Miten hurmata rapu? Aivan kultainen tapaus, on varmasti herkempi kuin miltä ensinäkemältä vaikutti. Miten hurmata rapu, en halua olla liian tyrkky, mutta tälläisissa asioissa olen mielettömän ujo!
Ja niin tuntuu toinenkin olevan, joten miten toimia/edetä asiassa parempaan päin?
Miten hurmata Rapu (M)?
19
11547
Vastaukset
- täällä päin
samaa minäkin pähkäilen ja olen neitsytnainen.
mies on 21, minä 22. :) tuntuu että homma ei etene, soutaamista ja huopaamista.- Neitsyt (n)
Nimenomaan tuota soutamista ja huopaamista se on! Olen ollut pitkään todella kärsivällinen, luulen tietäväni toisen tunteet mutta niitähän hän ei ole sanonut vaikka mahdollisuus on ollutkin.
Jos kerralla rysäyttää, niin luulen että homma menisi lopullisesti pipariksi. Se on varmasti pois suljettu vaihtoehto.
Tilaisuutta jutella on harvoin, aina on joku tiellä. Mutta kun se ujous on suuri ongelma...! - khar
Neitsyt (n) kirjoitti:
Nimenomaan tuota soutamista ja huopaamista se on! Olen ollut pitkään todella kärsivällinen, luulen tietäväni toisen tunteet mutta niitähän hän ei ole sanonut vaikka mahdollisuus on ollutkin.
Jos kerralla rysäyttää, niin luulen että homma menisi lopullisesti pipariksi. Se on varmasti pois suljettu vaihtoehto.
Tilaisuutta jutella on harvoin, aina on joku tiellä. Mutta kun se ujous on suuri ongelma...!olen tuntenut ihanan oman rapuni nyt vuoden; ollaan nähty 8 kertaa..... Kovin nopeasti ei juttu etene.. Kun tietäis miten sais rattaat pyörimään edes hiukan nopeammin.. :(
- täällä päin
khar kirjoitti:
olen tuntenut ihanan oman rapuni nyt vuoden; ollaan nähty 8 kertaa..... Kovin nopeasti ei juttu etene.. Kun tietäis miten sais rattaat pyörimään edes hiukan nopeammin.. :(
Olen tuntenut tämän rapupojan kaksi vuotta. harvoin ollaan tavattu. :( En vain kykene päästämään irti enkä halua, eikä hänkään minusta. En tiedä mikä häntä riivaa! On niin ihana kun ollaan yhdessä, sitten katoaa taas kuin mitään ei olisi ollutkaan!
Vaikea on olla epäilemättä hänen tunteitaan itseäni kohtaan. Kerran suutuin hänelle ja sanoin ilkeästi ja mies suorastaan palvoi minua hetken sen jälkeen. En mennyt henkilökohtaisuuksiin vaan kiljuin että olenko niin saatanan ruma sitten kun en kelpaa???! En siis haukkunut häntä. Hän oli pöllämystynyt ja kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä ja halusi tavata pian uudestaan.
Eli kaippa Rapujen kanssa pitää ottaa kovat otteet. Loukata heitä ei saa, vaan pitää osata olla terveesti itsekäs. - romantika
Neitsyt (n) kirjoitti:
Tilaisuutta jutella on harvoin, aina on joku tiellä. Mutta kun se ujous on suuri ongelma...!jos rapu on tosiaan näin hankala. Oon kyllä jo saanu näytteitä kaikesta tästä mitä te muut ootte ottaneet tässä esille. Olen tuntenut tämän ravun vasta pari kuukautta ja kerran tavattu. Ei kyllä tosiaan osaa keskustella mistään, vaikka sano mulle että pitää osata puhua asiat läpi, että hänen entinen vaimonsa ei osanut. Nyt oon huomanut tosiaan että mies ei ite osaa mistään puhua, vaikka annan kaikki "aiheet" valmiiks, kyselen kaikkea ja muutenki otan kantaa siihen mitä hän joskus sanoo. Oltiin ajateltu tapaamista tulevalle lauantaille, nyt mies perumassa sitä ja vähän muitaki asioita perumassa. Itse oon tosiaan kaikinpuolin ottanut hänet huomioon, tukenut, sanonut hyviä sanoja(kun oli perheessä hautajaiset), mutta takas en näköjään saa mitään. Kyllähän sitä toivoo että myös se mies ottais huomioon. Taitaa ehkä olla paras että antaa periks miehen suhteen? Enää ei rahkeet taida riittää yksinpuhumiseen pitkään, eikä siihen että ei koskaan tavata. Ja kaikki aiemmatkin kohtaamiset treffin kautta on olleet sellasia että mies hankala ja vaikee ja minä kaiken tuonut tarjottimella valmiina eteen
- -myös neitsyt N-
..kun mun suusta. Sitä soutamista ja huopaamista. Tosin mulle niistä tunteista on kerrottu, mutta sitten vetäydyttiin siihen kuoreen! Voi perhana sanon minä..Mies on kerrassaan aivan ihana tapaus, mutta vaikea kuin mikäkin. Tuntuu, että haluis itsekin luovuttaa, mutta on se vaan aikas mahdoton ajatus. Sain hieman selkoa tämänkin rapumiehen ajatuksiin, kuin luin melko tyhjentävän luonnehoroskoopin. Se oli suoraan kuin tämän miehen käytöksestä kertova opus...Ravuista on ilmeisen vaikea päästä selville, mutta hiljaa hyvä tulee. Itse olen päätänyt, että annan toiselle tilaa, kyllä hän sitten kertoo, kun on valmis. Hänen tunteitaan en epäile. Älä sinäkään :) Lycka till!
- epätoivinen kummppani
huopaamista ja soutamista se on ,saat olla varma.toistakymmentä vuotta on yhdessä oltu,enkä todella tiedä hänestä mikä on.Vaikein ihminen jonka koskaan olen tavannut.aina saat arvella mikäs nyt on ,keskustelut ei onnistu.Kaikesta huolimatta toivottavasti onnistut paremmin kuin minä.
- minäkin neitsyt
Kovinpas me neitsytnaiset harrastamme ravustusta. ;)
- Neitsyt (n)
Ravustan mutta vain puoliksi on kiinni. Miten saada kunnollien ote ilman että sakset leikkaavat käteni irti?
Raivostuttavaa on soutaa ja taas huovata... Juttu ei etene, ja tuntuu, että jos joku tekee suhteen eteen jotain niin se olen minä. Ei missään nimessä tämä rapu-herra.
Tänäänkin katseita vaihdettiin ja kyllä tietää missä menee. Mutta vähänkään normaali tilanne niin kaikki kaunis on kadonnut. ARGH! Mitä tässä voi tehdä?
Kuinka kovia otteita täytyy käyttää? Pitääkö olla suora vai "kavalasti" tarttua kiinni? - rapu myös
Neitsyt (n) kirjoitti:
Ravustan mutta vain puoliksi on kiinni. Miten saada kunnollien ote ilman että sakset leikkaavat käteni irti?
Raivostuttavaa on soutaa ja taas huovata... Juttu ei etene, ja tuntuu, että jos joku tekee suhteen eteen jotain niin se olen minä. Ei missään nimessä tämä rapu-herra.
Tänäänkin katseita vaihdettiin ja kyllä tietää missä menee. Mutta vähänkään normaali tilanne niin kaikki kaunis on kadonnut. ARGH! Mitä tässä voi tehdä?
Kuinka kovia otteita täytyy käyttää? Pitääkö olla suora vai "kavalasti" tarttua kiinni?Luin kerran englanninkielisestä ravun luonnehoroskoopista jotain tän suuntaista: wants what cannot have and when gets what wants loses interest...Tajusin silloin vihdoin itsekin (olen naisrapu) et noin sitä tuppaa käydä mullekin. Ja lopputuloshan on varsin paradoksaalinen, eli rapu ei ole koskaan täysin tyytyväinen olotilaansa...
No ehkei nyt ihan niinkään. Kiinnostuessani jostakin tyypistä mun ainakin pitää vaan selvittää itselleni kunnolla, että mikä siinä ihmisessä viehättää. Eli olenko ihan tosissaan kiinnostunut niin paljon etten sitten kyllästy, jos saan sen mitä "haluan". Muuten sitä vaan tuhlaa aikaansa ja ehkä leikkii toisen tunteilla.
