Movesta kajahtaa.
18 päivää
13
1769
Vastaukset
- dderkki
Joku uusi mahtava verkkokauppa?
Kerro lisää... - Sanna
Totta turiset!!! =)
- Keksin!!!!
Tulee uusi mönkijä. tai ei oikeestaan uusi vaan entisen hintaa nostetaan. on mennyt niin hyvin kaupaks, että pakko nostaa hintaa..
Movettajat, oonko oikeessa? - t0ni
Ai tulee se mahtava virtuaalinen ostoskeskus tyylin joku "habbohotel"
- Nina
Ethän vain ole tämä sama luuseri joka tilitti pe******een mennyttä elämäänsä 45 minuuttia-ohjelmassa?
- se oli
Nina kirjoitti:
Ethän vain ole tämä sama luuseri joka tilitti pe******een mennyttä elämäänsä 45 minuuttia-ohjelmassa?
joku rekola
- AdaFlink
Nina kirjoitti:
... ole katkera ja kateellinen jostakin?
Ja mitaan ette voi... Nina kirjoitti:
Nyt meni kuules sun veikkaukset pieleen ja pahasti! Sehän olen minä kuka siellä telkussa oli. Elämäni on vain lähdössä uuteen nousuun nyt kun vielä Moven typeryydet ovat lopullisesti ohi. Onko sulle käynyt hassusti kun et ole saanutkaan tuttavia tai sukulaisia Moveen mukaan fiksuna tyttösenä sitten haukkunut heidät pissiskielellä pystyyn, ja rahat on jo mennyt ja nyt itkettää on Move ei tehnyt sun elämästäsi IhQuu!!! ...sori oli pakko. :-D :-D
RTuovinen kirjoitti:
Nyt meni kuules sun veikkaukset pieleen ja pahasti! Sehän olen minä kuka siellä telkussa oli. Elämäni on vain lähdössä uuteen nousuun nyt kun vielä Moven typeryydet ovat lopullisesti ohi. Onko sulle käynyt hassusti kun et ole saanutkaan tuttavia tai sukulaisia Moveen mukaan fiksuna tyttösenä sitten haukkunut heidät pissiskielellä pystyyn, ja rahat on jo mennyt ja nyt itkettää on Move ei tehnyt sun elämästäsi IhQuu!!! ...sori oli pakko. :-D :-D
...ja mitään ette voi!
- Nina
RTuovinen kirjoitti:
televisiosta saadun kuvan perusteella ollenkaan uskonut että olet noinkin HAUSKA tyyppi! :)
Itse olen omani saanut pois, ja paljon enemmän. - opettavaista
RTuovinen kirjoitti:
Toi on kyllä melkeinpä paras mitä oon täällä nähny. Olin Movessa, mutta nyt sanon, että kaikki, jotka Movessa vielä ovat, ansaitsevat tuomionsa!Hehheeh
Ja miten tämä huono julkisuus ei lainkaan herätä epäilystä, että Move olisi kenties huijausta. - rahunen
opettavaista kirjoitti:
Toi on kyllä melkeinpä paras mitä oon täällä nähny. Olin Movessa, mutta nyt sanon, että kaikki, jotka Movessa vielä ovat, ansaitsevat tuomionsa!Hehheeh
Ja miten tämä huono julkisuus ei lainkaan herätä epäilystä, että Move olisi kenties huijausta.Ansion mukaan on jokainen saanut ja Onnea voittajille. Olen aina sitä mieltä, että oikeus voittaa aina.
ymmärrän, että on helpompi mennä yleisen mielipiteen mukaan,kuin puskea vastatuuleen.
Olen alkanut ihailla movettajia ja toivon heille
mahtavaa tulevaisuutta kaikissa toimissaan.
Toimettomana he todella eivät varmaan tule olemaan.
rahunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459