Olisin ihan mielenkiinnosta kysellyt milloin olette te hoitoalalla työskennelleet jääneet pois töistä, miten töissä suhtauduttiin siihen jne.. Itse olen 21 rv ja töissä ei jaksais enään millään olla ja välillä jo supisteleekin, ovat kyllä vielä kivuttomia...
hoitotyössä työskentelevät
4
707
Vastaukset
- tilta
Juu mä en vakituiseen ole töissä.Teen keikka hommia hoitoalalla.Olen nyt Rv 26,ja olen ollut vieläkin töissä,kovin hyvältä ei ole kyllä tuntunut,ku mulla tosi voimakkaita suppareita.Onneks nyt ei ole tarjottu töitä,saa rauhassa levätä.
Mut tosiaan mun työpaikalla yksi mami jäi melkein paria kuukautta aikasemmin pois,just suppareitten takia.Eihän sitä kannata riskeerata mitään.Varsinkin ku hoitoalalla on aika paljon sitä nostelua.Mut kannatta tässäkin asiassa kuunnella sitä omaa vointia...
Voimia jatkossa sinulle!!- TOUKOMAMMA- =) - tilta
Niin mun työpaikalla on ainakin ymmäretty tosi hyvin,jos en ole ottanut joskus töitä vastaan...nais pomo kun on.
Niin niistä suppareista vielä,et kyllähän niitä harjoitus suppareita tulee,mut ei ne kovin pitkiä/voimakkaita saisi olla. - äiti/lähihoitaja
moikka!
mä työskentelin myös hoitoalalla ennen äitiyslomaani. tyttö syntyi lokakuun lopussa mutta sairaslomalla olin elokuun alusta asti. KOvasti supisteli ja verenpaine oli korkea. työssäni jouduin nostelemaan paljon ja päivät oli tosi pitkiä (8.00-22.00 eli 14 h). töissä suhtautui hyvin,ymmärsivät kyllä koska työni oli todella rankkaa. - mulla
äoppäloma alkaa 23.3 mutta jään varmaan pian saikulle. aika hyvin olen jaksanut - 2 sairalomaa takana, eka suppareien takia ja toka selkä/nivussärkyjen takia. kun on pitkiä putkia niin väsyy ja paikoissa tuntuu jne. ihmetelly olenkin kuinka olen jaksanut. jos vielä ens viikko ja sitten taas saikkua kun tietää kun jos on 5 työvuoroa putkeen, niin on olotila kipeä ja väsynyt jo vaikka maha ei ihan kauhea vielä olekaan. rv 28. eikä hoitohommissa pysty oleenkaan kun maha sit todella edessä. yleensä kk ennen varsinaista äippälomaa moni jää jo pois töistä mutta se riippuu tietenkin alasta ja vaivoista. yx hoitsu mua ennen joka oli raskaana jäi jo varmaan 20.viikolla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699