Haluaisin tietää lisää mielipiteitä driving teamin jutuista. Muutama tuttu on siellä käynyt ajokoulunsa ja kehuu sitä minusta jopa liikaakin. En tosin voi olla varma liiasta, kun en ole siellä käynyt. Piikkikortin kävin toisessa ajokoulussa, johon en mene enää koskaan.
Kaikki palaute ansaitsee kiitokseni!!
Kyseessä on kuopion ajokoulu.
Driving Team
4
940
Vastaukset
- Minnska
Mee mieluummin RN;lle Linja-autoasemalle
- söpö
Ihmettelen suuresti ihmisten intoa maksaa selkeästä rahastamisesta.
Samalla rahalla saa takuuvarmasti laatu-opetusta ja paljon muita palveluja.
Itse vertailin kaikkien (9) autokoulujen kurssin sisältöä, opetustiloja, autoja ja tietenkin sitä, mitä rahalla oikeasti saa. Kun hinta-erot ovat noinkin pienet, niin eipä enää kiinnostanut kierrellä kaikkia uudestaan.
Kävin uudestaan Ajo-opistolla, peipposella, YD:llä ja DT:llä.
Nyt oon ollu kuukauden Driving Teamilla, enkä missään tapauksessa olisi halunnut muualle.
Mukavuus, laatu, lisäpalvelut ja huippu henkilökunta.
Näistä voin jo maksaakin.
- vatti
Mee ihmeessä dtlle, kävin kurssini siellä jo vuosi sitten, mutta on niin mahtavaa porukkaa, että käyn kahvilla vähintään kerran viikossa.
Vähän kuin kotiin menis, paitsi että aina on kahvit valmiina. - rimmi
Mee ihmeessä DTlle. Kävin ite piikkikortin ajoluvassa ja bc-kortin dtllä. Klubikortti kannattaa ottaa, ainakin minulle siitä on ollu hyötyä.
Jos olisin tienny mitään koko dtstä kaks vuotta sitten, en olis menny piikkikouluun ajoluvalle. Hinnat kohillaan ja rento meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593