Taas jouduin haaveilemaan yhden näistä öistä - ilman sinua. Lopulta nukahdin ja näin sinusta unta. Taas täällä haen ja etsiskelen - jos löytäisin jotakin Sinusta.
Kuuluttaisiin
61
4372
Vastaukset
- minäkin,
mutta turhaan. Onneksi tiedän, siitä jotain lohtua.
- kuule,
taia täältä löytää yhtään mitään,mutta etsi,
saat ainakin jotain iloa elämääsi.
Hyvää päivän jatkoa. - -M-
Täällä minä...lähes joka pvä etsimässä viitteitä sinusta ja kirjoittamassa kaipuuta=(
- vinkkejä
vinkkejä. En usko.
- ...
vinkkejä kirjoitti:
vinkkejä. En usko.
Eipä tuosta(kaan) selvinnyt edes sukupuoli.
- -M-
vinkkejä kirjoitti:
vinkkejä. En usko.
...nainen
- ...
-M- kirjoitti:
...nainen
Voi olla jo ihan varma.
- olet...
mies/nainen? Ja ketä etsit?
Ajattelen erästä nuorta miestä usein ja joskus etsin täältä merkkejä hänestä. Olen vihainen itselleni, kun en saa häntä mielestäni........- yhteen
naiseen. Mutta vaikuttaa siltä, että tuskinpa olen ketä etsit - onnea jatkoetsinnöille.
- jos millään
yhteen kirjoitti:
naiseen. Mutta vaikuttaa siltä, että tuskinpa olen ketä etsit - onnea jatkoetsinnöille.
viitsit että miksi tuo viiva... onko se joku kivakin juttu????
- olet..
yhteen kirjoitti:
Ookoo, samoin.
- mitään merkkaa,
jos millään kirjoitti:
viitsit että miksi tuo viiva... onko se joku kivakin juttu????
envain osaa päättää aina lauseita - ajattelen häntä liikaa, enkä aina edes huomaa häntä - vaikka astuis varpaille.
- ajatusviiva
mitään merkkaa, kirjoitti:
envain osaa päättää aina lauseita - ajattelen häntä liikaa, enkä aina edes huomaa häntä - vaikka astuis varpaille.
kyllä sen käyttö on ihan sallittua...sitä vaan että se on joku sun merkkis ilmiselvästi.
- haaveilija
ajatusviiva kirjoitti:
kyllä sen käyttö on ihan sallittua...sitä vaan että se on joku sun merkkis ilmiselvästi.
ja ajattelen siksi paljon - häntä. Huomaatko?
- pistää tuollaset
haaveilija kirjoitti:
ja ajattelen siksi paljon - häntä. Huomaatko?
jutut.. ei voi olla huomaamatta.........!!!!!!!!!!
- pistää
pistää tuollaset kirjoitti:
jutut.. ei voi olla huomaamatta.........!!!!!!!!!!
Se on oikein hyvä - ainakin minun mielestä.
- minulta
pistää kirjoitti:
Se on oikein hyvä - ainakin minun mielestä.
huomiota------kyllä
- Minttu*
unta näit?
- unta näin
Pitelin häntä kädestä - tykkään sellaisesta.
- mutta
unta näin kirjoitti:
mutta.........
- Minttu*
unta näin kirjoitti:
tässä sellaista unta että Hän suuteli kaveriani... tulin mustasukkaiseksi... ihan tyhmä juttu.
- unihan tuo
Minttu* kirjoitti:
tässä sellaista unta että Hän suuteli kaveriani... tulin mustasukkaiseksi... ihan tyhmä juttu.
oli. Eiväthän He sellaista tapaa tehdä - eihän?
- Minttu*
unihan tuo kirjoitti:
oli. Eiväthän He sellaista tapaa tehdä - eihän?
Eivät ole edes tavanneet. Kai se oli vain jotain omaa mustasukkaisuutta. Kun en ole Häntä vähään aikaan nähnyt niin ei voi muuta kuin nähdä unia.
- joskus tepposia.
Minttu* kirjoitti:
Eivät ole edes tavanneet. Kai se oli vain jotain omaa mustasukkaisuutta. Kun en ole Häntä vähään aikaan nähnyt niin ei voi muuta kuin nähdä unia.
Olen nähnyt sellaistakin unta tässä, että luulen välillä, että minun Hän luulee, että Hänen Hän on eri Hän kuin minä minun Hänelle - tosi vaikeaa?
