Elikkä tarvitsisin jonkun neuvoja joka on syönyt antibiootteja aknennsa!
Mulla on lievä-keskivaikea akne, en osaa oikeen määritellä kumpi olisi, mutta häiritsevä kuitenkin. Todella häiritsevä. Olen saanut sitä hyvin kuriin basironilla, mutta kaipaisin vieläkin tehokkaampaa apua. Olisin nyt tilaamassa aikaa terveyskeskukseen, koska haluaisin lääkärin neuvoja tähän asiaan.
MUTTA, mua vähän epäilyttää ja pelottaa tää ratkaisu. Onkohan noi antibiootit hyvä ratkaisu, onko ne todellakin jollain auttaneet??
En haluasi pistää rahojani taas turhaan.
Auttavatko lopullisesti? nimittäin pelkään että finnit tulevat takaisin moninkertaisena hoidon jälkeen. Vai käykö näin vain yleensä vaikeimmissa tapauksissa kuin lievässä aknessa??
Kertokaa kokemuksianne!!!!!
Neuvoja kaipaava
3
399
Vastaukset
- pitsaface
Täällä on samasta aiheesta varmaan miljoona viestiä juttua. Antibiootit on hyvä ratkaisu jos haluat nopeasti ja väliaikaisesti aknesta eroon (esim. joidenkin juhlien takia). Pysyvää ihon parannusta niillä tuskin saa aikaiseksi. Itselläni akne on aina palannut antibioottien (3 kuuria) jälkeen ihan samanlaisena kuin ennenkin. Mitään pahenemista en ole havainnut. Luulenpa kuitenkin, että jos aknesi on lievä, tyrkkää lääkäri ekalla kerralla antibiootti- ja jonkun voiteen reseptit kouraan.
- Jossu
mulla ei ainakaan vaikuttanut antibiootit yhtään. Soin Orisyclin (tai miten kirjoitetaankin) 3 kk eikä näkynyt missään. Nyt syön Diane novia ja 2 kk mennyt, pientä positiivista vaikutusta jo näkynyt, mutta toivomma tulisi paljon enemmän. Jos viestejä uskominen niin jo kuukauden kahden jälkeen saatan olla siloposki! Jee!
- ....
Antibiootit ei kannata mielestäni, ne tosiaan parantavat hetkellisesti, poistamalla tulehduksen aiheuttajaa. Tulevat takaisin lopetettuasi. Luultavasti saat kuitenkin aluksi juurikin antibiootin ja paikallisvalmisteita.
Itselleni ei antibiootit sovi, vatsa meni niin sekaisin , että ei tosikaan. Ja tämän takia sain Roaccutanin. Se auttaa toki, mutta lopullisuudesta, lopullisesta paraanuksesta, en tiedä. roaccutan poistaa juurikin perimästä syytä eli talineritystä jne. mitä taas antibiootit eivät tee. Valitettavasti ihotautilääkärit eivät heti alkuunsa määrää Roaa vaika se monesti voisikin olla paras ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644