Minulla on ongelmia käytettynä ostetun akvaarioni kanssa. Se on kuusikulmainen "sylinteri" mallinen, korkeus 65 senttiä ja halkaisija n. 45 senttiä.
Menin sohlaamaan koko akvaarion, koska yritin uusia silikooneja. Silikoonit on nyt niin ruman näköiset, että mietin jos saisin siihen jostakin "koriste"listat näiden saumojen päälle, ulkopuolelle. Onko kenellekään tietoa mistä sellaista saisi?
Kun sehän ei voi olla tavallinen 90 asteen kulmassa oleva lista. Vaan joku 135 asteen kulma (tai sinne päin), johon sen tarvitsisin... Tai sitten kaksi kapeaa listaa ja koittaisin laittaa ne nätisti kulmasta yhteen. Vai onko niin ohutta listaa että saisin sen itse taivutettua oikeaan kulmaan? Mielessä olisi joku metallilista...
Kiitos jos te voisitte joku jotenkin auttaa!!
Olen jo hermoromahduksen partaalla!
hermot koetuksella
saumoihin
2
261
Vastaukset
- Fisu2
Jos laitat ne listat peitoksi niin silikonit kuitenkin näkyvät veden lävitse muista seinistä.
Kannattanee ottaa ne vanhat pois ja laittaa uudet tilalle. On siinäkin oma vaikeutensa, ettei tule vuotoja.
Metalli listaa ei saa itse taivutettua kauniisti.
Ei tuon takia hermojaan kannata romahduttaa.
Joku hyvä akvaario kirja antaa rakennusneuvoja- Plekostomus
Ammattilaiset osaavat silikoonata parhaiten. Eiköhän jokin akvaariokauppa vaihda silikoonit tuohon pikkusummalla, eikä vesivahinkoja varmasti tule. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234