ajattelin lisätä akavaan lisää hiekkaa,olisi helpompi istuttaa ja hoitaa kasvia.. minulla on jonkin verran valmiina ohutta puhallus hiekkaa.. mitä kannattaa ottaa huomioon..? vai kaadanko hiekan suoraan säkistä akvaarioon?
Vastaukset 4
- Plekostomus
Onko hiekka Biltemasta ostettua? Sitä ei ainakaan tarvitse pestä. Suoraan säkistä altaaseen olen itse laittanut(Älä kaada suodattimen päälle). Tai jollakin pienemmällä astialla nostellut pussista ja kaatanut varovasti veden alla, pohjalle. Kaloja toki kannattaa varoa ja kasvit ravistella hiekan laiton jälkeen puhtaiksi.
Seuraavina päivinä voi tarkkailla vesiarvoja ja vaihtaa vettä jos siltä näyttää.
Muista hiekkalaaduista en osaa sanoa, mutta kannattaa testata ennenkuin kaataa altaaseen, ettei tule totaalisamennusta.- maukka
..taisin ostaa jostain rautakaupasta..
- maukka
..taisin ostaa k-raudasta.. kiitos neuvosta!
- Rihma
maukka kirjoitti:
..taisin ostaa k-raudasta.. kiitos neuvosta!
Sittempä kannattaa pestä ne useampaan otteeseen ennekuin tiputat altaaseen, lisäys sitten samalla periaatteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580