Kirka hei. Minkä takia menin porvarien kanssa marjaan? Munasit itsesi ja perheesi.
Keitäs muita näitä viihteen tai taiteen pellejä oli porvarien rintamassa?
No Silvon Satupa tietenkin. Näyttelijä kaartin pyrkyreistä pahin, nokka pitkänä.
KIRKA
34
3222
Vastaukset
- the hurricane
Remu sano Babitzin Kirkasta pari valittua sanaa kirjassaan. Pelle ja neitihän tämä raastavaääninen konkkanokka on.
- Remuhan se
on oikein miehen esimerkki. Sellaisia kun meillä olisi paljon niin kyllä Suomessa olisi korkea elintaso.
- wellfare lady
Remuhan se kirjoitti:
on oikein miehen esimerkki. Sellaisia kun meillä olisi paljon niin kyllä Suomessa olisi korkea elintaso.
Rakenna oma elintasosi niin se remukin on tehnyt. Luulen, että on ihan tyytyväinen elämäänbsä. Get on beibi.
- puna parta
Ei ole syytä ostella Kirkan levyjä.
- nykyaika tiuka linja
Mulla on tiukka linja nykyaikana kirka on huonosa kurssissa. levyt divariin.
- ole syytä ostella
Hectorinkaan levyjä
- Kurko
Työläisen pentu ja meni porvarin kelkkaan.
Mahtaako edes hävetä. Hector oli Halosen tukijoukoissa. Mutta Hectorhan onkin ajatteleva ihminen.- Nimetön
Jos olisit nähnyt & jutellut & tutustunut satu silvoon livenä niin tietäisit, että hän on erittäin karismaattinen, elegantti, iloinen, kohtelias, hyväkäytöksinen, tasapainoinen jne. ihminen.
Samoin kun on suuuuuuri valtaosa Saulin muistakin tukijoukoista. Hänen tukijoukkolistansa on monta kertaa merkittävämpi kuin halosen. - näkyi
Nimetön kirjoitti:
Jos olisit nähnyt & jutellut & tutustunut satu silvoon livenä niin tietäisit, että hän on erittäin karismaattinen, elegantti, iloinen, kohtelias, hyväkäytöksinen, tasapainoinen jne. ihminen.
Samoin kun on suuuuuuri valtaosa Saulin muistakin tukijoukoista. Hänen tukijoukkolistansa on monta kertaa merkittävämpi kuin halosen.vaalien lopputuloksessa
- AIVOT
eikä niitä näy punalippuja heiluttamassa. On duunareita, joiden arvomaailmaan ei kommunismi sovi.
Ei ole kielletty ajattelemasta. Paha vika on kateellisuus, siitä on haittaa itsellekin.
- Virralla varren
Epätoivoinen teko mennä Niinistön porukkaa. Hakiko se jotain etua itselleen keikkoja tai mitä?
- Nimetön
Mitä tulee työläis -kommenttiin, niin on 10 kertaa helpompaa olla jonkun leivissä duunissa, kuin omistaa itse yritys; kantaa itse riskit ja vastuu - mitä monet saulin kannattajat tekevät , ja tätä ei muka lueta työnteoksi?!
Kukin takoo itse valtikkansa.
Sitä minkälaiseen perheeseen/varakkuuteen on syntynyt ei voi kukaan itse valita.
Nyt rikas, voi olla ennen ollut köyhä, ja ansainnut itse rankalla työnteolla rahansa!
Jääden samalla paitsi jostain muusta esim. perheestä, ystävistä, harrastuksista...
häntä voi olla myös kohdannut huono terveys,
omaisten kuolemat jne.. joten uskon, että kaikki
saavat pohjimmiltaan onnea saman verran...ei voi arvostella ja olla kateellinen...
- nyt vihdoinkin
ihmiset jo rauhaan, naurettavaa juttua. Jokainen on siellä missä on. Minä olen tehnyt ikäni työtä. Äänestin saulia. en ole ikinä äänestänyt yhtäkään sosiaalidemokraattia ja hyvin on mennyt.
- Nimetön
Saulin tukijoukot osoittivat kunnioitettavaa selkärankaa tuodessaan nimensä kaiken uhalla julkisuuteen!!!
Halosen takana ei ollut läheskään niin paljon ja merkittäviä henkilöhahmoja.
- Epäilevä Thomas
Näitten poppareitten kantsiis hiukan miettiä, kannattaako julistautua poliittisesti jonkin väriseksi.
