DX Corollan viritys

Tuuninkipoju

Noniin, nyt on sitten saatu upea DX Corolla alle, ja vuosimallihan on klassisen kaunis 84! Virityksiä pitäis kovasti saada. Elikkäs, miten olisi vapaavirtaus suodatin, kannen lasku, isommat suuttimet, röhinä putkisto? Onko täällä porukalla kokemuksia, että mitä kannattaa tehdä?

8

3488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää

tuollaisia, niin ei se varmasti sinulta onnistu vaikka saisit oikeitakin neuvoja.

• yybertuunari

Kyllähän kaikki tietää mitä tuolle pitää tehdä. Kaasarin suutin vaihdetaan yhtä kokoa isommaksi, säädetään tyhjäkäynti isommalle, että pysyy käynnissä kun tuon ylikokoisen suuttimen kanssa tallaa kaasun pohjaan. Sitten vielä pölykapselit pois -> valmis.

• Jokkismies

Hommaa viri nokka, tai hiota vakio paremmaks esim. Laaksosella. Tuplakaasarit vaikka 40mm. Imu-ja pako kanavat työstät isommaks. (ei summassa, pyydä vaikka kisamiehiltä vinkkiä) Peltisatsi ja reilumpi putkisto. Vaikka näillä eväillä aluks...

• ...

Helvetin vajaa täytyy olla jos pitää jotain 1.3 deeäxää alkaa virittämään Haloo!!

Vie se paaliin.

• Jyde
        ... kirjoitti:

Helvetin vajaa täytyy olla jos pitää jotain 1.3 deeäxää alkaa virittämään Haloo!!

Vie se paaliin.

Jos ei sitten ole se 1.6 (ehkä mun vanha!!!) DX, jonka 75 hv 2T -koneen alakerta on sama kun 125hv 2T-G alakerta. Joten jostain hommaamaan uus yläkerta ja a-vot.

• Jusu
        Jyde kirjoitti:

Jos ei sitten ole se 1.6 (ehkä mun vanha!!!) DX, jonka 75 hv 2T -koneen alakerta on sama kun 125hv 2T-G alakerta. Joten jostain hommaamaan uus yläkerta ja a-vot.

Silti nämä uudemmat 1.6:set kepittää sen jo vakiona.
        Itse en alkais rahaa tommoseen haaskaamaan.

• ...
        Jusu kirjoitti:

Tiedän että tämä on 1.3 litranen.

• 2t.
        Jusu kirjoitti:

mut kaikkia ei kiinosta noi uudemmat vehkeet..aina ei pakko mennä sieltä ali mistä aita on matalin..mua on aina kiehtonu noi vanhemmat vehkeet ku niissä joutuu tekemään aika paljon itse eikä oikein pysty menemään vaan ostamaan kaikkee valmiina..pari vuotta sit oli yks dexteri projekti;1,6 turbo.paineet oli n,1,0 cossu sierran cooleri oli ja kaks kurkkunen weberi..vakio kansipahvilla oli ja ei ollut mitään ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe