vastaan??
Kuka laittaa alulle...? Itsekin olen vippikierteessä ollut, ja ihmeenkaupalla selvisin enkä toivo kenenkään joutuvan vastaavaan tilanteeseen!!!
Pahasti näyttää että täällä on paljon ihmisiä jotka ovat velkaantuneet moneen paikkaan yhtaikaa... Ja tiedän itsekin monta muuta vastaavassa tilanteessa olevaa... Saattaa olla jopa tuhoisia seurauksia!
Varmasti on niitäkin, jotka lainaavat ja maksaavat ajoissa, mutta luulen että suurin osa on pahasti ongelmissa vippien kanssa...
Adressi
3
578
Vastaukset
- Greibbi
Sehän on vippifirmojen vika että tollaset ku sinä et osaa hoitaa omaa elämääs... Laitetaanko samalla adressi pankkeja vastaan? Tai vaikka boikotoidaan poliisia kun ne on kaikki nilkkejä?
Mielestäni pikavipit tekevät palveluksen esim. luottokunnalle ja pankeille kun karsivat teidänlaisia maksukyvyttömiä, edesvastuuttomia ja rahanahneita juippeja lyömällä leimaa ottaan "maksuasiansa heikosti hoitava" (lue = luottokelvoton). - Ville
Kyllä se munkin mielstäni on niin, että ihmisen vastuuta omasta rahankäytöstään ei voi sysätä muille. Lainsäätäjä kun on päättänyt, että ihminen ollessaan täysjärkinen ja 18 vuotta täyttänyt saa tehdä sopimuksia.
Eivät ne vippifirmatkaan tahallaan anna lainaa maksukyvyttömille. Firman tappioksihan semmoinen jää.
Olen kyllä itsekin huolissani ihmisten helposta ja holtittomasta velkaantumisesta vippien avulla, mutta rahan lainaamisen kieltäminen ei mielestäni ole oikea ratkaisu ihmisten varjelemiseen. - Teukka
Ei addressilla mitään saa aikaan. Kuten yleensä, paras keino on äänestää jaloillaan ja boikotoida pikavippejä. Joskaan se ei välttämättä riitä pysäyttämään vippifirmoja, jos asiakkaita kuitenkin riittää, mutta pysyypähän itse poissa vaikeuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613