksien on niihin sopeuduttava!
- vai päivitykset
hjk34 kirjoitti:
Viimeisin Medionin päivitys, joka tuli ilmoitse, aiheutti ainakin sen minun boxiini, että kun teksti vaihtuu ruudussa, niin kuva tärisee, ja tärisee sen verran kovasti, että jos mun käteni tärisis yhtäpaljon kusella käydessä, niin mä tappaisin itseni orgguihin. Mulla on PC, on 0-modeemi kaapeli ja on Boxi, mutta kun en vieläkään osaa päivittä PC:llä netin kautta. Eli katellaan vaan orkku-kuvaa. Kehu siinä sitten Digi-boxeja. (Ei muuten Canalin combikaan mikään loistovehe ole, tuppaa sekoilemaan, siitäkin on kokemusta).
- hjk34
tarvitsee kirjoitti:
yle muuttaa jotain (kunnia ylelle, amen) niin taas pitää digiboksia päivittää. tämä johtuu siitä, että yle noudattaa standardeja (tiedä sitten mitä, kai omiaan) ja boksien on niihin sopeuduttava!
Kuinka minulla voi olla 3 vuotta vanha boksi jota ei ole kertaakaan päivitetty,ja silti toimii hyvin teksteineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2563225Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201799Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811304
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977