Mazda keskustelun

siivous

Tällä palstalla olisi hyvä jos jokainen Mazdasta kiinnostunut kävijä jättäisi kaikki epäasialliset provoilut,sepet,toyota-fanit ym. urpot huomiotta eikä vastaisi näitten kommentteihin. Huomaan että näille vastatessa vain sivulle kuulumattomat viestit lisääntyy. Suomi24 voisi perustaa provoilijoille oman keskustelualueen missä voisivat vapaasti rällästää. Saisivat mahdollisesti myös muilta alueilta häiriköt kasaan. Mazdaa enemmän asialinjalle kiitos.

10

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaan

se, että vaikka ns. järkiporukka jättääkin tarttumatta näihin provoihin, niin nämä sepet sun muut vastailee omiin kommentteihinsa.

• toivottavasti

kyllästyvät pian omiin juttuihinsa.

• Oma esimerkki

Jos kirjoitat itse asiallisia viestejä etkä vastaile asiattomiin, olet osaltasi luomassa uutta keskustelukulttuuria. Vähitellen palsta alkaa siivoutua jonnin joutavista, itseään apinamaisesti toistavista kommenteista.

• Mazdalainen

Asiallista keskustelua käydään tuolla: www.mazdago.net
        Oon siellä joskus käynyt lueskelemassa vastauksia autoni ongelmiin.

• sepe

Jiihaaa!!!!!

• vikaa...

näissä asiakeskustelijoissakin. Tulkitsevat jokaisen viestin missä mazdaa moititaan provoiluksi tms. asiattomuudeksi.

• vuntsinut

Voisiko teissä itsessänne olla vikaa, kun provoilijat kiusaa ja vaivaa teidän täydellistä harrastustanne. Ei todellakaan voi olla noin upeeta ja täydellistä autoa olemassakaan, jonka saa noin 20 000 eurolla (siis uuden) ja se sitten kirvoittaa kaikkien ainakin sellaisen omistavan mielen kirjoitaamaan vaikka ja mitä.
        Se on tosi hyvä ajaa ja on tosi turvallinen ja pyynnöstä se täyttää jopa lottokupongin. Ei ei ei hyvät ilmeisesti aikuiset ihmiset. Herätkää tähän lauantaiseen pakkaspäivään ja tajutkaa, että autohan se vain on. Ei sen enempää. Se kutosmazdanne ei paista teille munkkeja eikä ilmeisesti keitä edes kahvia, ei muuten keitä Volvokaan, joten hillitkää hevosianne ja tyytykää osaanne. Tiedän, että tämä viesti on poistettu ennenkuin se on edes kerennyt koko palstalle, mutta kirjoitimpa kuitenkin.

• TJS
        vuntsinut kirjoitti:

Voisiko teissä itsessänne olla vikaa, kun provoilijat kiusaa ja vaivaa teidän täydellistä harrastustanne. Ei todellakaan voi olla noin upeeta ja täydellistä autoa olemassakaan, jonka saa noin 20 000 eurolla (siis uuden) ja se sitten kirvoittaa kaikkien ainakin sellaisen omistavan mielen kirjoitaamaan vaikka ja mitä.
        Se on tosi hyvä ajaa ja on tosi turvallinen ja pyynnöstä se täyttää jopa lottokupongin. Ei ei ei hyvät ilmeisesti aikuiset ihmiset. Herätkää tähän lauantaiseen pakkaspäivään ja tajutkaa, että autohan se vain on. Ei sen enempää. Se kutosmazdanne ei paista teille munkkeja eikä ilmeisesti keitä edes kahvia, ei muuten keitä Volvokaan, joten hillitkää hevosianne ja tyytykää osaanne. Tiedän, että tämä viesti on poistettu ennenkuin se on edes kerennyt koko palstalle, mutta kirjoitimpa kuitenkin.

Ainahan se oma auto on kaikkein paras :)
        Kun merkki vaihtuu niin se on vieläkin parempi yleensä,mut mulla on ollut 20 eri autoo ja niistä olen jotenkin mazdaan tykästynyt.
        Lienen sit mielenvikainen???

• erimerkkiä
        TJS kirjoitti:

Ainahan se oma auto on kaikkein paras :)
        Kun merkki vaihtuu niin se on vieläkin parempi yleensä,mut mulla on ollut 20 eri autoo ja niistä olen jotenkin mazdaan tykästynyt.
        Lienen sit mielenvikainen???

olen ajanut vaikka mitä koslaa. vain mazda on kolahtanut. ihan oikeasti. monesti on niin että kun hyppää toiseen autoon ei sitä vanhaa enään käsitä miten sillä on voinut ajaa ihmisiksi.ollut volvoja ..ei enää ollut opelia ei enää, ollut monta muuta. paras ajettavuus mazdalla on 3sella itsellä 6 nyt.ei ihan yhtähyvä kuin tuo 3 ajaa koska isompi viedä tuo kuusi ihan ok kuitenkin.mielestäni plussaa on kojelaudan toimivuus,lämpö mahtava,penkit,moottorin piheys todellisuudessa,jopa sisä tuoksu miellyttää.tarkasti rakennettu ei minkäänlaisia virheitä.ja jarrut,vetoakselit lootua
        miinusta antaisin maalin ohuus,sisähumina varauksin,takaluukun kansi,lampun lasit edessä,vetoluisto turhan sportti,ei keitä kahvia

• TJS

mm.Fiat 127 regatta,Toyota 2*corolla camry,Datsun 100a,323mazda 3*626,nissan sunny,yms..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe