Julita sanoo seiskassa:

jottajota

Ettei harrasta/ ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Eikä koskaan juo viinaa humalaan asti.

Siinäs näitte kakanpuhujat jotka väitti, että julita kännäilee ja paneskelee ympäriinsä :)

(Ninni ei kommentoinut eka väitteeseen=>
kenties kokeillu useampaakin miestä:P)

28

9517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoijaa

Vai sano se Seiskassa niin. Sit sen täytyy olla luojan totuus. Ja vai että Ninni ehkä kokeillut useampaakin miestä? :O Kääk, onks muka nykyään nuoret naiset sellasia ettei ne pysy uskollisena ekalle poikaystävälleen loppuikäänsä???

• tinalady

Sanoshan se niin Auran Aaltojen haastattelussakin. Uskoo ken tahtoo. Mutta ihan totta - ketkä baarissa käy ja on kakskymppisiä ja nättejä tyttöjä, niin ketkä niistä ei todella koskaan juo humalaan asti.. ihan hyvä kysymys.. tietty tyttö saattaa olla muokannu totuutta, jos ei oo tapana juoda ihan tuiteriin niin "en koskaan juo humalaan asti *wink*wink*"
      IRC-galleriassa kuvia nimimerkillä Julita^ kuuluu muun muassa yhteisöön, jtn näin: Vittuakos mä tiedän, olin kännissä!! Kuvia baanalta yms.

• itse nähtyä

Julita on nainut kaikki mm. Hunksit, oikein ryhmäpanoja, tää on faktaa. Lisäksi on kokeillut huumeita aivan varmasti, seurusteli narkkarin kanssa pitkään.

• Shanna
        itse nähtyä kirjoitti:

Julita on nainut kaikki mm. Hunksit, oikein ryhmäpanoja, tää on faktaa. Lisäksi on kokeillut huumeita aivan varmasti, seurusteli narkkarin kanssa pitkään.

Onks se Julita ollu Big Brotherin Antii A:n kanssa???????

• tepa
        Shanna kirjoitti:

Onks se Julita ollu Big Brotherin Antii A:n kanssa???????

on.

• Shanna
        tepa kirjoitti:

on.

Onks ne ihan seurustellut vai miten vakavasti?

• been there...
        itse nähtyä kirjoitti:

joo, tunnen Julitan henk.koht. samoissa piireissä tullu pyörittyä ja kyllähän se Julita on esim. ekstaasia ja amfetamiinia käyttänyt.

• ei julita voita

menettäisi kasvonsa totaalisesti jos nämä kaikki huhut ovat totta. media kyllä kaivaa kaiken esille...

• hahah
        ei julita voita kirjoitti:

menettäisi kasvonsa totaalisesti jos nämä kaikki huhut ovat totta. media kyllä kaivaa kaiken esille...

..että kaikki ne ihmiset ketkä tasan tarkkaan tietää sen kuosailusta/kännäämisestä/hölmöilyistä esim kotikaupungissaan, ei menis siitä avautumaan medialle koska se on polttanut siltoja takanaan olemalla 'yks hiton idiootti blondi'?
        Todisteita yritetään etsiä väitteiden tueksi. Kuvia kyllä löytyy, on se sen verran linssilude, ettei alaikäisenä ravintolassa ole millään voinut (edes sekaisin) vastustaa kameran edessä kieriskelyä. Eipä ole vaan tiennyt mitä haittaa tulevaisuudessa niistä voi olla :D

Olen itse todistanut, ärsytykseen asti kun neiti hurjassa essokuosissa tulee heilumaan nenän eteen ja sössöttämään miten se rikkoi sen "über hienon" strassivyönsoljen.

Kuten joku jossain kohtaa sanoi, ei missien tarvitse pyhiä marioita olla, mutta joku raja nyt sillekin kenet noihin kisoihin otetaan. Kyllä miss suomi joutuu edustamaan suomea isoissa kisoissa, jotain tasoa niihin naisiin hei.

Ei ihmekään ettei miss suomi kisoja kukaan enää seuraa, kun naiset rumenee vuosi vuodelta.

• huoh
        itse nähtyä kirjoitti:

tiiän kenestä "narkkarista" puhut, ei todellakaan oo mikään narkkari..ja hunks juttu kans täyttä paskaa, ei mee asia noin..älä jauha tollasta paskaa ku et tiiä miten asiat oikeesti ja tarkalleen on.

• Mafiooso

6.11.2005
      "aika kauhee darra"

• minä

julita on kyllä kotkan baareissa nähty kännissä monet kerrat..

• johtuneeko Julitan kampauks...

vai meikistä vai ilmeestä, mutta venakon ja huonon semmoisen näköinen ainakin iltapäivälehden äänestyskuvissa netissä.

• ristiverinen
        johtuneeko Julitan kampauks... kirjoitti:

vai meikistä vai ilmeestä, mutta venakon ja huonon semmoisen näköinen ainakin iltapäivälehden äänestyskuvissa netissä.

onko ihmekään että tytössä on vähän
        slaavilaista näköä :)
        mutta mitää se haittaa

• hyvä kusettaja sekin

vähän toista antaa ymmärtää julitan irc-gallerian sivut. siellä on liuta yhteisöjä joihin tytsy kuuluu mm. "huomenta, mis mä oon" ja jotain vastaavaa tyyliin "viinaa voi pitää ilman hauskaakin" sekä muutenkin sivuilla on jotain biletyskuvia.

• törkeitä

kuvia mun mielestä. Liikaa meikkiä joka kuvassa ja muutenki. Kaikkia sitä on missiks hakemassa.

• mariah

miten tässä nyt voisi Julitaakaan uskoa, kun jo on huomattu että yksi (Miia) on puhunut palturia minkä kerinnyt... ärsyttää oikein tuollaset valehtelijat!

• Tiedän sen

Hohhoi se nyt on AIVAN puppua etteikö pikku Julita neitonen juo itseään humalaan.Olen hänet baarissa nähnyt kikattelevan ja naukkailevan ihan humalatila mielessään.Typerät jutut ja kova valehtelemaan.
      Aiheutti hyvälle tutulleni eron miehensä kanssa kun valehteli kamalasti eräässä jutussa.
      Myös kuvia löytyy hänen railakkaista illoistaan!
      mm.1,5l bissepullo.Hohhohohoho!!!

• sinänsä hauska juttu

kyllähän kaikki nopeat ehti nähdä irc-galleriasta ne sekoilu kuvat ennen kuin julita poisti ne :D
        sinänsä naurettava väite ettei koskaan ole humalassa baarissa :D nuo missin esittää ihan mahdottomia neitsyeitä. mitä siitä jos dokaa ja pokaa miehiä. no big deal. asiasta valehteliminen on naurettavampaa.

• pave

kyllä se julita on melkonen doku ja puuhannut miesten kanssa sitä ja tätä. varma tieto. ei sillä että missin pitäisi joku neitsyt maria olla, mutta se että kirkkain silmin uskottelee tuollaista! olen kuullut että on tosiaan hunkseja ja ties ketä julkkiksia käynyt laittamassa.. tässä siis hyvämaineinen missi. menkää nyt heti laulamaan kaikki sitten seiskalle, niin ehkä tuomaristo ei julitaa sitten valitse.

• desert

ihan älytöntä tuollaista valehdella, varsinkin kun neiti näyttää ihan joltain muulta kuin siveyden sipulilta... siis aivan järjetöntä!!

• tippa33
        desert kirjoitti:

ihan älytöntä tuollaista valehdella, varsinkin kun neiti näyttää ihan joltain muulta kuin siveyden sipulilta... siis aivan järjetöntä!!

Ja itse asiassa aika rumakin, kadullakin tulee paremman näkösii vastaan. Ja kaiken lisäksi se on liian läski missiksi...

• Missy

Nauratti lukee seiskasta tyttöjen vastauksia kysymyksiin. Lähes kukaan tytöistä ei ole harrastanut yhdenyön suhteita, eikä juo koskaan itseään humalaan asti.. :D
      Epäilyttää näiden puhtoisten tyttöjen vastaukset, mut ihan sama saapahan nauraa..

• missykka

Hehe, itekin nauroin tuolle asialle.
        On se jännä, että Makunen löytää suomen nuorison keskuudesta aina ne siveät ja hyvämaineiset
        naiset :}

• MT1
        missykka kirjoitti:

Hehe, itekin nauroin tuolle asialle.
        On se jännä, että Makunen löytää suomen nuorison keskuudesta aina ne siveät ja hyvämaineiset
        naiset :}

Joo, kyllä se tyttö täällä kotikaupungissa tunnetaan :) Just siks hymyilytti melkosen paljon toi "en harrasta yhden illan suhteita". Jep jep. Olen joap joskus seisonut vieressä, kun Julita itki baarissa kun Hunksit eivät toisella kertaa halunneetkaan häntä takahuoneeseen, taisi niillekin pojille yks kerta blondia riittää.