Itse en ostaisi Köökan levyä vaikka olisi sinipunavihreä. Leimansa toi kyllä jättää.- onkin maksettuja
viihdyttjiä, kun sillä ne leipänsä tienaa nekin. Ja kuka parhaiten maksaa....
- kriitikko suomesta
Yleensähän porvarien taidemakua ja käsityksiä esteettisistä arvoista on yleensä pilkattu.
Heidän arvomaailmansa heijastuu noissa valinnoissa.
No, Kirka varmastikin kuuluu tuohon pysähtyneeseen ilmapiiriin. - Epäilevä Thomas
Tietääkseni jo Riitta Uosukaisen tukijoukoissa. Pitkän linjan kokoomusvaikuttajia siis.
- voin
sanoa, ettei näiden julkkisten kannatus ainakaan minuun vaikuttanut mitenkään. Kirkan ja muut esiintyjät katsoin vain viihdyttäjiksi ja tottakai heillä on poliittinen näkemys siinä kuin meillä muillakin. Tässähän voisi ruotia jokaisen suomalaisen vuoronperään poliittisesta kannastaan.
- hienoa
lukea, miten tuo Halosen leiri on noin avarakatseinen ja lämminsydäminen. Nyt kyllä ymmärrän minäkin miksi se halusi Halosen pressaksi.
- from russia with love
Vaikka sen voissa paistaisi ja hapankaalin kera tarjoilisi.
Äijä ei heilauta meikäläistä suuntaan eikä toiseen. - laskusuhdanne
Tämmöset kirkat haistelee tuulia ja menee sinne, missä uskovat parhaiten näkyvänsä.
Kirkalla on nenää tämmöselle. - harmittaa vietävästi
se, että kyllä Halosen kateilla olisi pitänyt olla oikeus yksityisyyteensä, eikä jaella heidän kuviaan tuikituntemattomille. Kyllä eläimilläkin kuuluisi olla samat oikeudet kuin ihmisillä, he sentään joutuvat kärsimään sielläolosta jo muutenkin niin paljon.
- kaikki kukat
Kirka voi kirkua ihan missä lystää. Julkkisten käyttö on vähän kaksipiippunen juttu. Onkohan tommosten popparien vaikutusta tulokseen tutkittu mitenkään. Vaikuttaako se suureenkin joukkoon uhmisiä.
- vähemmän hyvät niinistön ta...
Sellaset, joista ite diggaa tuki halosta ja sit tommoset kirkat just niinistöä.
- Juu tosiaan
Kaikki hyvät, joo-o...
- naftali temu
Noon noita ikääntymisen tuomia oireita. Aikuinen miäs juaksee maratoonin ja todistaa itselleen ja muille, mutta Mitä?
Mies on kadoksissa. - KAPPALE ON
REQUIEM SAULILLE.
VOI, VOI KIRKA...
Onkohan sulla Napoleon-kompleksi kun piti noihin sotajoukkoihin lyöttäytyä..???? - Join him
Ville Valo totesi Soundissa, että kymee tyyppi tämä Sauli.
Kylhän siinä rokkipojan katu-uskottavuus kärsisikin, jos heiluttaisi porvarin lippua. - välttämättä haluaa Markon
Tässäpä vastakysymys miksi Haloselle on niin tärkeätä, että Bjurström kaltainen heiluu hänen joukoissaan.
Sanoo paljon tällaiset valinnat.
Hävettää koko pressa: eroaa normaalista populaatiosta kaikella tavalla, ei vähiten nakkikioski- ja alepan keikkojen johdosta. Eiks linnassa ole ruokaa.
Olis tullut vaalitilaisuuteen omalla autolla, niinkuin muut, ei olisi niin erottunut siellä nakkikiskalla.
Mitähän se vielä keksii ? 600 punahilkkaa linnaan.- marko bjors
musta toi marko on positiivinen tyyppi. luo hyvää fiilistä ympärilleen.
Miksi toi marko björs oli ton saukon ringissä?
- KIRKA???
Kuka on kirka, ei kait sellaista olekaan.
- mie vaan
Voin sanoa että varsinainen taiteilija löytyy täältäkin suunnalta ja porvari hyvinkin. Ne suomalaiset vaan, jotka elättävät itseään pelkästään taiteen keinoin ovat tietoisia siitä että suomessa ei pelkästään sillä elä.. mutta halosen antamilla tukirahoilla on sekin mahdollisuus, miksi siis mennä niinistön taakse?
- Vanaha
Kirka on maailmaa ja elämää nähnyt taiteilija.Hän näkee mistä suomettumisen yöstä olemme tulossa kohti vapaampaa Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774