Se "pienen ihmisen puolustaminen" on hieno ajatuksena, mutta ei toimi noin vain käytännöntasolla. Niinistöläiset huolehtivat siitä, miten sitä rahaa saataisiin sinne yhteiseen pussiin ja näin hyvinvointia kaikille "Pienille ihmisille". Halosen kannattajilla ei ole hajuakaan siitä, mistä se raha ja yhteinen hyvinvointi tulee- ei asiat myötätunnolla ja halaamisella parane. Halonen kysyi voitonjuhlissaan, että "mitä vikaa siinä maailman parantamisessa on?" Ei siinä mitään vikaa olisi, jos vihdoin alkaisitte Haloslaiset miettimään sitä, miten sitä "maailmaamme" todella parannetaan. En sano sitä, etteikö ihmisen rinnalla olo ja välittäminen olisi tärkeää- kyllä on, mutta valitettavasti kauppiaat eivät hyväksy halausta maksuksi. Turhaan syytätte Niinistöläisiä siitä, että "raha ratkaisee"- jollei omavaraistalouteen palata, niin näinhän se on!
ÄLKÄÄ JAUHAKO P.....
35
981
Vastaukset
- Takinkääntäjä
kielletään lailla.
- Halosen äänestäjät
Näihin huijausmielikuviin harhautuivat ne, jotka eivät asioita ymmärtäneet.
Tyhjiä sanoja joilla ei ollutkaan muuta tarkoitusta kuin pettää.
Lesbot, homot, ateistit, maanpetturit ym. kyllä sen sijaan saivat äänestää OMAANSA. - tulevaisuus!
Halosen äänestäjät kirjoitti:
Näihin huijausmielikuviin harhautuivat ne, jotka eivät asioita ymmärtäneet.
Tyhjiä sanoja joilla ei ollutkaan muuta tarkoitusta kuin pettää.
Lesbot, homot, ateistit, maanpetturit ym. kyllä sen sijaan saivat äänestää OMAANSA.Sinulla on todella surkea tulevaisuus, kun nyt jo noin pahasti kieriskelet katkerasssa kiukussasi. Edessä on kuusi pitkää, pitkää vuotta. Ajattelepa sitä. Mitähän jos vetäisit.....????
- Takinkääntäjä
kielletään lailla.
- rahaa
ainakin osaatte hassata vaalikamppanjaankin kaksinkertainen määrä mitä piti,että se rahankäytön osaamisesta
- Palpatine
Aaum lehtien mukaan SAK:n antama vaalirahoitus on hämärän peitossa. Tämä rahoitus siis annettiin ilman jäsenistön suostumusta vasemmiston presidentille tarja haloselle.
Tämä asia tullaan tutkimaan eduskunnan toimesta. - jäsen..
Palpatine kirjoitti:
Aaum lehtien mukaan SAK:n antama vaalirahoitus on hämärän peitossa. Tämä rahoitus siis annettiin ilman jäsenistön suostumusta vasemmiston presidentille tarja haloselle.
Tämä asia tullaan tutkimaan eduskunnan toimesta.kerro!
- natonen
jäsen.. kirjoitti:
kerro!
niin se vaan on, rahoitus otettiin köyhän kansa pussista 'paperimiehet' perrr oikeistolaiset sosialistit ;D
- Tuoko on
natonen kirjoitti:
niin se vaan on, rahoitus otettiin köyhän kansa pussista 'paperimiehet' perrr oikeistolaiset sosialistit ;D
vastauksesi kysymykseen, oletko SAK:n jäsen?
- helekutti
tuntui jotenkin tutulta tuo teksti. Olisikohan tuo kierjotettu seemosen viisisataa kertaa.
Muuten, irrota katseesti vähäksi aikaa päätteestä ja vilkaise sivullesi. Vaalit menivät jo ja Halonen on Suomen Tasavallan Presidentti.
Se on siis jo kilon musta savi housuissasi, joten alahan käännellä liitinkiä, että saat se pyöräytettyä pois. Tosin se pehmentää istumistasi, mutta hajuhaitat varmaan alkavat olla jo melkoiset.
