Olen NIIN rakastunut Jukkaan!
Vaikka Jukka onkin toisen oma, voin haaveilla hänestä salaa=)
Onneksi meillä on paljon ikäeroa niin kukaan ei arvaa.
Jukat on muutenkin yleensä ihania:)
Olen rakastunut...
12
944
Vastaukset
- vaan, minusta on
mukavaa että muillakin on hyvä maku... :)
- minä..
ole varattu T:Jukka :D
- ole tarkoitettukaan
että elä ole niin varma itsestäsi senkin itserakas.
- mie vaan
Minäkin olen NIIN RAKASTUNUT yhteen ihanaan mieheen mutta en voi haaveilla hänestä kuin salaa.. Raastavaa.
Ja ikäeroa on reilusti.- mahtaa..
olla se estävä ikäero?? haluis vaan tietää??
- je..i
mäkin olen totaalisesti rakastunut mieheen nimeltä jukka..mutta en varmasti samaan, sillä onnekseni tämä mies ei ole varattu.
Niin ja totta turiset kuomaseni---->jukat ovat ihania.Näin yleensä ottaen.- Olen..
Jukka myös.. enkä ole ihastunut jenniin :D
- Anonyymi
Olen.. kirjoitti:
Jukka myös.. enkä ole ihastunut jenniin :D
Tiedän että Jenni tykkää tytöistä
- olen..
rakastunut erääseen jukkaan 017 alueelta..ihana mies kaikenkaikkiaan.. en vain osannut tehdä aloitetta ajoissa ja hänet silloin toinen vei.. mutta virheistä oppii ja hyvän eteen kannattaa toimia =)
- Anonyymi
Olen rakastunut arskaan,hän ei minuun :( terv pullea nainen :(
- Anonyymi
Siinä on ainesta tiskariksi.
- Anonyymi
On ne niin ihania kaikki saman nimiset Maket, Kallet, Nestorit, Lasset, Mikot jne. Kaikki aivan kaikki.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214