Korn: See you on the other side

nrok

Ostin Kornin uusimman ns. tuplan: Siinä olevat extra-biisit soivat, mutta cd:ltä ei löydy luvattuja live-dvd osuuksia. Onko muita, joilla sama ongelma?

9

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee jee

      ne näkyy tietokoneella jos on quicktime playeri

      • kartsa86

        Mun mielestä se uus levy ei oo niin hyvä ku se kornin best 0f korn vol.1 korn on jotenki muuttunu tai jotain.


      • Karmacoma
        kartsa86 kirjoitti:

        Mun mielestä se uus levy ei oo niin hyvä ku se kornin best 0f korn vol.1 korn on jotenki muuttunu tai jotain.

        Kuten varmaan nimestäkin voi päätellä, niin Greatest Hits on kokoelma levy, eli hiukan erilainen kuin normaalit albumikokonaisuudet.


      • rocky0
        Karmacoma kirjoitti:

        Kuten varmaan nimestäkin voi päätellä, niin Greatest Hits on kokoelma levy, eli hiukan erilainen kuin normaalit albumikokonaisuudet.

        Hieno albumi kokonaisuus tämä lätty. On hienoa, että bändit osaavat uudistua suhteellisen pitkän uran jälkeen toisin kuin Iron Maiden (jos se nyt ois hyvä esimerkki, ei sillä että se ois huono, mutta noh joo...)

        Edelliseen heikkoon esitykseen Take a look in the mirroriin verrattuna aivan uskomaton lätty! Kaikki tuntuu olevan jotenkin tasapainossa vaikka tämä kattaa Follow the leaderin tavoin vähän sekalaista genresekoittelua ja yhdistelyä.

        Parhaaksi biiseiksi sanoisin: Twisted Transistor, Politics, Hypocrites, Open Up, Getting Off, Liar, For No One, Seen It all ja Tearjerker


      • musume
        rocky0 kirjoitti:

        Hieno albumi kokonaisuus tämä lätty. On hienoa, että bändit osaavat uudistua suhteellisen pitkän uran jälkeen toisin kuin Iron Maiden (jos se nyt ois hyvä esimerkki, ei sillä että se ois huono, mutta noh joo...)

        Edelliseen heikkoon esitykseen Take a look in the mirroriin verrattuna aivan uskomaton lätty! Kaikki tuntuu olevan jotenkin tasapainossa vaikka tämä kattaa Follow the leaderin tavoin vähän sekalaista genresekoittelua ja yhdistelyä.

        Parhaaksi biiseiksi sanoisin: Twisted Transistor, Politics, Hypocrites, Open Up, Getting Off, Liar, For No One, Seen It all ja Tearjerker

        Tearjerker oli ihanan positiivinen yllätys! Ei yhtään Kornin tyylinen kappale, siksi ihan mahtavaa että ne tekee myös tämmösiä biisejä. En koko levyä ole vielä ehtiny kuunnella, mutta Twisted Transistor ja Liar iskee myös hyvin.


      • freak_on_the_leash
        kartsa86 kirjoitti:

        Mun mielestä se uus levy ei oo niin hyvä ku se kornin best 0f korn vol.1 korn on jotenki muuttunu tai jotain.

        en voi sanoa, että levy on parempi, kuin kokoelma, mutten myöskään hauku huonommaksi :) onhan se KoRn muuttunut, ku bändistä lähti yksi soittajista, niin he ovat käyttäneen uusia "musiikkityylejä" tällä levyllä sen takia. Jonatha on päässyt myös suurimmista traumoistaan, jonka takia biisit ei enään ole niin negatiivisia ^^ siinä ei kyllä ole niinkään mitään niinkään hyvää... mutta levy on kuitenkin TODELLA hyvä!


      • Ellu
        kartsa86 kirjoitti:

        Mun mielestä se uus levy ei oo niin hyvä ku se kornin best 0f korn vol.1 korn on jotenki muuttunu tai jotain.

        Minun mielestä vanhempi KoRni on parempaa ja en tästä uudesta niin paljoa välitä, mutta en hauku kuitenkaan lyttyyn tätä uutta levyä. Jospa tähänkin sitten tottuu ja tykästyy... :)


      • adasd
        Ellu kirjoitti:

        Minun mielestä vanhempi KoRni on parempaa ja en tästä uudesta niin paljoa välitä, mutta en hauku kuitenkaan lyttyyn tätä uutta levyä. Jospa tähänkin sitten tottuu ja tykästyy... :)

        tekee korn nykyään. korn (-94) ja life is peachy(-96) oli ne jutut mikä iski silloin täysillä. niissä oli sellaista meininkiä että soitetaan ja katotaan tuleeko hyvä. nää uudet on kyllä aika shaivaa. kuulostaa sillaselta loppuun viritetyltä rimputukselta... pahoittelen mutta näin on...


      • setä
        musume kirjoitti:

        Tearjerker oli ihanan positiivinen yllätys! Ei yhtään Kornin tyylinen kappale, siksi ihan mahtavaa että ne tekee myös tämmösiä biisejä. En koko levyä ole vielä ehtiny kuunnella, mutta Twisted Transistor ja Liar iskee myös hyvin.

        Tuo Tearjerkerhan ei ole edes Kornin itse kirjoittama..hieman muovisempaa menoa tämä uusi levy. Mutta ookoo kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe