Sauli Niinistöltä. Hän kiitti nöyrästi tuesta ja uskoi, että jatkamme ilomielistä kamppailua paremman Suomen hyväksi. Hän kehoitti antamaan tukemme tasavallan presidentille työssään. Tehkäämme niin jokainen meistä. Minä ainakin kunnioitan hänen kehoitustaan.
Sain juuri
39
1146
Vastaukset
- no jaaaaaaaa
no,Niinistöhän ON kohtelias :) hän haluaa että tuemme Tarjaa kun taas Tarja-kannattajat haukkuvat meitä..
- samanlaista
Itkien luin, oli hienoa tekstiä. Ei olisi sellaista tullut Haloselta koskaan. Mutta kuitenkaan en pysty tukemaan Halosta, vaikka kuinka yrittäisin, sille en voi mitään.
- kiitti meikäläistä
Ehkä et saanut Tarjan kitosta kun et kuulunut hänen tukijoihinsa. Minä sain...
- Ei minun pressa
Ateisti maanpetturi Halonen ei ole minun ja minun Suomeni presidentti.
En tunnusta häntä presidentiksi.- kunnioitus
Vaikka hän ei olisi sinun presidenttisi kertomiesi syiden vuoksi tulee sinun kuitenkin yrittää arvostaa ja kunnioittaa häntä Suomen tasavallan presidenttinä.
- miten muka
kunnioitus kirjoitti:
Vaikka hän ei olisi sinun presidenttisi kertomiesi syiden vuoksi tulee sinun kuitenkin yrittää arvostaa ja kunnioittaa häntä Suomen tasavallan presidenttinä.
Kyllä kunnioitus ja arvonanto pitää ansaita, se on vain niin. Tarja Halosen maailmankatsomus ja arvot, mitkä hän omaa eivät saa ainakaan minua häntä arvostamaan ja kunnioittamaan, ei koskaan.
Hän tietää sen itsekin, että puolet kansasta ei häntä arvosta, joten voi olla vaikeaa hänellä tämä kuusi vuotta. - he kannattavat
En voi hyväksyä hänen arvojaan eikä ole ehdokkaani. Se on asia, joka ei muutu miksikään. Presidentti hän on, mutta kunnioitus ja arvostus ansaitaan. Demareiden asettama tehtäväänsä, ei koko Suomen kansan.
- Ei ole minun pressa
kunnioitus kirjoitti:
Minä en arvosta tuota ateisti-maanpetturia millään saralla. Minun presidenttini ja minun isänmaani presidentti hän ei ole, eikä tule koskaan olemaan.
- ei ole
myöskään minun presidentti. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan!
- sain
Niinistöltä sähköpostia,vaikka hän kehotti antamaan tukemme Tarja Haloselle.Pitäisi kunnioittaa hänen kehotustaan,mutta vielä en pysty sitä tekemään.
- anneli
on hyvin kohtelias mies :)
- Tarja Haloselta
sähköpostia.
Olen odotellut jo, mutta ei...- odotella
ihan rauhassa. Nyt Tarja on vihainen, kun sillai kohdeltiin. Ei kiitosta tule, ei...
- Mut onhan
odotella kirjoitti:
ihan rauhassa. Nyt Tarja on vihainen, kun sillai kohdeltiin. Ei kiitosta tule, ei...
Teini-ikäisten voitava keskenään kommunikoida.
- esh
Mut onhan kirjoitti:
Teini-ikäisten voitava keskenään kommunikoida.
Ikä 47v, ei siis teini-ikäinen. Ja kyllä nöyrä ja kohtelias kiitos mieltä lämmittää. Se on vain niin, että moni ei osaa sitä kiitosta sanoa edes hyvänä hetkenä.
- seuraavana päivänä
ja vielä tänään! Elikä siinäkin Tarja oli parempi.
- Halonen
sulle sähköpostiin? Siis missä Tarja oli parempi? Tuli tänään, siis mitä?? Itse olen saanut Niinistöltä neljä kertaa sähköpostia. Kaksi kamppanjan aikana. Kaksi kertaa sen jälkeen. Ensin lyhyt kiitoskirje, tänään tuli pidempi, jossa myös kehoitettiin tukemaan tasavallan presidenttiä.
- tuli heti
siis mitä tuli?????
- HÄPÄISI
SIVISTYKSEN TUKIJOUKKOINEEN.
MITÄHÄN TUON MIEHEN FASAADIN TAAKSE OIKEIN KÄTKEYTYY?
Tuli surullinen olo kun sain tietää kuinka likaista peliä pelattiin hänen kulisseissaan, ihan toisenlaisia viestejä lähetettiin.
Ei siitä voi noin vain selviytyä, kuitata millään uudella sähköviestillä.
Nyt kansa osaa ajatella omilla aivoilla. Olimme lähellä mennä ns. halpaan.
Saulina häpeäisin pitkään Brysselin pankin holveissa.- vain
itseäsi koko ajan. Ole nyt kiitollinen, kun olet saanut mitä halusit. Sinuna minä ainakin olisin.
- haloslaiset
kirjoittelette sontaa, olkaa nyt tyytyväisiä, vai ettekö olekaan..???
- alamittaisuuteen
haloslaiset kirjoitti:
kirjoittelette sontaa, olkaa nyt tyytyväisiä, vai ettekö olekaan..???
jolle salen natsi-tasolle vajonneet joukot olivat vajonneet, voi kukaan sivistynyt ihminen olla tyytyväinen.
- Loanheittäjiä!!
alamittaisuuteen kirjoitti:
jolle salen natsi-tasolle vajonneet joukot olivat vajonneet, voi kukaan sivistynyt ihminen olla tyytyväinen.
Hei te "voititte", mutta jäikö jotakin hampaankoloon?
- totuus esiin
alamittaisuuteen kirjoitti:
niitä natsi-tasoja enempi nyt sieltä Tarjan joukoista. Taisi tulla mielen muutos, kun huomattiin, että väärää henkilöä äänestettiin. Nyt on turha enää katua. Joten hiljentykää kunnioittamaan presidenttiänne.
- IHMINEN VAATII
NIINISTÖÄ VASTUUSEEN TAUSTAJOUKKOJENSA ALAMITTAISESTA MORAALISTA.
Minullekin tuo toiminta oli järkytys. Niin pitkälläkö cia-laiset ovat.. että oikein oli koulutusta saatu jenkeissä kuinka suomi-poikaa nyt kusetetaan.
Vaan eipä kusetettu, heh.heh.. enemmistö vielä ajattelee omilla aivoillaan, toisin kuin jenkkilässä. - Sauli
IHMINEN VAATII kirjoitti:
Minullekin tuo toiminta oli järkytys. Niin pitkälläkö cia-laiset ovat.. että oikein oli koulutusta saatu jenkeissä kuinka suomi-poikaa nyt kusetetaan.
Vaan eipä kusetettu, heh.heh.. enemmistö vielä ajattelee omilla aivoillaan, toisin kuin jenkkilässä.sellaista tukijoukkoa, mitä Halosen taakse kätkeytyy. SAK:n jäsenmaksut ja lokalehtinen, Lipposen takinkääntö, Halosen piikittelyt etc. Saulin tukijoukot olivat tavallisia vapaaehtoisia suomalaisia.
- HALOSEN
Vaan eipä kusetettu, heh.heh.. enemmistö vielä ajattelee omilla aivoillaan, toisin kuin jenkkilässä.tukijoukkoja vastuuseen alamittaisesta ja epäilyttävästä moraalistaan. Mukaan lukien SAK ja Lipponen paskapuheineen. Ammattijärjestö käytti väärin myös minun rahojani, vaadin selityksen!!!!!
- kovin
Vaan eipä kusetettu, heh.heh.. enemmistö vielä ajattelee omilla aivoillaan, toisin kuin jenkkilässä.sivistynyt kirjoitus, että kerrakseen...
