kirjotus pääsi komeesti telkkariin :)
Sano se reppana telkkarissa kirkkain silmin, että ei makseta siitä, että porukkaa värvätään, koska se olis laitonta, mitäs se 100€ värvääjälle on ja toinen 100€ helpperille, lol
Mursiksen
58
4445
Vastaukset
- Keinonen Pertti
Vai ei kukaan Movesta eronnut oikeesti lue tätä palstaa?
Tulipahan siihenkin todistus, että lukee :) - Moveout
Hienoa hienoa!!!
----------------
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/ - eli ei mitään laitonta
provisioita kampanjatuotepaketista.
- Keinonen Pertti
Selityksensä kullakin :)
Nää jutut muuttuu aina sen mukaan, kun tulee uus syyte jostain, haha - että niin =)
Keinonen Pertti kirjoitti:
Selityksensä kullakin :)
Nää jutut muuttuu aina sen mukaan, kun tulee uus syyte jostain, hahanäin se on aina ollut. En tiedä onko joku muu joskus väittänyt jotain muuta.
- Tötterström
Voihan sitä laitonta rahankeräystä yrittään noinkin naamioida, mutta ei viranomaiset mitään idiootteja ole. Kyllä ne nämä asiat älyää heti - toisin kuin movettajat, jotka uskovat kaiken paskan mitä nuo sliipatut pellet teille toitottavat.
- Keinonen Pertti
että niin =) kirjoitti:
näin se on aina ollut. En tiedä onko joku muu joskus väittänyt jotain muuta.
Lyhytesitelmässä ja muutenkin on siitä värväysrahana kaikki puhuneet!!
Turha tätä on koittaa kierrellä!!
Tulenkin siis nyt esiin minä Robert "Rob__t" Tuovinen, olin siis Movesta hyvissä ajoin eronnut tuo tyyppi ohjelmassa, vähän lyhyeksi jäi haastattelu.
- Anyway hyvää jatkoa! =)
ympäri pyöreä juttu oli. Ei mitään uutta. Siksi minkä takia itse olet lopettanut, en voi kun arvailla. Kaikkihan ne oman päätöksensä tekee. Sitä vain ihmettelin, keneltä lähti aloite mennä haastatteluun. Oltiinko sinuun jotain kautta yhteydessä vai mitenkä?
- PEELO
Jätkä veti ässän hihasta. :D
- Moveout
että uskalsit antaa haastattelun! Nostan hattua!
- Keinonen Pertti
Täytyy onnitella, että olet päässyt eroon Movesta!
Kerroppa oma mielipiteesi, onko ne 100€:n palkkiot provisioita kampanjatuotteen myynnistä vai värväys rahaa?
Aika erikoista olis, jos ne olis vaan provisioita, koska niissä on eri taulukko sille provisionmaksulle verrattuna muihin tuotteisiin, eikö? - mursis
Robert, kuten olen sähköpostissa jo sanonut, ihailen suuresti rohkeuttasi!!! Kirjoitin siitä uusimman blogimerkintäni lopussa:
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/
Kehotankin kaikkia Robert-faneja kommentoimaan myös tuonne blogiin! Anyway hyvää jatkoa! =) kirjoitti:
ympäri pyöreä juttu oli. Ei mitään uutta. Siksi minkä takia itse olet lopettanut, en voi kun arvailla. Kaikkihan ne oman päätöksensä tekee. Sitä vain ihmettelin, keneltä lähti aloite mennä haastatteluun. Oltiinko sinuun jotain kautta yhteydessä vai mitenkä?
Kaikki lähti siitä kun huomasin ensimmäisen artikkelin Satakunnan Kansassa, tässä aiemmin kirjoitettujani kokemuksia Movesta:
Itse olin Movessa mukana n. 2vk, tällä move lainalla. Homma ei toiminut alkuunkaan niinkuin piti, tein listat tutuista jne ja sainkin pari tyyppiä alleni, mutta sponsorin hommaamina joten provikkaa ei tullut. Hyvin nopeasti tajusin että tällaista systeemiä tyrkyttämällä tutuille ja tuntemattomille saattaa itsensä vain huonoon maineeseen, onneksi se yks tuttu mikä tuli lyhkäriin missä näytti aika tuohtuneelta että toin hänet kuuntelemaan ymmärsi myöhemmin että minuakin on kusetettu.
2 viikon jälkeen lähetin irtisanoutumiseni movelle, ei onneksi ehtinyt tulla fillaria eikä salkkua joten kauppakin jäi pitämättömäksi, eikä Move voi näin alkaa perimään 999€:tä, silti Move ei ole vieläkään poistanut minun extranet tunnuksia tai lähettänyt vahvistusta eroamiseeni.
Minun osallani tappiot jäi kahteen reissuun Lahdesta Kouvolaan kun 1. edustjasopimuksen teko. 2. kävin sponsorin tarjoamalla eventillä.
Nyt olenkin varoittanut Movesta kavereille ja sukulaisille, etenkin kun olin Lahden ensimmäinen edustaja, joten on hyvät mahdollisuudet ainakin rajoittaa Moven kasvua Lahdessa, tosin täällä päin pyörii useita GNLD:n purkki/pesuaine kauppiata.
Miksi lähdin mukaan? Entinen vartijakouluttajani värväsi minut mukaan käyttäen härskisti omaa "ns. rehellisen lain edustajan" mainetta ja onkin tiettävästi ikävä kyllä saanut Kouvola-Kotka alueella muutaman entisen oppilaan jäämään edustajaksi. Vielä kun itsellä tilanne oli että olin juuri jäämässä työttömäksi kun tämä värvääni soitti: "Olis yks tosi hyvä juttu tiedossa ja haluaisin saada tähän sunkin näkökannan"...
Kun soitin vähän ennen irtisanotumistani värvääjälleni että tiedätkö poliisi tutkinnasta mitään, sanoi tietävänsä ja kuulemma tekee vain hyvää Moven maineelle kun mitään laitonta ei sen toiminnasta löydy, että näin.
Verkostomarkkinointi pitäisi kyllä saada Suomessa paremmin tunnetuksi, tai lähinnä sen riskit ja taattu huijatuksi tuleminen, sillä nämä yrityset eivät hirveästi mainosta itsestään mitään ja on taatusti ihmisiä jotka eivät ole koskaan kuullutkaan mitään verkostomarkkinoinnista, edes sanaa ja nämähän ovat oikeata riskiryhmää, vieläkun se paras kaveri sattuu soittamaan...- mursis
mursis kirjoitti:
Robert, kuten olen sähköpostissa jo sanonut, ihailen suuresti rohkeuttasi!!! Kirjoitin siitä uusimman blogimerkintäni lopussa:
Kehotankin kaikkia Robert-faneja kommentoimaan myös tuonne blogiin!... erillinen kiitos suomi24:n (vieläpä minun viestini) onnistuneesta piilomainonnasta!!
RTuovinen kirjoitti:
Kaikki lähti siitä kun huomasin ensimmäisen artikkelin Satakunnan Kansassa, tässä aiemmin kirjoitettujani kokemuksia Movesta:
Itse olin Movessa mukana n. 2vk, tällä move lainalla. Homma ei toiminut alkuunkaan niinkuin piti, tein listat tutuista jne ja sainkin pari tyyppiä alleni, mutta sponsorin hommaamina joten provikkaa ei tullut. Hyvin nopeasti tajusin että tällaista systeemiä tyrkyttämällä tutuille ja tuntemattomille saattaa itsensä vain huonoon maineeseen, onneksi se yks tuttu mikä tuli lyhkäriin missä näytti aika tuohtuneelta että toin hänet kuuntelemaan ymmärsi myöhemmin että minuakin on kusetettu.
2 viikon jälkeen lähetin irtisanoutumiseni movelle, ei onneksi ehtinyt tulla fillaria eikä salkkua joten kauppakin jäi pitämättömäksi, eikä Move voi näin alkaa perimään 999€:tä, silti Move ei ole vieläkään poistanut minun extranet tunnuksia tai lähettänyt vahvistusta eroamiseeni.
Minun osallani tappiot jäi kahteen reissuun Lahdesta Kouvolaan kun 1. edustjasopimuksen teko. 2. kävin sponsorin tarjoamalla eventillä.
Nyt olenkin varoittanut Movesta kavereille ja sukulaisille, etenkin kun olin Lahden ensimmäinen edustaja, joten on hyvät mahdollisuudet ainakin rajoittaa Moven kasvua Lahdessa, tosin täällä päin pyörii useita GNLD:n purkki/pesuaine kauppiata.
Miksi lähdin mukaan? Entinen vartijakouluttajani värväsi minut mukaan käyttäen härskisti omaa "ns. rehellisen lain edustajan" mainetta ja onkin tiettävästi ikävä kyllä saanut Kouvola-Kotka alueella muutaman entisen oppilaan jäämään edustajaksi. Vielä kun itsellä tilanne oli että olin juuri jäämässä työttömäksi kun tämä värvääni soitti: "Olis yks tosi hyvä juttu tiedossa ja haluaisin saada tähän sunkin näkökannan"...
Kun soitin vähän ennen irtisanotumistani värvääjälleni että tiedätkö poliisi tutkinnasta mitään, sanoi tietävänsä ja kuulemma tekee vain hyvää Moven maineelle kun mitään laitonta ei sen toiminnasta löydy, että näin.
Verkostomarkkinointi pitäisi kyllä saada Suomessa paremmin tunnetuksi, tai lähinnä sen riskit ja taattu huijatuksi tuleminen, sillä nämä yrityset eivät hirveästi mainosta itsestään mitään ja on taatusti ihmisiä jotka eivät ole koskaan kuullutkaan mitään verkostomarkkinoinnista, edes sanaa ja nämähän ovat oikeata riskiryhmää, vieläkun se paras kaveri sattuu soittamaan...Sehän tuli jo ohjelmassa esille, ja tämän värvärini omakeksimät valheet mm. "Moven hallituksessa istuu Orion OY:n eläkkeellä oleva, entinen pääjohtaja!", ikävä kyllä hän sai muutenkin esitettyä asian liian vakuuttavasti.
Kerroppa oma mielipiteesi, onko ne 100€:n palkkiot provisioita kampanjatuotteen myynnistä vai värväys rahaa?
Aika erikoista olis, jos ne olis vaan provisioita, koska niissä on eri taulukko sille provisionmaksulle verrattuna muihin tuotteisiin, eikö?100€ siitä kun olen mukana onnistuneessa värväystilanteessa, mutta vain "kuunteluoppilaana" kun minut värvännyt hoitaa hommat, tästä 100€, 200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen.
- Keinonen Pertti
RTuovinen kirjoitti:
100€ siitä kun olen mukana onnistuneessa värväystilanteessa, mutta vain "kuunteluoppilaana" kun minut värvännyt hoitaa hommat, tästä 100€, 200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen.
Tämäkin jo yksinään on rikos
...taas sanottiin että 60€ niistä mitkä ovat tulleet sinun allesi, olematta edes mukana! Kuten sanottu, toiminnan epäeettisyys ja ihmisten, siis minun sukulaisteni, kaverieni ja jne. tuttujen hyväksikäyttö taloudellisessa mielessä, sai minut viheltämään pelin poikki ja äkkiä.
RTuovinen kirjoitti:
...taas sanottiin että 60€ niistä mitkä ovat tulleet sinun allesi, olematta edes mukana! Kuten sanottu, toiminnan epäeettisyys ja ihmisten, siis minun sukulaisteni, kaverieni ja jne. tuttujen hyväksikäyttö taloudellisessa mielessä, sai minut viheltämään pelin poikki ja äkkiä.
...alalinjaani tulleesta en saanut senttiäkään, mutta hyvä niin.
- Keinonen Pertti
RTuovinen kirjoitti:
...alalinjaani tulleesta en saanut senttiäkään, mutta hyvä niin.
Juu onnellisia ovat ne, jotka tuolta ei oo centtiäkään saanu!!
Valtiolle ne määrättäs kumminki ja sakot päälle!!
Harvassapa ne taitaa olla, jotka tuolta on yhtään mitään saanu!! - Jeppe
Oon odottanut, että joku tulisi julkisuuteen ja vieläpä omilla kasvoilla ja nimellä. Kiitos!
- (O.o)___b
Minunkin puolesta hatun nosto "itsensä paljastamiselle" :)
Vaatii kyllä rohkeutta.
--
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/ - verkkosukka
Vaatii selkärankaa antaa asialle kasvot. Lämmin kiitos siitä sinulle!
mursis kirjoitti:
... erillinen kiitos suomi24:n (vieläpä minun viestini) onnistuneesta piilomainonnasta!!
Ole hyvä vain! :-)
- Keinonen Pertti
RTuovinen kirjoitti:
Olisit saanu sanoo vielä, että täältä saa hyvät ohjeet ja neuvoja muille Movesta eroon haluaville :)
- -Rob__t-
Olisit saanu sanoo vielä, että täältä saa hyvät ohjeet ja neuvoja muille Movesta eroon haluaville :)
...toimittajat olivat jo etukäteen tietoisia mm. Haipolan sivuista, mutta nähtävästi ohjelma ajan rajallisuuden nimissä ilmeisesti sellaista osuutta olisi voineet näyttää.
- 112
-Rob__t- kirjoitti:
...toimittajat olivat jo etukäteen tietoisia mm. Haipolan sivuista, mutta nähtävästi ohjelma ajan rajallisuuden nimissä ilmeisesti sellaista osuutta olisi voineet näyttää.
minunkin puolesta rohkeudestasi :)
Todella hyvä että monien movettajien silmät (toivottavasti) vihdoin aukeisivat! - AdaFlink
RTuovinen kirjoitti:
Teit kyllä miehen körilään työn tulemalla reilusti julkisuuteen. Tollasta suoraselkäisyyttä tarvittiin ja tullaan tarviimaan jatkossakin.
Kiitos sinulle.
Ja mitaan ette voi... - olla vääristelyä
Harvassapa ne taitaa olla, jotka tuolta on yhtään mitään saanu!!Tuovinenkin olla pihalla, kuin lintulauta. Kannattaisi ottaa asioista kunnolla selvää ennen kuin teet päätöksen. Värväysrahaa ei muuten ole olemassakaan.
Jos joku niin sanoo valehtelee, joko tietäen tai tietämättään. - kaivataan
olla vääristelyä kirjoitti:
Tuovinenkin olla pihalla, kuin lintulauta. Kannattaisi ottaa asioista kunnolla selvää ennen kuin teet päätöksen. Värväysrahaa ei muuten ole olemassakaan.
Jos joku niin sanoo valehtelee, joko tietäen tai tietämättään.Mihin jäi perustelusi? Hyvät perustelut tuli ainaki sille että värväysraha on olemassa!
- tunnustaa
noin lässähtänyt jutu.
pelottiko se Moven video taustalla et uskaltanut alkaa valehdella. taisi sinulla olla tarkoitus pistää täyslaidallinen? - josta et tiedä mitän
Aika erikoista olis, jos ne olis vaan provisioita, koska niissä on eri taulukko sille provisionmaksulle verrattuna muihin tuotteisiin, eikö?300 pisteen liikevaihdosta maksetaan noin 100€ myyntiprovikkaa.
Ei se eroa mitenkään. Ota kuule edes yhdestä asiasta selvää enn kuin alat aukomaan. - paskaa
RTuovinen kirjoitti:
100€ siitä kun olen mukana onnistuneessa värväystilanteessa, mutta vain "kuunteluoppilaana" kun minut värvännyt hoitaa hommat, tästä 100€, 200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen.
"200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkä"
kerroppa miten? Ei onnistu näin. - myit
RTuovinen kirjoitti:
siinä "värväystilanteessa". Mitä se aloittaja sai vastineeksi?
Minäpä kerron. Sinä teit 300 pisteen liikevaihdon joka oikeuttaa sinulle 100€ myyntipalkkiota. Lisäksi 30€ verkostobonusta. Siis 300pistettäx0,1€. Ja kun sinä itse teit 5 asiakasta sait siitä myös myyntipalkion 100€.
Jos olisit myynyt mitä tahansa 300 pisteellä olisit saanut saman 100€ riippumatta tuliko sinulle verkostoon uusi jäsen tai ei.
Eli et ole tajunnut alkuunkaan missä olet ollut mukana. Tällaisella asiantuntemuksella passaa kyllä mennä vaikka televisioon "loistamaan".
Nolasit itsesi todella. - rauhoituppa vähän!
- ihmettele
Harvassapa ne taitaa olla, jotka tuolta on yhtään mitään saanu!! - perustelu
kaivataan kirjoitti:
Mihin jäi perustelusi? Hyvät perustelut tuli ainaki sille että värväysraha on olemassa!
- Robby oikeassa
mursis kirjoitti:
Kehotankin kaikkia Robert-faneja kommentoimaan myös tuonne blogiin! myit kirjoitti:
siinä "värväystilanteessa". Mitä se aloittaja sai vastineeksi?
Minäpä kerron. Sinä teit 300 pisteen liikevaihdon joka oikeuttaa sinulle 100€ myyntipalkkiota. Lisäksi 30€ verkostobonusta. Siis 300pistettäx0,1€. Ja kun sinä itse teit 5 asiakasta sait siitä myös myyntipalkion 100€.
Jos olisit myynyt mitä tahansa 300 pisteellä olisit saanut saman 100€ riippumatta tuliko sinulle verkostoon uusi jäsen tai ei.
Eli et ole tajunnut alkuunkaan missä olet ollut mukana. Tällaisella asiantuntemuksella passaa kyllä mennä vaikka televisioon "loistamaan".
Nolasit itsesi todella.Yhden ainoan kerran pidettiin värvärini/helpperini kanssa lyhkäri yhdelle tutulleni, mutta eipä se lähtenytkään mukaan joten liikevaihto 0€! Yksinkertaista eikö totta! Ja ne kaksi helpperini alleni värväämästä tyypistä ei tullut mitään minulle, koska en ollut osallisena ko. värväyksiin millään lailla ja hekin lopettivat touhun nopeasti.
Kerroppa hyvä Movettaja, mitä liikevaihtoa tässä nyt on syntynyt?RTuovinen kirjoitti:
Yhden ainoan kerran pidettiin värvärini/helpperini kanssa lyhkäri yhdelle tutulleni, mutta eipä se lähtenytkään mukaan joten liikevaihto 0€! Yksinkertaista eikö totta! Ja ne kaksi helpperini alleni värväämästä tyypistä ei tullut mitään minulle, koska en ollut osallisena ko. värväyksiin millään lailla ja hekin lopettivat touhun nopeasti.
Kerroppa hyvä Movettaja, mitä liikevaihtoa tässä nyt on syntynyt?100€ siitä kun olisin mukana onnistuneessa värväystilanteessa, mutta vain "kuunteluoppilaana" kun minut värvännyt hoitaa hommat. 200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen -> värvättyä.
Etkö viisaana tajunnut tuota että rahaa olisi! tullut värvärini mukaan tuolla tavalla, jos olisin jäänyt mukaan, mutta kun en jäänyt!tunnustaa kirjoitti:
noin lässähtänyt jutu.
pelottiko se Moven video taustalla et uskaltanut alkaa valehdella. taisi sinulla olla tarkoitus pistää täyslaidallinen?Kyllä ne tunnin teki sitä juttua luonani, joten aika paljon komenttejani jäi pois joten koko totuutta ei oikein joidenkin mielestä omalta kohdaltani tullut ilmi.
- Keinonen Pertti
josta et tiedä mitän kirjoitti:
300 pisteen liikevaihdosta maksetaan noin 100€ myyntiprovikkaa.
Ei se eroa mitenkään. Ota kuule edes yhdestä asiasta selvää enn kuin alat aukomaan.Voi sua poloista, tuleeko 999€:n myynnistä aina tuo 600 pistettä?
Oli tuote sitten mikä tahansa?
Ja kuinkas alotuspaketin provisio jakautuu useammalle ihmiselle, kun muissa tuotteissa sen saa vain yksi?
Tiedät kyllä itsekkkin, että siinä on selkeä ero, että myytkö alotuspaketin vai jotain muuta tuolla 999€:lla. Alotuspaketissa kun kate on helvetin moinen. Toinen tapahan oli päästä FE:ksi ostamassa jotain muuta paskaa 2000-4000€:lla tai jotain sen suuntaista, eikö?
Miksi ei riitä se 999€:n osto jotain muuta ylihintaista roinaa? - näin€
Voi sua poloista, tuleeko 999€:n myynnistä aina tuo 600 pistettä?
Oli tuote sitten mikä tahansa?
Ja kuinkas alotuspaketin provisio jakautuu useammalle ihmiselle, kun muissa tuotteissa sen saa vain yksi?
Tiedät kyllä itsekkkin, että siinä on selkeä ero, että myytkö alotuspaketin vai jotain muuta tuolla 999€:lla. Alotuspaketissa kun kate on helvetin moinen. Toinen tapahan oli päästä FE:ksi ostamassa jotain muuta paskaa 2000-4000€:lla tai jotain sen suuntaista, eikö?
Miksi ei riitä se 999€:n osto jotain muuta ylihintaista roinaa? - asiantuntija TV:ssä
RTuovinen kirjoitti:
Yhden ainoan kerran pidettiin värvärini/helpperini kanssa lyhkäri yhdelle tutulleni, mutta eipä se lähtenytkään mukaan joten liikevaihto 0€! Yksinkertaista eikö totta! Ja ne kaksi helpperini alleni värväämästä tyypistä ei tullut mitään minulle, koska en ollut osallisena ko. värväyksiin millään lailla ja hekin lopettivat touhun nopeasti.
Kerroppa hyvä Movettaja, mitä liikevaihtoa tässä nyt on syntynyt?Oletpa tosi asiantumntija. Oikein kannattaa lähteä TV- ohjelmaan selittämään.
Yksi yritys jossa liikevaihto 0€. Sinulla on kuule semmonen kkemus verkostomarkkinoinnissa että oksat pois. heheh.
Ei ole ihme jos nolasit itsesi siinä ohjelmassa.
MInä luulin että siellä oli kokenutkin kundi äänessä mutta haluaa vähän provosoida.
Olet kuule huvittava.
Kokemustaaahahahahahahahaaaaah. - saanut tuon
RTuovinen kirjoitti:
100€ siitä kun olisin mukana onnistuneessa värväystilanteessa, mutta vain "kuunteluoppilaana" kun minut värvännyt hoitaa hommat. 200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen -> värvättyä.
Etkö viisaana tajunnut tuota että rahaa olisi! tullut värvärini mukaan tuolla tavalla, jos olisin jäänyt mukaan, mutta kun en jäänyt!"200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen -> värvättyä. "
Olet sekoillut asioiden kanssa. 200€ saa mutta kahdesta kanpanjatuotepaketista. Vai tarkoitatko että olsit saanut sponsori- ja helperibonuksen, kummankin jos yksin olisit ollut tekemässä, vai mitä tarkoitat?
Saat 100€ yhdestä kaupasta. Toisesta ...
No turhaa sinulle kyllä selitän kun sinä olet oikein televisiuuunissa olut asiantuntijana antamassa lausuntoa. asiantuntija TV:ssä kirjoitti:
Oletpa tosi asiantumntija. Oikein kannattaa lähteä TV- ohjelmaan selittämään.
Yksi yritys jossa liikevaihto 0€. Sinulla on kuule semmonen kkemus verkostomarkkinoinnissa että oksat pois. heheh.
Ei ole ihme jos nolasit itsesi siinä ohjelmassa.
MInä luulin että siellä oli kokenutkin kundi äänessä mutta haluaa vähän provosoida.
Olet kuule huvittava.
Kokemustaaahahahahahahahaaaaah....kaikkia ei voi miellyttää julkisuudessa, voidaanhan me kyseenalaistaa, mikä on jo tehty eräiden toimesta, myös sen Oulun Movettajan epämääräiset selitykset aloituspaketin arvon 10-kertaistumisesta, kuten jo totesin, ei ohjelmassa näytetty kommenteistani kuin murto-osa. Tehty mikä tehty, elämä jatkuu, ilman Movea! ;-)
- kuitenkin
RTuovinen kirjoitti:
...kaikkia ei voi miellyttää julkisuudessa, voidaanhan me kyseenalaistaa, mikä on jo tehty eräiden toimesta, myös sen Oulun Movettajan epämääräiset selitykset aloituspaketin arvon 10-kertaistumisesta, kuten jo totesin, ei ohjelmassa näytetty kommenteistani kuin murto-osa. Tehty mikä tehty, elämä jatkuu, ilman Movea! ;-)
että jätät ne asiantuntijalausunnot niille jotka tietää jotakin asiasta.
saanut tuon kirjoitti:
"200€ niistä kun olisin yksin saanut jonkun mukaan lyhkärin jälkeen -> värvättyä. "
Olet sekoillut asioiden kanssa. 200€ saa mutta kahdesta kanpanjatuotepaketista. Vai tarkoitatko että olsit saanut sponsori- ja helperibonuksen, kummankin jos yksin olisit ollut tekemässä, vai mitä tarkoitat?
Saat 100€ yhdestä kaupasta. Toisesta ...
No turhaa sinulle kyllä selitän kun sinä olet oikein televisiuuunissa olut asiantuntijana antamassa lausuntoa.Näin se värväri oli asian esittänyt, kerätään ne 100€:set siitä kun niitä sun tyyppejä hommataan lyhkäriin, sinä vain kuuntelet, sitten kun olet valmis pyörittämään hommaa yksin, saat 200€/värvätty. Johtopäätös? Ristiriitaisia tietoja annettu värvärin ja Moven välillä! Jos tätä aletaan ruotimaan, kuka on valehdellut ja kenellekin, kuka ei ole ollut "kärryillä" asioiden suhteen, meillä on loputon suo, tämä on jo muutenkin tullut jo riittävän hyvin esille että Movettajat, myös vähän pidempään mukana olleet eivät ole tarkalleet tienneet mitä ovat tekemässä, joten eiköhän anneta asian olla.
RTuovinen kirjoitti:
Näin se värväri oli asian esittänyt, kerätään ne 100€:set siitä kun niitä sun tyyppejä hommataan lyhkäriin, sinä vain kuuntelet, sitten kun olet valmis pyörittämään hommaa yksin, saat 200€/värvätty. Johtopäätös? Ristiriitaisia tietoja annettu värvärin ja Moven välillä! Jos tätä aletaan ruotimaan, kuka on valehdellut ja kenellekin, kuka ei ole ollut "kärryillä" asioiden suhteen, meillä on loputon suo, tämä on jo muutenkin tullut jo riittävän hyvin esille että Movettajat, myös vähän pidempään mukana olleet eivät ole tarkalleet tienneet mitä ovat tekemässä, joten eiköhän anneta asian olla.
Ja kysehän oli siis uusien FE:iden värvääminen jotka sen kamppanjatuote paketin joutuvat maksamaan.
- miten€
RTuovinen kirjoitti:
Ja kysehän oli siis uusien FE:iden värvääminen jotka sen kamppanjatuote paketin joutuvat maksamaan.
sinä lähet valtakunnaliseen teelvisioon näin huteralta pohjalta asiantuntijaksi. En kyllä kehteisi.
Ja vielä tulet tänne lukisesti "tunnstamaan" että olit sinä.
Minua kyllä nolottaisi niin että vaihtaisin nimeä heti tai lähtisin thaimaahan loppuelämäksi piiloon. - upj
miten€ kirjoitti:
sinä lähet valtakunnaliseen teelvisioon näin huteralta pohjalta asiantuntijaksi. En kyllä kehteisi.
Minua kyllä nolottaisi niin että vaihtaisin nimeä heti tai lähtisin thaimaahan loppuelämäksi piiloon."Minua kyllä nolottaisi niin että vaihtaisin nimeä heti tai lähtisin thaimaahan loppuelämäksi piiloon."
Eikös juuri sen eventtejä järjestävän firman tj vaiko omistaja lähtenyt thaimaahan verovelkoja karkuun? Ei kun niin, sehän on siellä rakennuttamassa. Sitten kun on talot valmiit niin tulee varmaan takaisin hoitamaan velat pois.
