Eroon esim.masennuksesta,yms.helpolla:
OTA JUOKSULENKKI, HYPI, NAURA , TAI Katso seuraavat elokuvat,jos tunnet olevasi masentunut(masennus muuten tarkoittaa `väsymystä`ettei se sen kummemmpi asia ole.):
-Frances
-Yksi lensi yli käenpesän
ps.useimmiten taitaa ko.väsymys eli ´masennus`johtua proteiinin tai vitamiinien puutostilasta,johon auttaa proteiinin(esim.liha,kananmunat,maito) tai esim.luonnonmukaisten E- ja C-vitamiinin 300-500 mg/vrk nauttiminen(jos ei luonnonmukaista ole saatavilla niin kemiallistakin kannattaa ottaa joskus aina,mutten ole varma onko se `turvallista` jatkuvasti nautittuna.KOKEILKAA!).
Internet-tohtori
ps.pakko antaa linkki,jonka joku oli antanut vastauksessa minulle aiheesta,varoitus psykiatrian tuloksista:
http://www.cchr.org/failure/eng/page27.Htm
http://www.cchr.org/
Eroon esim.masennuksesta ,yms.helpolla:
9
702
Vastaukset
- on neuvot
Sulla itselläs ei sitten varmaan kunnon masennusta ole ollutkaan. Voin kuule vakuuttaa että kunnolla masentuneen ei todellakaan jaksa katsoa telkkaria saati sitten naureskella. Tiedän kokemuksesta viime kesältä että telkkarinkin edessä voi vain istua tajuamatta ohjelmasta juurikaan mitään.
- turpas kiinni
kun et näköjään tiedä, mistä masennuksessa on kyse. Ihan oikea lääkäri voisi vähän valottaa asiaa sinulle.
Kun väsymys eli vähäenergisyys on aivoissa, menee pitkän aikaa, että sen energiatasapainon saa kondikseen. Joku senkin on aiheuttanut pitkällä aikavälillä, joten syyt on selvitettävä eikä pikaparannuskeinoa ole.- j.e.j
tavallaan nostaa lähimmäistään. Lohduttaja-kannustaja voi olla ihan hyvä juttu. Kyllä tässä elämässä kaikkea voi kokeilla , kunhan pysyy järki päässä. Masentuneena kumminkin on vaikeasti harhautettavissa. Sain hyvän neuvon ystävältä "kun sinua pyydetään jonnekkin, lähde mukaan tuntu miltä tuntu". Sänky voi muodostua viimeiseksi sijaksi.
- mieltä
j.e.j kirjoitti:
tavallaan nostaa lähimmäistään. Lohduttaja-kannustaja voi olla ihan hyvä juttu. Kyllä tässä elämässä kaikkea voi kokeilla , kunhan pysyy järki päässä. Masentuneena kumminkin on vaikeasti harhautettavissa. Sain hyvän neuvon ystävältä "kun sinua pyydetään jonnekkin, lähde mukaan tuntu miltä tuntu". Sänky voi muodostua viimeiseksi sijaksi.
siitä lähtemisestä. Kun on muutenkin paha olo, miksi lisätä omaa kärsimystään menemällä jonnekin, mihin ei yhtään huvita mennä. Välillä on täysi työ jaksaa edes pakolliset lääkärit, terapiat, kaupat yms. hoitaa. Ja minä puhun kokemuksesta, sillä sairastan masennusta parhaillaankin.
- sitä eletty ennenkin
mieltä kirjoitti:
siitä lähtemisestä. Kun on muutenkin paha olo, miksi lisätä omaa kärsimystään menemällä jonnekin, mihin ei yhtään huvita mennä. Välillä on täysi työ jaksaa edes pakolliset lääkärit, terapiat, kaupat yms. hoitaa. Ja minä puhun kokemuksesta, sillä sairastan masennusta parhaillaankin.
tämän masennuksen kanssa kun elää niin sitä tarkkailee tuntojaan koko ajan. Joskus jossain uudessa paikassa tarkkaavaisuus itsestä hellittää ja jälkeenpäin vasta huomaa että siinä tilanteessa ei varsinaisesti sairastanut. Kieltäminen ja vastaan väittäminen tietysti kuuluu masennukseen, mutta kysymys kuuluukin "haluatko todella parantua" pitää sitten vastata itselleen rehellisesti. Jotkut haluavat jäädä masennukseen...pois se minusta
- Eikka
Tohtori, onko tyhmempää asiaa mitä olet tuonut esille. Tuossa toisten kirjoituksissa oli jo vastauksia sinulle masenuksesta.
ÄLÄ viitsi vaivautua kun et tiedä sairausesta yhtikäs mitään.
Itse kokeneena tiedän mistä puhua... - ja lopeta
tyhmyyksien kirjoittelu tälle palstalle. Riippuu sairastuneesta, mutta ainakin minä olin niin peloissani, ettei olisi ollut mitään mahdollisuuksia lähteä videovuokraamoon. Masennus sairautena ja pienet mielialan notkahdukset vastoinkäymisten takia ovat aivan eriasiat.
- voivoivoivoivoii!!!
Internetti tohtori nyt sitte siellä hyppii pomppii nauraa ulkoilee ja makaa teeveen ääressä.
Et näköjään yhtään tiedä mitä kirjoitat ja mille palstalle.
Vai oletko sitten jo niin debis, ettet ymmärrä mitä teet ja kirjoitat. Suosittelen käyntiä lääkärillä. - Helluntaiseurakuntaan
ja pyytämällä henkilökohtaista esirukousta voit saada helpotusta masennukseesi. Kannattaa kokeilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955