- Minttu*
joskus tepposia. kirjoitti:
Olen nähnyt sellaistakin unta tässä, että luulen välillä, että minun Hän luulee, että Hänen Hän on eri Hän kuin minä minun Hänelle - tosi vaikeaa?
vaikeatajuista ;)
Millainen sinun Hän on? - Hän on ihan
Minttu* kirjoitti:
vaikeatajuista ;)
Millainen sinun Hän on?sama kuin ennenkin - ei minulla ole sen suhteen pulmaa. Edelleen on kaunis nainen. Vikkelä tosin on joskus. Erityistä on, että olen joskus ajoittain täällä jopa läsnäolonsa tuntenut - ihan fyysisesti.
- Minttu*
Hän on ihan kirjoitti:
sama kuin ennenkin - ei minulla ole sen suhteen pulmaa. Edelleen on kaunis nainen. Vikkelä tosin on joskus. Erityistä on, että olen joskus ajoittain täällä jopa läsnäolonsa tuntenut - ihan fyysisesti.
on monesti tullut sellainen tunne.. ihan fyysisesti :) Mutta en vain tiedä käykö hän tällaisissa paikoissa... erään kerran eräästä kommentista tuli sellainen tunne että olisi minuun täällä törmännyt mutta ohitti heittonsa hyvin nopeasti... eikä varmasti enää edes muistaisi sanoneensa mitään sellaista ;)
- yhteensattumaa
Minttu* kirjoitti:
on monesti tullut sellainen tunne.. ihan fyysisesti :) Mutta en vain tiedä käykö hän tällaisissa paikoissa... erään kerran eräästä kommentista tuli sellainen tunne että olisi minuun täällä törmännyt mutta ohitti heittonsa hyvin nopeasti... eikä varmasti enää edes muistaisi sanoneensa mitään sellaista ;)
Täällä voi tapahtua kaikenlaista - unettomillekin ja etsintäkuuluttajille. Huutelevat milloin minkäkin nimen perään - vaan eipä minun koskaan.
- et voi olla
yhteensattumaa kirjoitti:
Täällä voi tapahtua kaikenlaista - unettomillekin ja etsintäkuuluttajille. Huutelevat milloin minkäkin nimen perään - vaan eipä minun koskaan.
noin kiero. Siis miten voit olla noin kavala. Sori kun tunkeuduin sun ja Mintun keskusteluun.
- kyllä
et voi olla kirjoitti:
noin kiero. Siis miten voit olla noin kavala. Sori kun tunkeuduin sun ja Mintun keskusteluun.
ymmärtänyt - mitä tarkoitat?
- en minäkään
kyllä kirjoitti:
ymmärtänyt.
- Minttu*
yhteensattumaa kirjoitti:
Minun oikeaa nimeä on kyllä usein huudeltu, mutta siihen se sitten yleensä jääkin. Hänen nimeään en ole koskaan maininnut, enkä ole kuullut kenenkään muunkaan mainitsevan :)
Hassuja juttuja tapahtuu niin paljon ettei enää edes viitsi niitä noteerata milläänlailla ;) - minäkään
Minttu* kirjoitti:
Minun oikeaa nimeä on kyllä usein huudeltu, mutta siihen se sitten yleensä jääkin. Hänen nimeään en ole koskaan maininnut, enkä ole kuullut kenenkään muunkaan mainitsevan :)
Hassuja juttuja tapahtuu niin paljon ettei enää edes viitsi niitä noteerata milläänlailla ;)noteeraa - siksi kirjoitankin nyt tässä.
- mitään
kyllä kirjoitti:
mun päässä taitaa vaan olla hiukan vikaa...myönnetään, olen jääräpää.
- kysyä,
Hän on ihan kirjoitti:
sama kuin ennenkin - ei minulla ole sen suhteen pulmaa. Edelleen on kaunis nainen. Vikkelä tosin on joskus. Erityistä on, että olen joskus ajoittain täällä jopa läsnäolonsa tuntenut - ihan fyysisesti.
minkä ikäinen olet tai millä nrolla ikäsi alkaa? 30 tai 40?
- en ota
mitään kirjoitti:
mun päässä taitaa vaan olla hiukan vikaa...myönnetään, olen jääräpää.
kantaa - kunnen varmaks tiiä. Mutta välillä täällä menee sekaisin.
