sopiiko vaaka mies ja kalat nainen yhteen??
vaaka ja kalat??
4
737
Vastaukset
- rape
kato jippiin sivuílta horoskooppi. siellä on yhteen sopivuus analyysi ..kalat olen itse ja härkä ja skorpioni sopivat parhaiten, mutta kalana voin myös sanoa että olen liian mukautuvainen kaikkien kanssa..
- mä vaan
Suhteessa on tulta ja tappuraa, tyyntä ja myrskyä. Intohimo kytee suurena pinnan alla. Vaikka muut eivät näkisi mitään yhteyttä heidän välillään, he ymmärtävät vaistomaisesti toisiaan.Heidän välillään on telepatiaa. Molemmat ovat nopeaälyisiä ja huumorintajuisia "frii spirittejä", vapaus on tärkeää. Molemmat nauttivat estetiikasta ja tyylistä. Kauneus ja siisteys on tärkeää, aistinautinnot tuottavat iloa molemmille. Molempien on vaikea tehdä sitovia päätöksiä ja ovat pohjimmiltaan melko boheemeja ja mukavuudenhaluisia luonteita. Kalat on tunteellisempi ja omistushaluisempi, vaaka enemmän käytännön ihminen.Molemmat ovat herkkiä loukkaantumaan, mutta vaaka on pitkävihaisempi. Jos annat vaaka-miehellesi aikaa ja tilaa hengittää, suhteesta tulee upea, koska teillä on paljon yhteistä. Ole kuin vaakaa ei olisikaan, silloin hän tulee lähelle. Vaakamies arvostaa naisellisuutta, kauneutta ja rehellisyyttä eikä tylsä saa missään nimessä olla. Naisellinen ja hieman etäinen kalat-nainen on sopivan mielenkiintoinen mysteeri vaaka-miehelle. Kalanaisen utopiset haaveet ja jalat maasta irti oleva asenne saa vaa'an joskus ymmälle, mutta vaaka tasapainottaa kaloja. Suhteesta tulee joka tapauksessa mielenkiintoinen, siitä voi tehdä niin vaikean tai helpon kuinka itse haluaa. Suhteessanne on rehellisyys tärkeää, varokaa loukkaamasta toisianne, koska voitte olla tähtikartan rakastavaiset tai toinen ääripää kuin kissa ja hiiri.
- Triton
mä vaan kirjoitti:
Suhteessa on tulta ja tappuraa, tyyntä ja myrskyä. Intohimo kytee suurena pinnan alla. Vaikka muut eivät näkisi mitään yhteyttä heidän välillään, he ymmärtävät vaistomaisesti toisiaan.Heidän välillään on telepatiaa. Molemmat ovat nopeaälyisiä ja huumorintajuisia "frii spirittejä", vapaus on tärkeää. Molemmat nauttivat estetiikasta ja tyylistä. Kauneus ja siisteys on tärkeää, aistinautinnot tuottavat iloa molemmille. Molempien on vaikea tehdä sitovia päätöksiä ja ovat pohjimmiltaan melko boheemeja ja mukavuudenhaluisia luonteita. Kalat on tunteellisempi ja omistushaluisempi, vaaka enemmän käytännön ihminen.Molemmat ovat herkkiä loukkaantumaan, mutta vaaka on pitkävihaisempi. Jos annat vaaka-miehellesi aikaa ja tilaa hengittää, suhteesta tulee upea, koska teillä on paljon yhteistä. Ole kuin vaakaa ei olisikaan, silloin hän tulee lähelle. Vaakamies arvostaa naisellisuutta, kauneutta ja rehellisyyttä eikä tylsä saa missään nimessä olla. Naisellinen ja hieman etäinen kalat-nainen on sopivan mielenkiintoinen mysteeri vaaka-miehelle. Kalanaisen utopiset haaveet ja jalat maasta irti oleva asenne saa vaa'an joskus ymmälle, mutta vaaka tasapainottaa kaloja. Suhteesta tulee joka tapauksessa mielenkiintoinen, siitä voi tehdä niin vaikean tai helpon kuinka itse haluaa. Suhteessanne on rehellisyys tärkeää, varokaa loukkaamasta toisianne, koska voitte olla tähtikartan rakastavaiset tai toinen ääripää kuin kissa ja hiiri.
Kumpi se hiiri muka on?
Meillä ainakin (mies Vaaka, minä Kala) ollaan joskus ennemmin kuin kissa ja kissa. Kissaihmiset tietävät että kaksi kissaa saattavat ottaa yhteen aika railakkaastikin.
Ei se Kalakaan aina kaikessa periksi anna, jos ei kyllä Vaakakaan... - kalaN
mä vaan kirjoitti:
tulkintasi oli oikein hyvä. Minullakin on siis vaakamies ja ollaan kyllä molemmat aika ymmällä välillä. Minä (kalana) supertunteellinen, eikä vaakamieheni käsitä sitä ollenkaan. Minä taas en käsitä hänen kylmäkiskoisuuttaan ja niin me loukkaamme toisiamme jatkuvasti. Olen myös tullut siihen tulokseen, että vaa'alle pitää olla ilmaa, mikä on taas tällaiselle syvästi tuntevalle kalalle enemmän kuin vaikeaa, mutta kyllä me siihenkin pystytään :) Paljon on myös yhteistä, kuten estetiikan taju ja vaikkapa matkustelu, niin ja filosooffiset keskustelut punaviinin kera :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624