Oletko käännynäinen islamisti? Mitä mieltä olet pilakuvista? Niiden ideahan oli se, että kun länsimaissa on sananvapaus, niin se tarkoittaa sitä, että kaikki taide on sallittua. Siispä kaikkien tulee hyväksyä mm. pilakuvien julkaisu, näitähän julkaistaan joka päivä länsimaalaisista poliitikoista tai vaikka uskonnollisista henkilöistä. Miksi siis Euroopan tulisi muuttaa vuosituhansia vallinneita arvoja sen takia, että lähinnä toimentulotuella elävät muslimit olisivat tyytyväisiä ja saisivat sortaa länsimaisia arvoja? Ja jos islamilaisten väkivaltaisuuksilla uhkailujen edessä alistutaan, niin tarkoittaako se sitä, että islamilaiset voivat vaatia tulevaisuudessa enemmän oikeuksia kunhan vain uhkailevat väkivallalla? Jos islam on rauhan uskonto, niin miksi näin laajoja väkivaltaisia uhkauksia esiintyy välittömästi?
Kysymys Goharille
11
504
Vastaukset
- näytettiin
Uutisissa oli noi pilakuvat, nyt varmaan heidän tarttee alkaa boikotoimaan suomalaisia tuotteita. Mahtaa tulla vaikeeta elämisen suhteen täällä suomessa jos alkaa boikottiin. Mitä syö ja mistä hakea.
vuosituhansia vallinneina arvoina se, että ihmisten uskonnollisista syistä pyhinä pitämiä asioita pilkataan ja herjataan?
Onko se sinun kristillisiä arvojasi?
Kuuluuko kristillisiin arvoihisi myös toisen uskonnon edustajien kutsuminen lähinnä toimeentulotuella eläviksi?
Osaatpa jättää kulttuuristamme ja kristillisyydestä vastenmielisen kuvan.
Toivottavasti puolustuksenasi on edes se, että olet ymmärtämätön varhaisnuori.
Monesko nimimerkki on menossa?- JAJH
että pikasta ja arvostelusta loukkaantuneella on oikeus tappaa loukkaaja/arvostelija?
JAJH kirjoitti:
että pikasta ja arvostelusta loukkaantuneella on oikeus tappaa loukkaaja/arvostelija?
Minä olen jo muutaman kerran kertonutkin. Nuo mellakoivat arabit toimivat tyhmästi ja vastuuttomasti - ovat tehneet kärpäsestä härkäsen ja syyllistyvät kansanryhmän vastaiseen vihanlietsontaan.
Palstan innokkaat pikku vihanlietsojat puolestaan ovat tarttunee oivaan tilaisuuteen pahentaa entisestään tilannetta Myös he syyllistyvät innokkaasti kansanryhmän vastaiseen vihanlietsontaan. Eli siinä toinen porukka, joka toimii tyhmästi ja vastuuttomasti.
Fanaattiset äärilaidat muistuttavat kummasti toisiaan tyhmissä ja vastuuttomissa toimissaan.
- Gohar
En ole käännynnäinen islamisti. Pilakuvat toisten pyhinä pitämistä asioista ovat mielestäni aika epäkorrekti tapa saada huomiota.
Kaikkien ei tarvitse hyväksyä kaikkea - ymmärtää täytyy koittaa kylläkin.
Kärpäsestä on tehty härkänen: 90% maailman muslimeista ei varmaankaan riehu ulkona lippuja polttelemassa vaan viisveisaavat koko älämölölle.
Islam on rauhan uskonto,ihminen on kuitenkin aika agressiivinen otus.Uskonnosta ja kansallisuudesta riippumatta ja valitettavasti.- Sami 54
Etkö edelleenkään osaa tehdä eroa valtioiden virallisten kantojen ja yksittäisten häiriköiden välillä? Ovatko Saudi-Arabian, Egyptin, Libyan, Syyrian, Iranin, Kuwaitin, Indonesian ja Malesian hallitukset äärimuslimeja, joiden teoista ei tarvitse välittää?
Alkaa tosissaan risoa se, että aina kun muslimit tekevät typeryyksiä islamin nimissä, se kuitataan sillä, että juuri nuo eivät ole kunnon muslimeja vaan jotain yksittäisiä ääriryhmiä, eikä teoilla ole mitään tekemistä islamin kanssa. - Sananvapaus
Sinulla ei ole oikeutta moderoida palstaa sen mukaan, oletko itse samaa mieltä kuin kirjoittaja. Tehtäväsi on puuttua teksteihin, jotka rikkovat Suomen lakeja tai Suomi24:n kirjoitettuja sääntöjä.
Mikäli linjasi jatkuu, urastasi palstan moderaattorina ei tule pitkä! Sananvapaus kirjoitti:
Sinulla ei ole oikeutta moderoida palstaa sen mukaan, oletko itse samaa mieltä kuin kirjoittaja. Tehtäväsi on puuttua teksteihin, jotka rikkovat Suomen lakeja tai Suomi24:n kirjoitettuja sääntöjä.
Mikäli linjasi jatkuu, urastasi palstan moderaattorina ei tule pitkä!Jatkuva vihanlietsonta uskonnollista tai muuta kansanryhmää kohtaan ei kuulu tällaiselle palstalle. Kuuluneeko minnekään.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sananvapauden. Siihen kuuluu myös vastuun kantaminen siitä, mitä sanoo.- "pyhyyden"
Vanhassa Neuvostoliitossa ei saanut laskea leikkiä puolueesta, paitsi radio Jerevan.
Saksassa ei saanut laskea leikkiä Hitleristä, ei ainakaan juutalainen.
Muhamedista ei saa laskea maailmassa leikkiä kukaan. Onpas huumorintajuton profeetta. - Sananvapaus
Aabra-ham kirjoitti:
Jatkuva vihanlietsonta uskonnollista tai muuta kansanryhmää kohtaan ei kuulu tällaiselle palstalle. Kuuluneeko minnekään.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sananvapauden. Siihen kuuluu myös vastuun kantaminen siitä, mitä sanoo.Vai vihanlietsonta?
Minä ainakin olen siitä synnistä vapaa. En lietso vihaa. Kaikki poistetut tekstini ovat palstan aihepiiriin kuuluvia. Islam-palsta ei ole mikään "uskontopalsta", vaan tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus keskustella "yleistä islamista". Sananvapaus kirjoitti:
Vai vihanlietsonta?
Minä ainakin olen siitä synnistä vapaa. En lietso vihaa. Kaikki poistetut tekstini ovat palstan aihepiiriin kuuluvia. Islam-palsta ei ole mikään "uskontopalsta", vaan tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus keskustella "yleistä islamista".mitä sananvapauteen liittyvä vastuu tarkoittaa. Niin kauan kuin et ymmärrä, palstan sheriffi ja ylläpito yrittävät kantaa astuuta puolestasi sikäli kuin ehtivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43374Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41108