Ja sapkon fanit ovat syvältä.Turhaa mölinää jostain kaukaa.Mautonta juttua...
sapko on syvältä!
11
579
Vastaukset
- Kotkalainen
Varmasti joka joukkueen faneista löytyy ärsyttäviäkin tapauksia...Mutta Kotkassa SaPKon kannattajat olivat todella asiallista porukkaa, jaksoivat koko pelin ajan kannustaa omiaan, vaikka häviöllä olivatkin. Vielä pelin loppuessakin jaksoivat huutaa SaPKoa, vaikka joukkue hävisikin. Niin sitä ollaan ylpeitä omistaan, vaikkeivat voittaisikaan :)
- qojo
On se kum ´hom ku mää en tierä kui hyvä se korhonen o
Viimeksi kun SaPKo kohtasi Lukon heilahti Lukon verkko 5sek aloituksen jälkeen.
Siitä "rauman kunkku" sai elinikäiset traumat ja nyt mies onkin lataamon vakiasiakas.
Nyplää poju pitsiä kun et muutakaan osaa. SaPKon fanit ovat alansa aatelia.- rauman kunkku
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
rauman kunkku kirjoitti:
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.
Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.
Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.- rauman kunkku
SavoRULES kirjoitti:
Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.
Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.
Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
rauman kunkku kirjoitti:
savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.
Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?- KarjalaRULES
rauman kunkku kirjoitti:
savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
Opettele pitsipoju kirjoittamaan ennen kuin huutelet! Kaupunkien nimet kirjoitetaan isolla! Sitä paitsi Imatra ja Savonlinna ovat legendaarisia lätkäkaupunkeja, joten suu tukkoon ja tikkunekku naamaan!
- Tex Willer
rauman kunkku kirjoitti:
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
Taidat olla joku päähäntaklattu entinen pelaaja,
tai sitten et ole käynyt maantiedon tunnilla.
Sekoittaa nyt Imatra ja Savonlinna keskenään.
No eipä nuo kaikki jääkiekkoilijat muutenkaan aina ole mitään
järjenjättiläisiä. - rauman kunkku
SavoRULES kirjoitti:
Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.
Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.
- KarjalaRULES
rauman kunkku kirjoitti:
mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.
Ei pikkuinen näköjään vieläkään ole oppinut kirjoittamaan! Se kertoo ilmeisesti Raumalaisten sivistymättömyydestä! Savonlinnassa ja Imatralla sentään osataan kirjoittaa... nyt poju ala nyplätä sitä pitsiä, että et enempää nolaa itseäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602