...puhumassa paskaa päivästä toiseen!Toisaalta,luen noita teidän juttujanne sen takia,että saan niistä helvetisti hupia ;))Minusta on aika huvittavaa,että aikuiset ihmiset (vai olenko väärässä?) viitsivät täällä haukkua retostella muita kirjoittajia.Vastatkaa nyt innolla tähän viestiin,olisi hauska hattuilla kanssanne!!!
Ihme jengiä täällä...
18
1128
Vastaukset
Hauskaa olla avuksi että sinullakin on jotain iloja :))
- vähän tönitään...
Jos hupia tappeluista haluat niin meeppä tuonne politiikka- tai metsästyksen vastustajat palstoille.
Siellä veri lentää ja kylkiluut rytisee.
Nämä keskustelut täällä pysyy sentään aisoissa,suurimmaksi osaksi.
Terpat! - (.)Y(.)
Niin sit on, viel hauskempaa.. ;))
On ilo palvella, käytössänne jatkossakin.. :DD
Hyvä, pipos ei kiristä.. :) vaan bittuile meille,häh? Kakkaa löpistään mutta puhtaasti,ilman hajuja..;))
- äijäkäs
Eikä siinä vielä mitään, mitä kirjoittaa. Tietäsitpäs miten oman pään sisällä heittää. On niin sekava olo...lyhyet välähdykset todellisuudesta sotkevat pahasti tätä trippiä.
- Hilima V..
Just. Näin se menee ;}
Miellyttävää päivän jatkoa vaan kaikille! - äijäkäs
Hilima V.. kirjoitti:
Just. Näin se menee ;}
Miellyttävää päivän jatkoa vaan kaikille!Hyvästikö mennee? Joo kuule, tässä ollaan sitä verta hulluja, ettei tuommoisten pikkutyttöjen irvailuyritykset jaksa yksinkertaisesti kiinnostaa.
- Hilima
äijäkäs kirjoitti:
Hyvästikö mennee? Joo kuule, tässä ollaan sitä verta hulluja, ettei tuommoisten pikkutyttöjen irvailuyritykset jaksa yksinkertaisesti kiinnostaa.
Ihan jees menee, hymyilyttää tää touhu. Ja tuo oli sitte sitä "tekopirteetä" heh.
Mut Äijäkäs, meillä on ollu tosi hauskaa, mulla ainaskin, tack!
Hilima von perus-hullu-saivartelija-savolainen - äijäkäs
Hilima kirjoitti:
Ihan jees menee, hymyilyttää tää touhu. Ja tuo oli sitte sitä "tekopirteetä" heh.
Mut Äijäkäs, meillä on ollu tosi hauskaa, mulla ainaskin, tack!
Hilima von perus-hullu-saivartelija-savolainenNo suurkiitos itsellesi. Sinulla on kyllä loistavasti sana hallussa. Ihan näin meidän kesken muuten yritetään auttaa Ankka puuhun eli jellonan kitaan. Ne on molemmat niin upeita tyyppejä. Sillai hissuksiin tuupataan sulkapyrstöä oikeaan suuntaan, hehe.
- Hilima V..
äijäkäs kirjoitti:
No suurkiitos itsellesi. Sinulla on kyllä loistavasti sana hallussa. Ihan näin meidän kesken muuten yritetään auttaa Ankka puuhun eli jellonan kitaan. Ne on molemmat niin upeita tyyppejä. Sillai hissuksiin tuupataan sulkapyrstöä oikeaan suuntaan, hehe.
näin meidän keskenhän me on ennenkin hoideltu asioita.
Näyttäisi Ankka olleen tän viikon aikalailla varpaillaan (mitä olen kerennyt seuraamaan) joten pyrkimys puuhun on ilmiselvä. Mitä tulee jellonan kitaan, hmmm solidaarisuussyistä en ota siihen kantaa :}
Sovitaan, siis vain meidän kesken, sinä hoidat Ankan minä voitelen jellonan.
Hilima von juonessa-mukana (huom. ei juomassa) - äijäkäs
Hilima V.. kirjoitti:
näin meidän keskenhän me on ennenkin hoideltu asioita.
Näyttäisi Ankka olleen tän viikon aikalailla varpaillaan (mitä olen kerennyt seuraamaan) joten pyrkimys puuhun on ilmiselvä. Mitä tulee jellonan kitaan, hmmm solidaarisuussyistä en ota siihen kantaa :}
Sovitaan, siis vain meidän kesken, sinä hoidat Ankan minä voitelen jellonan.
Hilima von juonessa-mukana (huom. ei juomassa)Näin tehään. En minä pahalla jellonan kidasta puhunut, sanotaan nyt sitten vaikka jellonan naiselliseen huomaan.
Se on Ankka-poika vähän hermona, joo. Minä sitä tuuppailen niin, ettei se ite huomaa mitään, hähä!
Salaliitto, mutta mukavalla tavalla. Tämä viesti tuhoutuu 5 sekunnin kuluttua lukemisesta. Mission (im)possible.
- sitä samaa
Ja sinun viestisi jatkaa samaa linjaa.
Summa summarum: Näitä on hauska lukea ja sen vuoksi näitä luen! - *hymyilee*thihihii...olipa ...
Just, tuntuu että alkavat 40 iässä taantua, aika aikaansa yli hilpeää ja tekopirteää sanailua.Joka väliin tulee *hymyilee* tms.vastaavaa toooosi omaperäistä. No juu, pikkasen tuntuu lääkityltä tämän palstan porukka. Ja epätoivoiseltakin, jopa.
Nyt riemuiten ärsyyntymään tästäkin.
*Hymyilee typerästi*kun joku muukin huomaa että lääkitys on kohdallaan.Jaan ilon kanssasi riemumielin ja kerron vinkiksi lääkärini nimen!*hymyilee*
- kun kirjoitit
vistin..itsellesi kai?!
- oman ikäluokkansa sivuilla!
eli -10 vuotiaille tarkoitetuille.
ai niin. eihän sellaisia olekkaan, mut luulis et esim. mesestä löytyis jotain samanikäistä "seuraa"?
kun mäkin olin tollanen pikkutyttö, niin halusin kuunnella "aikuisten" juttuja. ne oli paljon mielenkiintoisempia.
eihän niitä tosin ois saanut kuunnella, mut salaahan niitä kuunneltiin.
nykyään on sit nää sivustot, joihin muksut voi tulla "salaa" naureskelemaan ja ihmettelemään miten aikuiset `puhuu paskaa päivästä toiseen´.
mun käy kyllä tosi paljon sääliks sunkaltaset lapsoset, joilla ei oo muuta elämää/tekemistä kun käydä tirkistelemässä miten muut täällä retostelee.
mut onneks sä oot kaikkien meidän "aikuisten" yläpuolella, etkä mitenkään hauku tai halveeraa meitä?
sun elämänasentees on tosi kunnioitettavaa.
sääli, et meistä vanhemmista monikaan ei yllä sun tasolles.
valitettavasti sä et tänään enää pysty lukemaan tätä juttua, koska sun nukkuaika on mennyt jo ajat sitten. oisin vaan toivottanut kauniita unia.
no, huomenna on uus päivä. toivottavasti me pystytään taas silloin "huvittamaan sua"?- sun pitis ollaan
nukkuus eikä, aikuisten 40 palstalla!
- nuoriso puhuu
kun pitää 40 palastalle tulla? Menepä nyt oman ikästen palstalle kommentoimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474