Oikein sydäntä sykähdytti, kun katselin Paula Lehtomäkeä eilisessä A-Talkissa. Vasemmalla puolella istuivat lesbohtavat vasemmiston edustajat siiliksi kynittyine hiuksineen, torahampaineen ja valheellisine väitteineen, oikealla puolella upea suomalainen nainen Paula Lehtomäki kokoomuksen varapj:n kanssa.
Hyvä Paula
17
741
Vastaukset
- vain
kätesi ollut tietyssä paikassa, kun niitä sykäyksiä tuli??
- ON OMA
ASIA JOS OMAA ...VEMPUTTAA :)
- herja.
ON OMA kirjoitti:
ASIA JOS OMAA ...VEMPUTTAA :)
Varmistin vain, että sydän on terve.
- on turvallista
herja. kirjoitti:
Varmistin vain, että sydän on terve.
tutustua omaan kehoon.....ei se ole ainoastaan
vasemmiston yksinoikeus.huom: muistakaa hygienia :)
- poika...
Paula on ärsyttävä, poikamainen. Sen kanssa kun olisi, niin saisi yhtäaikaa sekä poikaa, että tyttöä :D
- PUHUVAT
Näillä viesteillänne kerrotte kuinka vähhän teidän perusteenne riittävät. Näillä perusteilla te äänestitte ja saitte mitä halusitte lesbo - homo - ateisti - napatanssi - ruoska - makkaravitsin.
- Ei kelpaa sossuille
Vain lesbo, homo, ateisti, maanpetturi ja PUNAINEN on jotain.
uskalla tulla pöydän takaa kun sillä on iso perse, mutta onneksi on kuvamanipulaatio keksitty...
- PÄTEVYYTTÄ
INTO KUN EI YKSIN RIITÄ...
Persoona ratkaisee.. ja elämänmallin valinta.
Vanhasen ja taustavoimien opeilla ei jatkossa selvitä.
Ne ovat liian niinistöläisiä.
- yritetään
naruttaa kokkareiden kainalosauvaksi..
ei näkö nyt ratkaise vaan arvomaailma - vaikka kokoomukseen
Olen samaa mieltä, että kun Paulaa vertasi
vasemmiston naisiin, niin Paulalle täysi
kymppi.Muille naisille ei sitten pisteitä
jaettukaan. - Oikeistolaiset itkee
Paula on ok. Mutta vaan kelpaa yhteistyö torahammas-lebopuoluen kanssa eikä ihka ihanan Kokoomuksen.
- keskustanainen
Itse olin kuulevinani,ettei Paulalla ollut mitään kokoomuksen kanssa tehtävää yhteistyötä vastaan.Tottakai kokoomus on keskustan kilpailija seuraavissa eduskuntavaaleissa,mutta yhteistyötä voi silti tehdä.
Ja pitää vielä sanoa,että kyllähän sen eilisessäkin keskustelussa TODELLA SELVÄSTI huomasi,kuinka edustavia oikeistolaiset ovat!! - vanhanen
keskustanainen kirjoitti:
Itse olin kuulevinani,ettei Paulalla ollut mitään kokoomuksen kanssa tehtävää yhteistyötä vastaan.Tottakai kokoomus on keskustan kilpailija seuraavissa eduskuntavaaleissa,mutta yhteistyötä voi silti tehdä.
Ja pitää vielä sanoa,että kyllähän sen eilisessäkin keskustelussa TODELLA SELVÄSTI huomasi,kuinka edustavia oikeistolaiset ovat!!näin on
- johannes
Kivannäkönen nainen.Ajatuksilla ei oo niin väliä.Liian nuori vielä.
- oli todella
fiksu, mutta mistä ihmeestä ne kaksi vasemmistolaisnaista oli ohjelmaan saatu? Näyttivät lähinnä kadulta temmatuilta. Ja se sdp:n edustaja puhui koko ajan toisten päälle, vaikka sillä ei ollut mitään asiaa.
- hyvä esimerkki
hyväkäytöksisestä ja asioista ymmärtävästä ihmisestä. Pukeutunut tyylikkästi. Mutta onko vasemmiltolla noin vähät eväät, kun piti lähettää sinne kaksi punapäistä, huonosti pukeutunutta ja täysin "pihalla" olevaa naista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073