Kertokaahan skorpparimiehet, miten teidän kiinnostus saadaan heräämään? Miten käyttäydytte/osoitatte kiinnostuksenne? Entä voitteko kuvitella seurustelevanne itseänne vanhemman naisen kanssa? Olen ollut monta vuotta pois "markkinoilta" ja nyt kaipaan hieman neuvoja "metsästysrintamalle".
Skorpparimiehille
20
4752
Vastaukset
- Scorpio52
Kiinnostus naiseen lähtee hänen olemuksestaan.Jos nainen "säteilee" sensualisuutta ja seksuaalista
latautumista voit olla varma, että ainakin minä sytyn tästä naisesta.Tällainen nainen kun "sattuu kohdalle" saa 100% huomioni ja kinnostukseni. Totakai lähestyn häntä oitis ja "selvitän" olisiko ainesta "jatkoon".- eläin
outoa et toi sun tekstis saa mulle tuntemaan kihelmöintiä rinnassa ku tulee ajatelleeks niitä kaikkia säteileviä naisia joita on polullaan tavannu.
- Skorpparim35
ja avoin kun olet niin..Kyllä Ainakin tämä skorpion mies kiinnostuu;-)
Ja ei se ikä ole este..päinvastoin koska seksi on skorppareille tärkeä asia..joskus liiankin;-) Niin vanhempi ja estoton nainen on "lottovoitto";-) - Totuus1
Skorpioni miehelle riittää reikä joka kantaa miehelleen viinaa.
- Scorpio52
Itse en juo viinaa ja minua lähinnä kiinnostaa se henkilö "sen reiän ympärillä".
- nonna
taitaa olla aika totta tuo...
- skorp. m27
pukeudu asiallisen naisellisesti eli ei mitään vesirajamekkoja ja piikkareita arjessa!! hajuvesi on plusssaa kunhan ei mikään pistävä haju. Ole rehellinen ja samalla salaperäinen osoita kiinnostuksesi salaperäisesti esim. pitkiä katseita, salaviesti yms.. älä ole pinnallinen äläkä missään nimessä ylimielinen kohtele kaikkia ihmisiä tosi hyvin(myös esim työpaikan syrjittyjä), mutta älä flirttaile muille miehille jos haluat saada skorpparin, ainakaan hänen nähden sillä siitä emme pidä..
- Skorpparinainen
... vastauksistanne. Eiköhän näillä saamillani ohjeistuksilla uskalla lähteä katsastamaan "metsästysmaisemia". Ai niin, yksi kysymys vielä. Miten ilmaisette (tutustuttuanne uuteen henkilöön ja vähän ajan kuluttua huomattuanne), että ei oikein kiinnostakkaan?
- myös skorpion -52
kiinnostun,se ei lopu omaan kiinnostuksen puutteeseen vaan vastapuolen "virheeseen" käyttäytymisessä.sitten se on "kerrasta poikki" sen kummemmin selittelemättä.olen (olemme)nin ehdottomia...
- iiiiik-
myös skorpion -52 kirjoitti:
kiinnostun,se ei lopu omaan kiinnostuksen puutteeseen vaan vastapuolen "virheeseen" käyttäytymisessä.sitten se on "kerrasta poikki" sen kummemmin selittelemättä.olen (olemme)nin ehdottomia...
minkälaisia virheitä kohdallesi sattunut?
- Skorpparinainen
myös skorpion -52 kirjoitti:
Tiedän kyllä, että me skorpparit osaamme olla mielipiteissämme ehdottomia, mutta näin naispuolen edustajana haluaisin toki tietää, että mitä sinä/skorpparimiehet sitten pitävät "virheenä" naisen käyttäytymisessä?