Muutenkin, oikein hyvää tulevaa kuutta vuotta arvoisan rouva presidentin valtakunnasa.- vastauksesi
on näkynyt niin usein, ettei voi edes määrää arvioida- ja asiassa et pysy kertaakaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa- heti alkaa teille tyypillinen loanheitto! Ja voisikohan olla niin, että useimmat ihmiset olisivat huomanneet saman asian..?
- paha
vastauksesi kirjoitti:
on näkynyt niin usein, ettei voi edes määrää arvioida- ja asiassa et pysy kertaakaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa- heti alkaa teille tyypillinen loanheitto! Ja voisikohan olla niin, että useimmat ihmiset olisivat huomanneet saman asian..?
tapa, että kun näen typerää paskaa, niin siihen ei voi vastata muuta, kuin paskalla. Koskaan en aloita itse viestiä paskanheitolla.
Ilmeisesti nään sen niin, että asiattoman aloituksen tekijä "pyytää" lokaa päälleen heittämälle itse lokaa. Joillakin näyttää olevan tuollainen masokistinen taipumus. - ollut
paha kirjoitti:
tapa, että kun näen typerää paskaa, niin siihen ei voi vastata muuta, kuin paskalla. Koskaan en aloita itse viestiä paskanheitolla.
Ilmeisesti nään sen niin, että asiattoman aloituksen tekijä "pyytää" lokaa päälleen heittämälle itse lokaa. Joillakin näyttää olevan tuollainen masokistinen taipumus.vaan täyttä TOTTA! Ja tapasi todella on paha ja tyypillinen teikäläisille, HYI!
- sitä se oli
ollut kirjoitti:
vaan täyttä TOTTA! Ja tapasi todella on paha ja tyypillinen teikäläisille, HYI!
Elikkä aloituksessahan jeesusteltiin sitä, että Halosen kannattajat vain haluavat rahaa, mutta eivät osaa sanoa, miten sitä tehdään. Ei voi olla yksinkertaisempaa kansaa, jos menee Niinistön slouganiin.
Työn tekeminen on yhtä päivänselvä keksintö, kuin syöminen. Ei sitä tarvitse erityisesti joka käänteessä toitottaa. Työtä tekevälle on ilman muuta tärkeää, että yrittäjyyttä on, mutta ymmärrätkös sinä, mihin jamaan joutuu yrittäjä, jos hänen tuotteitaan ei pytytä ostamaan, jos työntekijällä ei ole ostovoimaa.
Pitää nähdä asian molemmat puolet. Ei sieltä, eikä täältä, vaan sieltä sekä täältä. - Todellakin
ollut kirjoitti:
vaan täyttä TOTTA! Ja tapasi todella on paha ja tyypillinen teikäläisille, HYI!
tapani on tyypillinen meikäläisille. Emme siis koskaan aloita paskanheittoa, mutta osaamme vastata samalla mitalla, jos meidän päälle roiskitaan.
- puheen ollen
paha kirjoitti:
Ilmeisesti nään sen niin, että asiattoman aloituksen tekijä "pyytää" lokaa päälleen heittämälle itse lokaa. Joillakin näyttää olevan tuollainen masokistinen taipumus.Viime vaalien aikana on lokaa lentänyt aikalailla. Ja se on koitunut aina heittäjä tappioksi. Viimeinen callup sen on osoittanut. Keskustapuolue on menettänyt kannatustaan ja kokoomus luuli saavansa kannatuksensa nousuun, mutta ei se ole tehonnut. Mutta kysymys, miksi demarit vai nostaa kannatustaa? Siksi, koska heidän päälle, etenkin Halosen, on tullut sontaa porvariyhteistyöpaskakärryiltä.
