Niin miksi se on niin, että aina rakastuu siihen jota ei voi saada? Olen palavasti rakastunut mieheen, joka seurustelee. Haluan vaan tämän miehen, mutta taitaa olla mahdotonta, vaikka mies ei olekaan onnellinen suhteessaan. Ainakin on sanonut näin, mutta taitaa olla kuitenkin niin että hän jää siihen suhteeseen. Halusin että olisit onnellinen ja ehkä voisit olla sitä minun kanssani...
Miksi aina rakastuu siihen jotai ei voi saada
10
1670
Vastaukset
- vaikeaa..
Meinasin itsekkin alottaa just ihan saman keskustelun..oon vähän samassa tilanteessa..oon ollu jo 1,5 vuotta ihastunut yhteen mieheen joka on mun kaveri (meillä on yhteinen kaveri porukka, ollaa entisii työkavereita ja ollaa kasvettu samassa kaupungissa). Mulla on ollu välissä muita miehiä ja välillä oon onnistunu unohtaa tän kaverin hetkeks mut aina ku ollaa samas seuras tai tehää jotain yhes ni tunteet nousee pintaa..jos halutaan aatella että jokaisella ihmisellä on sielunkumppani ni tää tyyppi on kyllä mulle semmonen..se on niin samanlainen ku minä..miespuolinen versio musta:) Meillä ei oo ollu muuta ku vähän jotai kännisutinaa muutama kerta mut sit sen jälkee se on aina etääntyny hieman..kyllä siitä huomaa et se viihtyy mun seuras yhtä hyvin ku mä sen, mutta se onki joskus sanonu että vaikka kaikki ois kuinka täydellistä toisessa ihmisessä ni ei vaa silti haluu mitää sellast juttuu..luulen että se kyllä tietää että välitän siitä enemmänki ku kaverina..mut tilanne on nyt taas se et ollaa ihan läheisiä ja on hauskaa yhessä..siks en voi sanoo mitää ku se pilais kaiken..ainut keino saada olla sen ihmisen lähellä on olla kaveri..se on välillä yöpyny mun luona..on muuten vaikea nukkua sellasen ihmisen kanssa samassa sängyssä jonka haluis kainaloo..mut niin se kai on että pitää antaa vaa olla ja pitää suu visusti supussa..pitää vaa oppii hyväksyy et kaikkea ei voi saada mitä haluu..elämä on vaa joskus epäreilua..
- että....
sulla on rautainen tahto! Rispektiä! Mä en pystyis nukkumaan mun ihastuksen vieressä tulematta hulluks tai jotain.. ehkä yhden yön.. päähän siinä hajoo, eikö?
- no..
että.... kirjoitti:
sulla on rautainen tahto! Rispektiä! Mä en pystyis nukkumaan mun ihastuksen vieressä tulematta hulluks tai jotain.. ehkä yhden yön.. päähän siinä hajoo, eikö?
..oon vähän itekki ihmetelly kuinka pystyiyn siihen..2 kertaa..joskus yritettii kännipäissämme nukkuu yhessä mut revettii molemmat nauruu ja oli pakko mennä muualle nukkuu..mut nyt ku aika kuluu ni homma vaikeutuu..mut niinku sanoin: ainoo keino pitää se ihminen mun lähellä on ottamatta sitä mun lähelle..ei voi koskea..seksiin melkein johti myös kerran(taas jurrissa:)ja se oli semmost aikaa ku tää ihminen ties mun tunteista..sille se ois ollu vaa känniseksiä, joten pistin hanttiin..nyt me sitte vaa välillä nukutaa samassa sängyssä ku se tarvii yösijan..minkäs teet??
- alkuperäi....
Kyllä on tosi vaikeeta olla koskematta toiseen, kun on niin rakastunut. Me ollaan muutaman kerran harrastettu seksiä ja miehellä on kyllä tunteita mua kohtaan, mutta on tosiaan varattu ja tuskin lähtee siitä suhteesta. Parempi ois kun ei nähtäis ollenkaan. Aina kun nähdään, niin tunteet nousee pintaan ja on tosi vaikeeta! Mä en pidä mieheen ollenkaan yhteyttä, mutta vastaan aina kun hän ottaa yhteyttä.
- Allikaattori
Joo, olen ihan samassa tilanteessa. Mies ei tosin seurustele, mutta virittelee verkkojaan ympäriinsä ja antaa minun ymmärtää olevansa kiinnostunut minusta. Suomi24 on tehnyt enemmän hallaa elämälleni, kuin tuonut mitään positiivista. Mase olo, voisko joku piristää?
- (äm)
ihastunut itseäni iäkkäämpään naiseen, jota kuitenkaan en voi saada. Hän vaikuttaa onnelliselta nykyisessä suhteessaan, ja en sitäkään haluaisi tuhota. Ehkä hänen onnellisuutensa siis riittää minulle....:,(
- leidi
tosiaan noin sanoa? Aikamoisen uhrauksen teet itsellesi.Eiköhän ole niin,että sinäkin onnen ansaitset.
- (äm)
leidi kirjoitti:
tosiaan noin sanoa? Aikamoisen uhrauksen teet itsellesi.Eiköhän ole niin,että sinäkin onnen ansaitset.
onnen saattaisin ansaita, mutta en taida olla muutenkaan niitä mielenkiintoisimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa, niin hyväksyn faktat sellaisina kuin ne ovat.
- ______________
(äm) kirjoitti:
onnen saattaisin ansaita, mutta en taida olla muutenkaan niitä mielenkiintoisimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa, niin hyväksyn faktat sellaisina kuin ne ovat.
:::::::::::::::::::::::
- (äm)
______________ kirjoitti:
:::::::::::::::::::::::
ole ainoa ongelma. Sama työpaikka, hän itseäni korkeammassa asemassa jne... ei siitä hyvä muutenkaan tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708