siitä että antavat totuudenmukaisen kuvan Halosen käyttäytymisestä ! Jos olisin häntä tyhmyyksissäni äänestänyt katuisin hirveästi. Käsittämätöntä että ei osaa iloita voitostaan vaan halpamaisesti syyttää toisia kaikesta siitä mihin itse ja kannattajansa ovat "sortuneet". Ollaanko Venäjältä ottamassa mallia: toisinajattelevat teilataan ja yritetään nitistää hinnalla millä hyvänsä. SEKÖ ON DEMOKRATIAA HALOSEN SUOMESSA??? Ettäkö koko kansan presidentti ? Itse voi alkaa nyt toteuttaa täysillä kaikkia pyrkimyksiään, koska ei ole enää väliä siloitella asioita koska uutta vaalia ei enää hänen kohdalleen tule.
kiitokset
3
113
Vastaukset
- "LEHDISTÖLLE"
LUKEMAAN NÄITÄ TÖRKY JUTTUJA ESM.TÄLTÄ PALSTALTA JOITA OLI TOSI PALJON JA IHAN ASIATTOMIA. ET SINÄ TIETTY SINISTEN LASIESI LÄPI MITÄÄN NÄÄ.
- vastaus!!
Eka kirjoittaja puhui Haloskan OMASTA käyttäytymisestä vaalien jälkeen ja siitä,että kansa ei tullutkaan suurena enemmistönä hänen taakseen. Todella asiatonta ja typerää aikuiselta ihmiseltä.
- näen enemmän
kuin ikinä uskotkaan. Oikeasti en ole minkään puolueen FANAATTINEN kannattaja, vaan poimin politiikasta ym. näkemykset ja mielipiteet omien havainnointieni perusteella.Ja koska omat arvoni ovat kohdallaan niin pystyn arvioimaan asioita hyvin laajasti, muodostan käsitykseni itse kuulemani ja näkemäni perusteella. Ja siksi arvostan yrittäjyyttä, suoraselkäisyyttä, perhearvoja, ja kaikkea sitä mikä edistää hyvinvointia huom ! terveellä tavalla.Uskallan kyseenalaistaa asioita ja siksi olen äärimmäisen hämmästynyt tästä vaalien jälkeisestä "rähjäämisestä", mikä presidentin arvoasemaan ei todellakaan sovi.Nyt puhutaan vaalien jälkeisestä ajasta. Törkyä tulee edelleen tuutin täydelta, enkä pysty kaikkia lukemaan saati kommentoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073