- myös skorpion-52
iiiiik- kirjoitti:
minkälaisia virheitä kohdallesi sattunut?
se mailman vanhin "ASIA"
- myös skorpion-52
Skorpparinainen kirjoitti:
Tiedän kyllä, että me skorpparit osaamme olla mielipiteissämme ehdottomia, mutta näin naispuolen edustajana haluaisin toki tietää, että mitä sinä/skorpparimiehet sitten pitävät "virheenä" naisen käyttäytymisessä?
vastaus kuin klo 12.18 (ehkä joku voi sietää sellaistakin,mutta en minä)
- Rapunainen 2
myös skorpion-52 kirjoitti:
vastaus kuin klo 12.18 (ehkä joku voi sietää sellaistakin,mutta en minä)
Nyt rapukin kiinnostui: mikäs se virhe on, mitä munkki-skorpioni kammiossaan ei naiseltaan hyväksy??
Nimimerkillä: "Oma peilikuva on hyvä tarkastaa välillä" - Neitsykäinen
Rapunainen 2 kirjoitti:
Nyt rapukin kiinnostui: mikäs se virhe on, mitä munkki-skorpioni kammiossaan ei naiseltaan hyväksy??
Nimimerkillä: "Oma peilikuva on hyvä tarkastaa välillä"Hei,
Voisiko joku skorppari vastata ketjun aloittajan kysymykseen kunnon esimerkeillä? Minuakin kiinnostaa mitä virheitä muut voivat tehdä...
Olin yhteydesssä erääseen miespuoliseen skorppariin jonkin aikaan, sitten jokin asia tai jotain tuli ja hän sanoi että unohda hänet...olin ihan äimän käkenä...mitä oikein tapahtui vaiko sanoinko jotain..selitystä ei tullut...jostain herne meni nenään mutta en tiedä mistä... - Yksi vaan..muiden joukossa...
Neitsykäinen kirjoitti:
Hei,
Voisiko joku skorppari vastata ketjun aloittajan kysymykseen kunnon esimerkeillä? Minuakin kiinnostaa mitä virheitä muut voivat tehdä...
Olin yhteydesssä erääseen miespuoliseen skorppariin jonkin aikaan, sitten jokin asia tai jotain tuli ja hän sanoi että unohda hänet...olin ihan äimän käkenä...mitä oikein tapahtui vaiko sanoinko jotain..selitystä ei tullut...jostain herne meni nenään mutta en tiedä mistä.....Minä myös ihmettelen, mikä minun ja skorparin välille tuli...kaikki näytty hyvältä, lupaavalta..yks´kaks´ ilman mitään selityksiä kaikki oli ohi...jäin ihmettelemään mikä meni pieleen??? Vai onko tosiaan niin etteivät skorpionit pysty/halua selvittää puhumalla asioita? Itse kyllä yritin... -Eikä ole aiemmin kenenkään kanssa sattunut vastaavaa, yleensä asiat on selvitetty puhumalla. Skorparin kanssa jäi vaan tunne että olen jotenkin (hänen mielestään) tyhmä tms. Olen kyllä tullut tulokseen asiaa paljon mietittyäni että ongelma on hänen, ei minun...
- skorpparinvaimo
Yksi vaan..muiden joukossa... kirjoitti:
..Minä myös ihmettelen, mikä minun ja skorparin välille tuli...kaikki näytty hyvältä, lupaavalta..yks´kaks´ ilman mitään selityksiä kaikki oli ohi...jäin ihmettelemään mikä meni pieleen??? Vai onko tosiaan niin etteivät skorpionit pysty/halua selvittää puhumalla asioita? Itse kyllä yritin... -Eikä ole aiemmin kenenkään kanssa sattunut vastaavaa, yleensä asiat on selvitetty puhumalla. Skorparin kanssa jäi vaan tunne että olen jotenkin (hänen mielestään) tyhmä tms. Olen kyllä tullut tulokseen asiaa paljon mietittyäni että ongelma on hänen, ei minun...
yleensä skorpionit tietävät ensinäkemällä kannattaako juttua jatkaa.. ja he yleensä näkevät todellisen luonteesi heti. tässä tapauksessa skorpionin vaistot ovat sanoneet ettette sovi yhteen. sinussa ei välttämättä mitään vikaa, et vain ole hänen tyyppiään..