Toinen rapumainen juttu on se, että rapu ei oikein haluaisi luopua mistään. Eli voisin kuvitella, että suhteessa voisi olla huomioimatta pitkäänkin aikaan toista, mutta siinää vaiheessa kun se toinen sanoo lähtevänsä tai muuten vaan "katoaa" vähäksi aikaa niin silloin alkaa tapahtua. Mun mielestä tällainen rapu pitää vaan saada tajuamaan, että toinen ei ole itsestäänselvyys. Eli kun ravun jättää itse välillä huomiotta niin se joutuu "valloittamaan" takaisin kumppaninsa eikä pääse myöskään kyllästymään:)
En kuitenkaan väitä, että kaikki tai jotkut ravut olisi tällaisia. Itse vaan rapuna tunnistan/tunnustan, että jutut pätee muhun. - Neitsyt (n)
rapu myös kirjoitti:
Luin kerran englanninkielisestä ravun luonnehoroskoopista jotain tän suuntaista: wants what cannot have and when gets what wants loses interest...Tajusin silloin vihdoin itsekin (olen naisrapu) et noin sitä tuppaa käydä mullekin. Ja lopputuloshan on varsin paradoksaalinen, eli rapu ei ole koskaan täysin tyytyväinen olotilaansa...
No ehkei nyt ihan niinkään. Kiinnostuessani jostakin tyypistä mun ainakin pitää vaan selvittää itselleni kunnolla, että mikä siinä ihmisessä viehättää. Eli olenko ihan tosissaan kiinnostunut niin paljon etten sitten kyllästy, jos saan sen mitä "haluan". Muuten sitä vaan tuhlaa aikaansa ja ehkä leikkii toisen tunteilla.
Toinen rapumainen juttu on se, että rapu ei oikein haluaisi luopua mistään. Eli voisin kuvitella, että suhteessa voisi olla huomioimatta pitkäänkin aikaan toista, mutta siinää vaiheessa kun se toinen sanoo lähtevänsä tai muuten vaan "katoaa" vähäksi aikaa niin silloin alkaa tapahtua. Mun mielestä tällainen rapu pitää vaan saada tajuamaan, että toinen ei ole itsestäänselvyys. Eli kun ravun jättää itse välillä huomiotta niin se joutuu "valloittamaan" takaisin kumppaninsa eikä pääse myöskään kyllästymään:)
En kuitenkaan väitä, että kaikki tai jotkut ravut olisi tällaisia. Itse vaan rapuna tunnistan/tunnustan, että jutut pätee muhun.Auttaa vähän ymmärtämään ravun sielunelämää :)
Onkohan mitään hyvää sivustoa, missä olisi ravun ihmissuhteista asiaa, ja niitä kaivattuja vinkkejä?
- Neitsyt (n)
Millainen rapu sitten on, kun hän on rakastamansa ihmisen läheisyydessä? Miten eroaa, onko muita ihmisiä paikalla?
Miten edetä ravun kanssa säikäyttämättä tätä, mutta silti tuloksia aikaan saaden?- Rapunen
Jos mietin itseäni, olen siis tyttörapu (ja poikaystäväni on neitsyt, mikä ihmeen juttu tämä neitsyet-ja-ravut on xD), niin ainakin minuun pätee se, että käyttäydyn rakastamani ihmisen läheisyydessä julkisilla paikoilla kuin kenen tahansa ystävän kanssa. En ole julkisten kiintymysten osoitustusten ystävä, omistamisen tykkään tosin näyttää :D. Luulisin että tämä voi päteä, tai sitten olla pätemättä ^_^
Ja luulisin, etteivät kaikki ravut niin säikkyjä ole, uteliaisuuskin saa kyllä vallan. Ravut arvostavat asioista puhumista, eli asiaa kannattaa kyseiseltä partnerilta suoraan kysyä, jos hän on rapu ja etenkin jos hän on mies ;) - Neitsyt (n)
Rapunen kirjoitti:
Jos mietin itseäni, olen siis tyttörapu (ja poikaystäväni on neitsyt, mikä ihmeen juttu tämä neitsyet-ja-ravut on xD), niin ainakin minuun pätee se, että käyttäydyn rakastamani ihmisen läheisyydessä julkisilla paikoilla kuin kenen tahansa ystävän kanssa. En ole julkisten kiintymysten osoitustusten ystävä, omistamisen tykkään tosin näyttää :D. Luulisin että tämä voi päteä, tai sitten olla pätemättä ^_^
Ja luulisin, etteivät kaikki ravut niin säikkyjä ole, uteliaisuuskin saa kyllä vallan. Ravut arvostavat asioista puhumista, eli asiaa kannattaa kyseiseltä partnerilta suoraan kysyä, jos hän on rapu ja etenkin jos hän on mies ;)nIIN... Miten ottaa selvää ravusta, ilmeisesti täytyy tulkita katseita ym.
Jos rapu katsoo, johtuuko se siitä että on huomannut minun olevan kiinnostunut vai voiko tunne olla molemminpuolista pientä kiinnostusta? - RaPu N
Neitsyt (n) kirjoitti:
nIIN... Miten ottaa selvää ravusta, ilmeisesti täytyy tulkita katseita ym.
Jos rapu katsoo, johtuuko se siitä että on huomannut minun olevan kiinnostunut vai voiko tunne olla molemminpuolista pientä kiinnostusta?Siis mulla on sama ongelma kun muillakin..vaikka olen rapu nainen. Niin olen kiintynyt kovasti yhteen rapu mieheen ja meillä juttu on soutamista ja huopaamista. Ollaan yhdessä, mutta ei olla yhdessä ja jos toisella on juttua jonkun muun kanssa ollaan mustasukkasia. Haluisin myös tietää, että miten saisin hurmattua hänet kokonaan, ettei olisi koko homma tätä epäröintiä.
- Rapuros
Itse säikähdän, jos huomaan että nainen alkaa olemaan liian riippuvainen minusta. Ensin haluan kiintymystä ja sitten tietyn rajan jälkeen se voi alkaa ahdistamaan. Samalla naisen tulee kyllä osoittaa että on juuri minusta kiinnostunut. Mulla täytyy sitten olla oma kolo johon saan aina mennä, tehdä ja miettiä omia juttuja. Viilata saksia ilman painetta ainaiseen yhdessäoloon. Mut kuitenkin niin että on side. Nuo muutaman kerran tapaamiset ja pitkä odottelu usean kuukauden aikana, mistä täällä on puhuttu, menevät kyllä yli. Yhteyttä on minunkin mielestäni jotenkin pidettävä yllä, ei mitään katoamisia.
Ei tämä kaikki välttämättä liity horoskooppiini, osa lienee tullut elämän varrella ja paljon itsekseen eläneenä. Mutta ehkä antaa teille suuntaa. - Katriina28
RaPu N kirjoitti:
Siis mulla on sama ongelma kun muillakin..vaikka olen rapu nainen. Niin olen kiintynyt kovasti yhteen rapu mieheen ja meillä juttu on soutamista ja huopaamista. Ollaan yhdessä, mutta ei olla yhdessä ja jos toisella on juttua jonkun muun kanssa ollaan mustasukkasia. Haluisin myös tietää, että miten saisin hurmattua hänet kokonaan, ettei olisi koko homma tätä epäröintiä.
Ei voi olla totta, tämä kuvio toistuu näköjään kaikkien rapumiesten kohdalla. Olen myös itse rapunainen, mutta en käyttäydy rapumiehen tavoin. Olen päättänyt olla rehellinen ja tehdä kaikkeni meidän eteen. Tosin alkaa jo vähän nyppiä, tuntuu että teen kaiken itse, hänen ei tarvitse tehdä mitään.
Emme ole seurustelleet päivääkään, olemme olleet jo 1,5 vuotta kavereita. Itse olisin halunnut seurustella, mutta hän aina lykkäsi päätöstä eteenpäin ja minä kilttinä tyttönä myönnyin, sillä olen sitä mieltä että en halunnut ahdistella häntä. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että rapunaiset eivät ole samanlaisia kuin rapumiehet. Hänen epäröintinsä tarttuu minuunkin, sillä osaan aistia tunnetilat hyvinkin tarkkaan. Mutta tsemppiä kaikille, toivottavasti teille joskus elämä aukeaa!
- hoik
Yritä saada hänet avautumaan ja osoita hänelle, että sinuun voi luottaa :) Kuuntele ja ota hänet huomioon.
- LauluLiina
1) Yhteinen keskusteluaihe. Siitä ravut innostuu
2) Juhlat, istutte vierekkäin, olette puhuneet jo kohtuullisen ajan. Kokeilee käsienne lämpöä. *tulette olemaan käsi kädessä seuraavat puoli tuntia* Rapu tykkää kun niille flirttailee. (huom. ei rivoja)
3) Aloitatte itse ravun kanssa keskustelun ja jopa ensi suudelman, muuten siitä ei tule mitään. Rapumiehet ovat ujoja, mutta oikeasti pervoja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481