- tietty
kysyä, kirjoitti:
minkä ikäinen olet tai millä nrolla ikäsi alkaa? 30 tai 40?
mun onnennumerolla - edelleen.
- aika kovapäinen
en ota kirjoitti:
kantaa - kunnen varmaks tiiä. Mutta välillä täällä menee sekaisin.
silloin kun en usko. Mutta "välillä" menee sekaisin, mistäköhän se johtuu?
- ...
tietty kirjoitti:
kolmosella? :)
- Minttu*
minäkään kirjoitti:
noteeraa - siksi kirjoitankin nyt tässä.
voisit hyvin olla Hän, mutta en viitsi edes innostua... kuvittelen vain ;)
- abcdefghijklmn
tietty kirjoitti:
kuinka pitkään????
- kerro sinä
aika kovapäinen kirjoitti:
silloin kun en usko. Mutta "välillä" menee sekaisin, mistäköhän se johtuu?
jos tiedät - en usko, että nyt ymmärsin kysymystäsi.
- menee
kerro sinä kirjoitti:
jos tiedät - en usko, että nyt ymmärsin kysymystäsi.
aina sekaisin. Onpahan sekin koettu. Minua sekoittaa minun pääni ja sinun kirjoitukset, kun ne ovat ristiriidassa.
- ei se
... kirjoitti:
kolmosella? :)
ala - kolmosella. Eli en taida olla tässä nyt se - oikea.
- nelosella
ei se kirjoitti:
ala - kolmosella. Eli en taida olla tässä nyt se - oikea.
niin sanoit eilen????????????????????????????????
- taaskaan
abcdefghijklmn kirjoitti:
kuinka pitkään????
ymmärtänyt - mutta vastaa huvikseni, että viisi.
- sinä muistit
nelosella kirjoitti:
niin sanoit eilen????????????????????????????????
niinhän se toki alkaa - sillä se alkaa. Mutta eikö se asia käsitelty jo eilen ihan loppuun?
- ei todellakaan
sinä muistit kirjoitti:
niinhän se toki alkaa - sillä se alkaa. Mutta eikö se asia käsitelty jo eilen ihan loppuun?
käsitelty loppuun, niin että se olisi loppuunkäsitelty.
- sitten sovi
ei todellakaan kirjoitti:
käsitelty loppuun, niin että se olisi loppuunkäsitelty.
kesken jättää - käsitelläänkö nytten?
- se sopii
sitten sovi kirjoitti:
kesken jättää - käsitelläänkö nytten?
kerro ikäsi.
- on edelleen
se sopii kirjoitti:
kerro ikäsi.
se 44.
- tänne
unta näin kirjoitti:
no minkä ikäistä naista etsit??? varmaan aika nuorta??
- tarkkaan
tänne kirjoitti:
no minkä ikäistä naista etsit??? varmaan aika nuorta??
osuit nappiin - nuorta mutta iäkästä.
- ONKO
nyt näin että n. 40v. mies etsii täällä suunnilleen omanikäistä naistaan? Niin että meidän nuorien ei kannata turhaan tässä ketjussa haahuilla?
- nuori mutta iäkäs
Jännittävää, että sellaistakin tapahtuu.
Ikä heittää vaan harmittavasti muutamalla vuodella.... - ei se noin
mene ei - semmottiskin käy näköjään joskus. Aika suuri on pyöristys, jos ikäisekseen laskis.
- en nyt keksi
ei se noin kirjoitti:
mene ei - semmottiskin käy näköjään joskus. Aika suuri on pyöristys, jos ikäisekseen laskis.
aika suuri pyöristys about 10 vuotta.
- mutta siinä
en nyt keksi kirjoitti:
aika suuri pyöristys about 10 vuotta.
suhteessa olenkin aika suurpiirteinen - siis noissa pyöristyksissä. Mulle riittää että ikä alkaa kolmosella ja että numerot jos laskee yhteen ni tulokseks tulis vaikka neljä - kas se sama onnennumero. Hirmu sattuma.
- tätserius
minä olen ja ihmettelen minne olet kadonnut:)
- taas...
katosin vähäks aikaa :)
- siitä
ketä oikein tarkoitat - itse kävin töissä tekemässä paperitöitä. Kaikki olivat poissa - hiljaistahan siellä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664