Joo, varmaan. miten€ kirjoitti:
Minua kyllä nolottaisi niin että vaihtaisin nimeä heti tai lähtisin thaimaahan loppuelämäksi piiloon.Loppuen lopuksi, miksi 45Minuuttia haastatteli minua, niiden kiinnostuksen minun HUOM. mielipidettäni kohtaan, jos he välttämättä olisivat halunneet markkinointialan ammattilaisen, joka ei kuitenkaan verkostomarkkinointia kannata, antavan vastauksen touhusta, kyllä he olisivat tuonlaisen tyypin etsineet, eivät ne toimittajat niin tyhmiä ole etteivät he olisi kääntyneet jonkun muun henkilön puoleen.
Onhan siinä hyvätkin puolet jos kerran olen niin tyhmä ja itseni nolannut, sittenhän ihmiset näkivät että jos toikin on päässyt Movesta eroon, niin miksi en minä sitten?! Tämähän herättää keskustelua ja kiinnostusta ottaa asioista selvää mikä taas koituu heidän hyväksi, mutta ei sinun tai muiden Movettajien. ;-)RTuovinen kirjoitti:
Loppuen lopuksi, miksi 45Minuuttia haastatteli minua, niiden kiinnostuksen minun HUOM. mielipidettäni kohtaan, jos he välttämättä olisivat halunneet markkinointialan ammattilaisen, joka ei kuitenkaan verkostomarkkinointia kannata, antavan vastauksen touhusta, kyllä he olisivat tuonlaisen tyypin etsineet, eivät ne toimittajat niin tyhmiä ole etteivät he olisi kääntyneet jonkun muun henkilön puoleen.
Onhan siinä hyvätkin puolet jos kerran olen niin tyhmä ja itseni nolannut, sittenhän ihmiset näkivät että jos toikin on päässyt Movesta eroon, niin miksi en minä sitten?! Tämähän herättää keskustelua ja kiinnostusta ottaa asioista selvää mikä taas koituu heidän hyväksi, mutta ei sinun tai muiden Movettajien. ;-)...näkevät sitten vielä että tyhmempääkin on huijattu, mutta silti asiat järjestyi ja elämä jatkuu ilman Movea, ja mitään ette voi! ;-D
- Joonatan
miten€ kirjoitti:
Minua kyllä nolottaisi niin että vaihtaisin nimeä heti tai lähtisin thaimaahan loppuelämäksi piiloon.Pätkässä, jossa R. Tuovista haastateltiin, tuli AIVAN SELKEÄSTI esiin se tosiseikka, että hänet houkuteltiin mukaan niillä 2100 euron viikkotuloilla ja vain muutaman tunnin työllä. Eli suomeksi sanottuna R. Tuovinen EI esiintynyt minään asiantuntijana kyseisessä haastattelussa.
Tällä keskustelupalstalla on tullut todella hyvin ilmi se tosiseikka, että Movettajat puhuvat asiat täysin ristiin, joten kannattaisikohan sinunkin miettiä mistä siinä Movettamisessa on todellisuudessa kysymys. Tähänastiset viritelmät näyttävät ainakin täysin naurettavilta ja lapsellisilta – noin teidän Movettajien kielellä ilmaistuna.
- lynx
Omasta mielestäni paras kohta oli tuo tarina eräästä movelaisesta, joka on varaton ja ulosottomiestä paossa Thaimaassa. Kaverini pakottamana kävin joskus Moven typerän esittelyn kuuntelemassa. Tiesin toki jo etukäteen mistä oli kyse ja kävin paikanpäällä lähinnä mielenkiinnosta hupimielessä. Nyt naurattaa ihan liikaa, kun move-poitsut kovasti selostivat että eräs on hankkinut tällä niin paljon fyrkkaa, että oikein rakentaa Thaimaaseen taloa. Höhöö :D
- Keinonen Pertti
Ja totuus onkin, se yks kaveri on paennut veroja sinne ja rakentaa sielä mökkejä rikoksilla hankituilla rahoilla, jota Suomalaiset move reppanat sitten kauppaavat toisilleen :)
- Moveout
on suomessa 65000 euroa veroa piikissä! Kunnon biznetz miez!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474