- johdettiin
Sauli kirjoitti:
sellaista tukijoukkoa, mitä Halosen taakse kätkeytyy. SAK:n jäsenmaksut ja lokalehtinen, Lipposen takinkääntö, Halosen piikittelyt etc. Saulin tukijoukot olivat tavallisia vapaaehtoisia suomalaisia.
varmaan jenkki-lästä...
Voihan ihan tavallisia ihmisiäkin johtaa sieltä käsin, sinuakin ehkä ellet pidä varaasi.
Kai tiedät että menossa on maailman amerikkalaistaminen. Käydään matsia muu maailma vastaan usa, kuten chomsky kirjassa Maailmanvalta vai maailmanloppu kertoo.
Luehan...jos uskallat? - saatava
kovin kirjoitti:
sivistynyt kirjoitus, että kerrakseen...
vastuuseen. Ei sen kummempaa.
- seonnut
johdettiin kirjoitti:
varmaan jenkki-lästä...
Voihan ihan tavallisia ihmisiäkin johtaa sieltä käsin, sinuakin ehkä ellet pidä varaasi.
Kai tiedät että menossa on maailman amerikkalaistaminen. Käydään matsia muu maailma vastaan usa, kuten chomsky kirjassa Maailmanvalta vai maailmanloppu kertoo.
Luehan...jos uskallat?tai ainakin sekoittanut asiat pahoin.
- ALAPUOLELLA
Vaan eipä kusetettu, heh.heh.. enemmistö vielä ajattelee omilla aivoillaan, toisin kuin jenkkilässä.OLEVA KIRJOITUS: Rotta - ihmistä viisaampi koska se osaa.... hypätä hukkuvasta laivasta ajoissa.
Minulle on tullut vaikutelma että meissä suomalaisissa on ainesta siihen mihin monista muista kansoista ei ole.
Meitähän ei aivopestä helpolla!!!!!!
- yrjöttää
Sauli Niinistö on kuitenkin sen verran johdonmukainen, että HÄN ei tarvitse sinunlaisia juoksupoikia omien vietien välittämiseen. Mitähän seuraavaksi keksit. Olet tosi röyhkeä.
- paljastit
juuri sen tason, mitä suomalaiselta pitääkin odottaa. Me olemme järkiporukkaa...
- levittämään sähköpostia
se olikin henkilökohtainen kiitos ja halusin kirjoittaa siitä tänne, koska hän loppulauseessaan kirjoitti; "Ja antakaa tukenne tasavallan presidentille". Minusta se oli kaunis ja kohtelias kirje. Sen ovat varmaan saaneet kaikki Niinistöä tukeneet. Onko se mielestäsi röyhkeyttä, jos välittää Saulin kiitoksen ja tuen presidentille?
- tarvitsee
levittämään sähköpostia kirjoitti:
se olikin henkilökohtainen kiitos ja halusin kirjoittaa siitä tänne, koska hän loppulauseessaan kirjoitti; "Ja antakaa tukenne tasavallan presidentille". Minusta se oli kaunis ja kohtelias kirje. Sen ovat varmaan saaneet kaikki Niinistöä tukeneet. Onko se mielestäsi röyhkeyttä, jos välittää Saulin kiitoksen ja tuen presidentille?
tällaisia välitysmiehiä, osaa varmaan hoitaa itsekin kiitoksensa...
bluffia koko juttu - itse hän
tarvitsee kirjoitti:
bluffia koko juttukiittikin lähettämällä kannattajilleen sähköpostia henkilökohtaisesti.
- Sampo
tarvitsee kirjoitti:
bluffia koko juttuSauli lähetti kiitoskirjeen, ei pyytänyt sitä välittämään kenellekään, tuliko selväksi.
- Sampo
tällainen sähköposti tuli minullekin tänään. Myös itse vaalikamppanjan aikana sain aina vastuksen Niinistöltä välittömästi, jos kysyin jotain häneltä. Istuvan presidentin tukeminen on minulle hyvin vaikeaa, vaikka Sauli niin kehoittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593