Huhut kertoo, että Oulusta muka löytys Triumphin jälleenmyyjä????
ONKO TOTTA???
Oulussako trumpanliike???
9
2922
Vastaukset
- lue alempaa
Tossa alempana on juttua,Eximake on jälleenmyyjä.
- daytona
Joo on muuten viimisen päälle vitsi!!!!
Eximake tuo vain käytettyjä skoottereita slovakiasta. - Specka
daytona kirjoitti:
Eximake tuo vain käytettyjä skoottereita slovakiasta.Kyllä se musta ihan harhaanjohtavasti MP-myymälältä näytti.
Totta on et se on siihen käytettyjen tuontiin aiemmin erikoistunut mut nyt löytyy ihan triumphin sivujen kautta: www.triumph.co.uk - Specka
Specka kirjoitti:
Kyllä se musta ihan harhaanjohtavasti MP-myymälältä näytti.
Totta on et se on siihen käytettyjen tuontiin aiemmin erikoistunut mut nyt löytyy ihan triumphin sivujen kautta: www.triumph.co.uksuoraan myyjä sivulle: http://www.triumph.co.uk/uk/dealers.aspx
- Moottorimiez
daytona kirjoitti:
Eximake tuo vain käytettyjä skoottereita slovakiasta.Mutta minä kyllä ostin sieltä hiljattain uuden Trumpan, mallia en kerro.....Homma toimi kuten pitikin.
- TR6
Moottorimiez kirjoitti:
Mutta minä kyllä ostin sieltä hiljattain uuden Trumpan, mallia en kerro.....Homma toimi kuten pitikin.
No kylläkai ne saa uusia pyöriä myydä mutta kokemuksesta muutaman käytetyn kohdalla sanon että täyttä kusetusta muuten koko homma. Ei minkäänlaista tajua moottoripyöräilystä saatikka kaupanteosta!! En kyllä ymmärrä millä rahkeilla ovat saaneet Trumpan edustuksen, No onneksi voimme kaikki valita mistä liikkeestä voimme pyörämme ostaa ja huollattaa...
- kevättäääää...
TR6 kirjoitti:
No kylläkai ne saa uusia pyöriä myydä mutta kokemuksesta muutaman käytetyn kohdalla sanon että täyttä kusetusta muuten koko homma. Ei minkäänlaista tajua moottoripyöräilystä saatikka kaupanteosta!! En kyllä ymmärrä millä rahkeilla ovat saaneet Trumpan edustuksen, No onneksi voimme kaikki valita mistä liikkeestä voimme pyörämme ostaa ja huollattaa...
Joo kyllä mun mielestä oulussa palveluu pelaa hyvin, kunhan asioi oikean henkilön kans!
-uuden mopon onnellinen omistaja-
- 57pannu
Oulussa on Trumpan kauppa, ja ihan hyvältähän tuo näytti. Itse ostin kokoelmiini yhden Trumpan lisää. Homma toimi hyvin. Hyvä että näilläkin salomailla on sen toisen kunnnon merkin edustus, ei nyt tyrmätä heti.
- ON,ON
TIVOLI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795