Ei tule viestiluoton rahoja tilille tänäänkään, voi vitalis.
E I
12
1304
Vastaukset
- niina
?????
- vippaaja
:( Toki se kestää aikansa kun meille kaikille vippaajille pistää rahaa maksuun ;)
- saanut
päätöstä vai laitoitteko vaan ok-viestin ennen myönteistä päätöstä??
- vippaaja
saanut kirjoitti:
päätöstä vai laitoitteko vaan ok-viestin ennen myönteistä päätöstä??
ja paluuviestissä sanottiin, että kiitos palvelun käytöstä, rahat laitetaan maksuun.. jne
- heebo
toivottavasti nyt tulis muuten voi päätellä että ei hyvä tuokaan paikka oo.
- duudaa
tuliko teille eilen tai tänää päätös että laina myönnetty?? mulle ei tullu laitoin odottelun jälkeen et ok ja sit tuli et kiitos..... rahat siirretään tilillesi ....
- ihmeissään hän on
miks ette hae muualta vippiä?onks kaikki käytetty?tootta kusessa!
- ole..
sun asia jos ihmiset hakee vippiä viestiluotosta!! Sitä varten se on et voi hakea!!
- heebo
siis kauhee kasa velkaa jos kaikki paikat myöntää lainaa ja oon ite sitä mieltä et jos hakenu jo nii eiköhän sieltä pitäis sit tulla.
- ongelma.
Lainaisin kavereilta, mut mulla ei oo kavereita. Joilla olis rahaa.
Jos en saa jostain rahaa, saan itselleni maksuhäiriömerkinnän. Sekään ei mua haittais, mutta se vaikuttaa siihen, miten pätevältä huoltajalta vaikutan tyttärelleni. Ja taas sossun tädit saa lisää tulta perseen alle.
Mulla on kihlasormus, jonka voisin viedä hyvillä mielin panttilainaamoon, eikä olis ikäväkään sitä. Paljonkohan siitä irtois? Kellään kokemuksia korujen panttaamisesta?- eikö millään ole mitään muu...
vai oli niin huonot kihlat sitten?
- saa..
juuri mitään koska painon mukaan laskevat arvon..ja jättävät tietysti puolet arvosta pois et jää itselle jotain jos et lunasta sitä pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458