- eläin
siis luottakaa omaan arvostelukykyyn...
varmasti monen muunkin skorpparimiehen kohdalla on nämä seikat.. skorppionit pitävät ihmisistä ihmisinä (gOt the point?) viisaina/järkevinä/realisteina/rauhallisina/tai päinvastoin tapauksessa AD/HD (usein viisaita ja vähän jäässä)..
me skorppionimiehet huomioimme naisessa:
- aisteikas, impulssiivinen (eli nainen on hyvin reagoiva tapahtumiin hänen ympärillään ja pystyy soveltamaan nopeasti)
- vahva (viisaus ja kaikkien hyväksi eli oikeudenmukaisuus... jos havittelet hetkenkin omaa hyvää ei auta sua missään ELÄMÄNtilanteessa)
- mutta ujo
- osaat olla hiljaa silloin kun pitää
- olet kaunis, (mulle karkkia:
Vihreät silmät, punainen tukka, päältä siro, sisältä tulta... makoisaa/kylmät väreet/ootko ylimielinen, nyt palo päreet :)
- olet AITO
näin varmaan kerroin yleisen mielipiteen...
ja joillekin tiedoksi skorpparimiehistä:
- vaikuttaa omistuksenhaluisilta, HUOM. HALUAVAT omistautua suhteelle tulisesti, siitä ei koskaan pääse irti mutta se on teistä kiinni millä mielellä te sen otatte..
- tarvitsevat moralisointia vaikka pitävät itseään moraalin mestareina..., eli usein kovia egoja.
- eivät pihtaile eikä sinunkaan suhteessa kyseisen tyypin kanssa pidä tehdä niin. kiireisessä elämässä tehkää hieman suunnittelua
- uudet kokemukset ovat jees
- avomielisiä (eli mahdollisuudet ovat moniNaiset)
hehe.., kylläpä tulee kivaa tekstiä :)
no joo, enpä jaksa pahkailla enempää... pitääkin palata ikävöivän tytön seuraan...
aijai kun mukavaa et kevät pilkottaa pian horisontin takaa... lämpimät aamut parhaita
... "I feel good, so I look good" -MÄ- Skorpparinainen
Jaa, että omaan arvostelukykyyn pitäisi luottaa...! Tässä sitä on nyt syksy, talvi ja jo kevätkin mennyt pähkäillessä, että onko kahden skorpparin välillä jotain menossa vai ei.
Puolen vuoden tuttavuuden perusteella voin sanoa, että yhtä vuoristorataa on ollut. Mies on lähestyttävissä niin kauan kunhan en pyydä häntä kommentoimaan tuntemuksistaan mitään. Kun sitten joskus kuitenkin pyydän kommenttia, "onnistun" näköjään erinomaisesti ärsyttämään häntä ja mikäli kuuntelisin hänen suutuspäissään sanomia sanoja, hän ei haluaisi olla missään tekemisissä kanssani.
Mieshän olisi toki helppo unohtaa, jos hän todella tarkoittaisi mitä sanoo, mutta, mutta... hänen käytös sattuu olemaan aivan ristiriidassa sanojen kanssa. Ottaessani etäisyyttä, hän "löytää" minut ja saan osakseni intensiivisiä katseita. Samalla hän laskee suojuksensa, päästää lähelleen ja olemme jälleen väleissä - kunnes hän taas suutahtaa...
Järkevästi ajatellen, mies kuuluisi laittaa takataskuun ja voisinpahan sitten joskus kiikkustuolissa muistella vauhdikasta menoa ja meininkiä. Sisäinen ääneni kuitenkin sanoo, että ehkä ei kannattaisi kyseisen miehen kohdalla ihan vielä luovuttaa.
Skorpparimiehet kommenttia, please.
- bnsrfj
Tarjotkaa heti ensimmäisenä persettä! Ei niillä muuta mielessä ookkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394