• mikkosixx
        MT1 kirjoitti:

Joo, kyllä se tyttö täällä kotikaupungissa tunnetaan :) Just siks hymyilytti melkosen paljon toi "en harrasta yhden illan suhteita". Jep jep. Olen joap joskus seisonut vieressä, kun Julita itki baarissa kun Hunksit eivät toisella kertaa halunneetkaan häntä takahuoneeseen, taisi niillekin pojille yks kerta blondia riittää.

Hehhee. Julita on harvinaisen lutkamainen parikymppinen, joka juoksee juuri sen perässä jonka seurassa kuvittelee saavansa mainetta. Ja tosiaan seikkailut päihdemaailmassa eivät auta kovastikaan misseyttä. Lieneeköhän Julita vetänyt loppupuristuksen virran voimalla tässä parin päivän aikana? Sillähän laihtuu hyvin.. ;D

Terveisiä vaan Julitalle. Noi kaikki jutut tulee vielä otsikoihin.

• tyttääää
        mikkosixx kirjoitti:

Hehhee. Julita on harvinaisen lutkamainen parikymppinen, joka juoksee juuri sen perässä jonka seurassa kuvittelee saavansa mainetta. Ja tosiaan seikkailut päihdemaailmassa eivät auta kovastikaan misseyttä. Lieneeköhän Julita vetänyt loppupuristuksen virran voimalla tässä parin päivän aikana? Sillähän laihtuu hyvin.. ;D

Terveisiä vaan Julitalle. Noi kaikki jutut tulee vielä otsikoihin.

Kaikki noin jutut on totta, ehkä osa liioteltuj ym. Mut kännissä on ja miehiä iskee paljon. Julita on myös aika pinnallinen tyyliin "minä minä minä". Ja kaikkia miespuolisia nuoria julkkiksia jota kotkassa on kyäny ni se on pannu. kuten Cheek ja Yor123. Huumeet on ollu kuvassa mukana. Julita ehkä kuvittelee että jengi on sille kateellisia, mut ei vitussa. kuka semmosta akkaa haluisi kadehtia? ei kukaan täysjärkinen. "mun hiukset on mun kruunu" aaagh.. ja valehtelua valetelua... Julita ei tainu miettiä et sen kaikki sekoilut tullee kyl julkisuutee.

• Salima!!
        tyttääää kirjoitti:

Kaikki noin jutut on totta, ehkä osa liioteltuj ym. Mut kännissä on ja miehiä iskee paljon. Julita on myös aika pinnallinen tyyliin "minä minä minä". Ja kaikkia miespuolisia nuoria julkkiksia jota kotkassa on kyäny ni se on pannu. kuten Cheek ja Yor123. Huumeet on ollu kuvassa mukana. Julita ehkä kuvittelee että jengi on sille kateellisia, mut ei vitussa. kuka semmosta akkaa haluisi kadehtia? ei kukaan täysjärkinen. "mun hiukset on mun kruunu" aaagh.. ja valehtelua valetelua... Julita ei tainu miettiä et sen kaikki sekoilut tullee kyl julkisuutee.

Tiedän julitan juu! Puolwet noista teidän jutuistanne on paskaa ja liioittelua.

Näin julkisilla forumeilla sun muisas medioissa asioita suuuurennellaan ja jopa keksitään jostain sanasta vain ,minkä on sanonut jota ei ole tarkoittanut.

Tuskimpa Julita koko Hunks ryhmää on nussinut tuskimpa edes kolmeakaan tai kahta. Tyttö on fiksu ja hyvä tyyppi. Älkää ihmiset hyvät nyt olko noin pessimistejä ja uskoko 7 päivää lehteä!! Luuletteko ne ihan oikeasti olevan totta? Voi kultapienet, kyllä teitä kusetetaan ja paljon!!! Hohhoijaa. Lopettakaa hyvien tyyppien haukkuminen. Pitäisikö missin ola sellainen ,jolla olisi vain se 1 ja oikea mies? Mitä jos hän ei ole vaikka löytänyt ja on käynyt muuteman miehen kanssa treffeillä ja katsonut lähteekö tämä tästä. Huh hankkikaa oma elämä ja jättäkää seiska!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      19
      11367
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3924
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3100
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      130
      2431
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      90
      2120
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1781
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      305
      1049
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      835
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      775
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      719
    Aihe