kenellä on oikeus ja valtuudet poistaa tänne lähetettyjä viestejä, muilla siis kuin valvojalla? koska olen useasti huomannut että lähettämäni viestit jostain syystä poistetaan vaikka niissä ei todellakaan ole mitään pahaa tai muita loukkaavaa tekstii.. aika outoo tollanen touhu.. alkaa sapettamaan kun ei oo mitään syytä poistaa niitä viestejä.
haluaisin mielenkiinnolla tietää??
3
862
Vastaukset
- nimetön
Voi siis johtua siitä, että joku mulkero pistää asiattoman, ja sääntöjä rikkovan kommentin sun aloitukseesi. Tämä jos sattumalta ei sovi sherffin ajatusmaailmaan, poistaa hän ko. viestin ja mukana menee sinunkin ehkä sääntöjen rajoissa oleva viestisi. Voipi olla muitakin syitä.
Sinulla itselläsi on oikeus poistaa viestejäsi, myös sheriffillä ja ylläpidolla on oikeus poistaa viestejä. Tänään esimerkiksi olen poistanut paljon asiattomia, turhia ja tänne kuulumattomia viestejä.
- laitat vaikka
5 x "yks tietty bändi" ym ihmeaiheitasi tänne peräjälkeen, siinä kai se selitys?! (valvomo)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564