Mitenkäs muilla on mennyt painonnousu alkuraskaudessa? Tänään neuvolassa todettiin, että painoa tullut pari kiloa edellisestä käynnistä, josta kerkesi olla aikaa vain pari viikkoa. Neuvolatätikin kysyi, että olenko syönyt tavallista enemmän, ja tilanne on ennemminkin päin vastoin, plus herkut pannassa, joten ruokavaliosta tuo ei voi johtua. Saas nyt nähdä miten seuraavalla käynnillä, 1,5 päästä. Ajattelinpahan varuilta pitää ruokapäiväkirjaakin, jos paino pongahtaa liikaa ylemmäs niin on todistusaineistot siitä, mistä se ei ainakaan johdu :D
Painon nousu
6
1073
Vastaukset
- LA 24.8.
Kotiavaa'asta patteri loppu, ja ois kiva tietä missä se paino oikein huitelee. Olen yrittänyt elellä arkena salaateilla, laihalla broilerileikkeellä, vähärasvaisilla juustoilla, ruisleivällä, täysmehuilla ja tuoreilla hedelmillä vihanneksilla. Mutta taitaa ns. kuulua "taudinkuvaan" tuo painonnousu ;-)
Juu - ajattelin tuossa myös ruutuvihon hankkimista ruokapäiväkirjan pitoa varten. Silloin olis muutenkin helpompi valvoa, että kaikkea tulee tarpeeksi, eikä mitään liikaa :-)) - helppa (rv 39+0)
tuli vähän enemmän (n. 700 g viikossa) varmaankin johtuen tupakoinnin lopettamisesta. keskivaiheilla tuli vähän vähemmän ja nyt näköjään ihan kunnolla. tulin juuri neuvolasta ja viime viikosta oli paino noussut 2 kg. lähtöpaino oli 55 kg ja nyt mennään jo yli 76 kg:ssa. tässähän ehtii vielä seuraavallekin kymmenennelle jos se vauva ei pikkuhiljaa ala tulla ulos.
- hei!
mulla oli eka neuvola rv:llä 9, jolloin painoin mielestäni vähemmän kuin ennen..
noo, sitten rv 15 paino olikin noussut jo 3,7kg!! meillä ei ole kotona puntaria laisinkaan, nyt on rv 19 5 ja huomenna pääsee taas neuvolaan kattomaan paljonko sitä painoa on nyt tullut.. maha on jo selvä pallo, kiloja ei mielestäni ole muualle tullut, paitsi rintoihin tietysti:)- hei!
.. niin ja siis olen hoikka, painoin sillon rv 9 54kg ja kyllä ihmetytti seuraavan punninan jälkeen että mihin ne neljä kiloa on oikein menneet! nyt nousun ymmärrän kun mahaakin jo on. ja syönyt on samalla lailla kuin ennen, en enempää ainakaan.
painonnousu näin mahan kasvun myötä tuntuu ihan kivalta, kun alussa vähän järkytyin tuosta painostani.. oon valmistautunu siihen, että 70kg:n raja menee rikki:). ehtii sitä sitten taas laihtua! mukavaa painonnousua kaikille :D!
- -vastoin...
Viikoille 20 asti paino putosi tasaisesti muutamalla kilolla, sitten se lähtikin nousuun :-(
Ja nyt 15 viikossa se on noussut 15kg.- Onnellinen
mulla vasta kaksi lääkärikäyntiä takana ja paino on pysynyt samassa 53kg:ssä koko ajan, kylläkin kohta vasta rv 10 aluillaan. ei ole vielä masua. ehtiihän tässä vielä pullistua..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252573Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4968