Eli sananlasku:Joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse sinne paskamonttuun putoo.. eikö olekkin sopivasti sanottu. Mitä? - !!!!
puheen ollen kirjoitti:
Viime vaalien aikana on lokaa lentänyt aikalailla. Ja se on koitunut aina heittäjä tappioksi. Viimeinen callup sen on osoittanut. Keskustapuolue on menettänyt kannatustaan ja kokoomus luuli saavansa kannatuksensa nousuun, mutta ei se ole tehonnut. Mutta kysymys, miksi demarit vai nostaa kannatustaa? Siksi, koska heidän päälle, etenkin Halosen, on tullut sontaa porvariyhteistyöpaskakärryiltä.
Eli sananlasku:Joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse sinne paskamonttuun putoo.. eikö olekkin sopivasti sanottu. Mitä?Noin se juuri toimii. Porvarin penikat, ei kun iso remmi pyörimään ja herjauskampanja valloilleen. Eduskuntavaaleihin on vielä aikaa, joten kerkiätte tehdä melkoisen loven kepulin ja kokkareiden kannatukseen.
- juurikaan
Todellakin kirjoitti:
tapani on tyypillinen meikäläisille. Emme siis koskaan aloita paskanheittoa, mutta osaamme vastata samalla mitalla, jos meidän päälle roiskitaan.
tietoinen, mitä vaaliväittelyissä ja -keskusteluissa tapahtui...
- sen
!!!! kirjoitti:
Noin se juuri toimii. Porvarin penikat, ei kun iso remmi pyörimään ja herjauskampanja valloilleen. Eduskuntavaaleihin on vielä aikaa, joten kerkiätte tehdä melkoisen loven kepulin ja kokkareiden kannatukseen.
loanheiton aloitti. Ulkomaillakin nauretaan Halosen lyhytpinnaisuudelle ja kiivaudelle- onpa käynyt käsiksikin (ei halaamalla) johonkin henkilöön, että se siitä teidän "ihmisläheisyydestänne"!!!
- olet tarkalleen
juurikaan kirjoitti:
tietoinen, mitä vaaliväittelyissä ja -keskusteluissa tapahtui...
tietoinen. Olen sentään nähnyt presidentin vaalit aina Mannerheimista alkaen. Turhaan märkäkorva epäilet.
- koska minulla
sen kirjoitti:
loanheiton aloitti. Ulkomaillakin nauretaan Halosen lyhytpinnaisuudelle ja kiivaudelle- onpa käynyt käsiksikin (ei halaamalla) johonkin henkilöön, että se siitä teidän "ihmisläheisyydestänne"!!!
on varmat tiedot tämänkin palstan paskanheittäjistä. Olkaamme iloisia naurusta, sehän tunnetusti pidentää ikää. Sinä taidat vähän nyt ärhennellä. Minua se täällä naurattaa!
- tähän,
olet tarkalleen kirjoitti:
tietoinen. Olen sentään nähnyt presidentin vaalit aina Mannerheimista alkaen. Turhaan märkäkorva epäilet.
koska vanhuksia kunnioitan (vaikka en aina ole samaa mieltä heidän kanssaan)!
- :D :D
koska minulla kirjoitti:
on varmat tiedot tämänkin palstan paskanheittäjistä. Olkaamme iloisia naurusta, sehän tunnetusti pidentää ikää. Sinä taidat vähän nyt ärhennellä. Minua se täällä naurattaa!
...
- tosissaan vielä
että kansa uskoo tuohon tarinaasi.Kyllä kansa ..tietää... mihin pussiin Niinistöläiset rahaa keräävät. Muuten kyllä Niinistö oli vapautuneen oloinen kun ei tarvinnut ruveta presidentiksi. Hän oli vain kokoomuksen "kun ei parempaakaan ehdokasta tähän hätään saatu" ehdokas.Niinistön pehmoiset puheet Natosta ja työväen presidentistä olivat naulat Saulin arkkuun hänen onnekseen.
- koska
hoksasi, että nyt ei sitten tarvitsekaan lunastaa niitä utopistisia lupauksia, joita tuli vaalihuumassa luvattua. Jep. jep, kylläpä helepotti!
- oikeistolainen
koska kirjoitti:
hoksasi, että nyt ei sitten tarvitsekaan lunastaa niitä utopistisia lupauksia, joita tuli vaalihuumassa luvattua. Jep. jep, kylläpä helepotti!
Voisitteko kertoa,että millähän ihmeen tavalla kuvittelette Halosen lunastavan TODELLA UTOPISTISET lupauksensa?!
Olen varma,että tuollaisten lupausten lunastaminen ei varmasti onnistu,mutta itsepähän hänet presidentiksenne äänestitte.Ei pitäisi uskoa ihan mihin sattuu! - sillä tavalla,
oikeistolainen kirjoitti:
Voisitteko kertoa,että millähän ihmeen tavalla kuvittelette Halosen lunastavan TODELLA UTOPISTISET lupauksensa?!
Olen varma,että tuollaisten lupausten lunastaminen ei varmasti onnistu,mutta itsepähän hänet presidentiksenne äänestitte.Ei pitäisi uskoa ihan mihin sattuu!että Halonen ON JO LUNASTANUT lupauksensa edellisellä kaudella. Nyt odotamme, Tarjan lupauksen mukaan, räväkämpiä otteita esim. pääomanpalvojia kohtaan. Meillä menee mukavasti!
- ne räväkät
sillä tavalla, kirjoitti:
että Halonen ON JO LUNASTANUT lupauksensa edellisellä kaudella. Nyt odotamme, Tarjan lupauksen mukaan, räväkämpiä otteita esim. pääomanpalvojia kohtaan. Meillä menee mukavasti!
otteet että laitetaan Bushin kravatti hieman tiukemmalle,en minä muista muita Tarjan aikaansaannoksi,mitä nyt viimeaikoina ollut myllärinä ja jauhanut paskaa.
- oikeistolainen
sillä tavalla, kirjoitti:
että Halonen ON JO LUNASTANUT lupauksensa edellisellä kaudella. Nyt odotamme, Tarjan lupauksen mukaan, räväkämpiä otteita esim. pääomanpalvojia kohtaan. Meillä menee mukavasti!
Siis mitä Halonen sai aikaan ensimmäisellä kaudella?
Ja mitä hän oikein yritti kertoa tiedotustilaisuudessaan tulevan kautensa tavoitteista?!
Tilaisuusessa kun ei tullut esille mitään konkreettista.Eikös olisi tekojen aika,pelkillä puheilla ja haavekuvilla ei Suomen tulevaisuutta rakenneta! - natonen
oikeistolainen kirjoitti:
Siis mitä Halonen sai aikaan ensimmäisellä kaudella?
Ja mitä hän oikein yritti kertoa tiedotustilaisuudessaan tulevan kautensa tavoitteista?!
Tilaisuusessa kun ei tullut esille mitään konkreettista.Eikös olisi tekojen aika,pelkillä puheilla ja haavekuvilla ei Suomen tulevaisuutta rakenneta!pidemmälle, tuttavani oli sak liitossa 80-luvulla ja silloin jo kiersi juttu, että tarja on 'paskamainen akka' jos hänen kanssa on samaa mieltä niin tulee hyvin toimeen, mutta jos uskaltaa olla eri mieltä, niin räjähtää ja haukkuu maan alimpaan rakoon. ;D
- sen hyvän tulevan
kapinalla rikkaita vastaan, vallankumouksella, mellakoilla... samalla vedetään kaikki mahdollinen omaan pussiin.. Vanhaa kommunistiajattelua
- kokoomuslaista
jotka äänestivät Halosta, joten, eiköhän rivit mennyt jokseenkin tasan.
- natonen
oma porukka, miten saadaan viinaa lisää, juoppohulluja koko puolue, yööööööök ;D
- kieroja
Ahtisaarenkin kampesivat Halosen tieltä. Ahtisaari ei ollut tarpeeksi punainen.
- voinut
kutoa piiiiitkän punaisen kaulahuivin :)!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687