55-vuotiaat naiset ja seksi, osa 2

pelimies

Voiko 55-nainen olla vielä kiihottavan (lue pantavan) näköinen?

Jos nyt ajatellaan vaikka tuohon ikäluokkaan kuuluvia julkkisnaisia, niin kuka siellä nyt olisi sellainen, jonka kanssa viitsisi vielä lakanoita laulattaa? No, onhan niitä, kuten nyt esim... jaa ei tule kyllä ketään mieleen...

28

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei meidän lakanat ikinä laula? ;))

Nii ja mitähän toi ulkonäkö ny liittyy siihen pantavuuteen? Kysyn vaan...

• säkin

olet vastailemaan 55-vuotiaiden naisten rakkauselämästä jos tuo sun profiilisi ikä pitää paikkansa?:O
        Onks kiva muuteski irvailla täällä yli 5-kymppisille? Tooosi babymaista menoooo!
        Vai oleksä niin räjähtäneen näkönen jo että lasket itses kuuluvaks yli 5-kymppisiin?

• miisu, myö tykätään
        säkin kirjoitti:

olet vastailemaan 55-vuotiaiden naisten rakkauselämästä jos tuo sun profiilisi ikä pitää paikkansa?:O
        Onks kiva muuteski irvailla täällä yli 5-kymppisille? Tooosi babymaista menoooo!
        Vai oleksä niin räjähtäneen näkönen jo että lasket itses kuuluvaks yli 5-kymppisiin?

sinusta...

• säkin kirjoitti:

tekstisi ainakaan ollut 55-vuotiaan!Kirjotit kuin pikkukakara jota on etuiltu!
        Minä en tuohon kysymykseen suoranaisesti edes vastannut,joten turha nostaa maitoas tuon takia!!! Niin ja toisekseen,minä en irvaile 5-kymppisille,ei ole mitään syytä ja varmasti moni täällä osaa ottaa nää mun kirjotukset ihan huumorille..paitsi sinä!
        Räjähtäneen näköinen? Meinaatko että kun ihminen täyttää 50-vuotta niin silloin on räjähtänyt? Ei ainakaan ne monet viiskymppiset jotka minä tunnen ole yhtään sen näköisiä vaan he hehkuvat aikuista kauneutta ja komeutta..:)

• miisu, myö tykätään kirjoitti:

sinusta...

Kuka sitten oletkin...:)

• miesvieläkurja

Älä katso kuoreen, siinä voi olla ryppyjä, jos ei muualla niin silmien alla ja käden selässä. Katso silmiin, katso ilmeitä ja eleitä, olemus voi olla 55 vuotta täyttäneellä niin puoleensa vetävä, että et katsetta siitä tahtoisi irrottaa.

En kirjoittaisi täällä, jos suhteesta 57 vuotiaan naisen kanssa olisi tullut totta. Kaikkeni siihen annoin, 9 kuukautta koko sydämesäni mukana, mutta totta kai kurjalle miehelle löytyy vaihtoehtoina parempia, jäin toiseksi, tai peräti pistesijoille. Harvoin olen niin korkeallekaan yltänyt, joten onnellinen sattuma kuitenkin.

Tämä orastanut suhde viimeistään vakuutti minut, että ei ole seksuaalinen vetovoima ja kiinnostus kadonnut vielä naiselta, joka on 50 vuotta täyttänyt. Melkein tuli mieleen viini, joka vain vanhetessaan paranee!

• tiedok vaan

miehillakin ja silti ei naiset kysele tämmösiä.Se ei pelaa joka pelkuri on!

• miesvieläkurja
        tiedok vaan kirjoitti:

miehillakin ja silti ei naiset kysele tämmösiä.Se ei pelaa joka pelkuri on!

ryppyjä ole pelännyt. Korostin edellä, että on turhaa haikailla 55-vuotiaasta naisesta nuoren naisen kimmoisaa ihoa, jos sitä kiihottavana on pitänyt. Täytyy katsoa naisen ilmeitä, täytyy katsoa silmiin ja tuntea kosketus, siinä on sama vetovoima kuin nuoressa.

• 55-vuotiaallakin
        miesvieläkurja kirjoitti:

ryppyjä ole pelännyt. Korostin edellä, että on turhaa haikailla 55-vuotiaasta naisesta nuoren naisen kimmoisaa ihoa, jos sitä kiihottavana on pitänyt. Täytyy katsoa naisen ilmeitä, täytyy katsoa silmiin ja tuntea kosketus, siinä on sama vetovoima kuin nuoressa.

naisella voi olla kimmoisa iho kuin nuorella naisella jos on aloittanut jo 2-kymppisenä varjelemaan ihoaan auringolta ja tupakalta viinalta. Aurinko on ihomyrkky number one. Poltin parikymppisenä ihoni rakkuloille ja siitä alkoi auringon valolta aktiivinen suojautuminen ja kyllä on kannattanut:))))

• olen
        55-vuotiaallakin kirjoitti:

naisella voi olla kimmoisa iho kuin nuorella naisella jos on aloittanut jo 2-kymppisenä varjelemaan ihoaan auringolta ja tupakalta viinalta. Aurinko on ihomyrkky number one. Poltin parikymppisenä ihoni rakkuloille ja siitä alkoi auringon valolta aktiivinen suojautuminen ja kyllä on kannattanut:))))

55 v. vasta vajaan vuoden päästä mutta melkein 55 v ;)

• tavataan vanhaikodissa
        miesvieläkurja kirjoitti:

jotenkin huvittaa kun tämän ikäset haluaa olla nuoria vaikka ei kukaan säästy vanhenemiselta.

• valkkaaja
        tavataan vanhaikodissa kirjoitti:

jotenkin huvittaa kun tämän ikäset haluaa olla nuoria vaikka ei kukaan säästy vanhenemiselta.

jota miehet luulee että tämän ikäset naiset ottaa kenen sattuu saamaan,ei pidä paikkaansa.Niin kun jo aiemmassa jutussa,kilpailu on kovaa ja rima on korkealla.

• Ihanainen
        55-vuotiaallakin kirjoitti:

Minusta tuntuu, että uskottelet, kun sanot, että 55 vuotiaan naisen iho on yhtä kimmoisa kun 2-kymppisen. En ole nänyt, ja miksi pitäisi olla?
        Kauneus asuu mielestäni ihan muualla kuin ihon kimmoisuudessa.
        Olen 57-vuotias nainen ja useasti saanut kuulla kuinka rypytön olen.
        No, monet ikäiseni eivät käytä silmälaseja, vaikka tarvetta olisi.
        Kauneus on mielestäni jotain muuta kun rypyttömyyttä. Se rakentuu monista asioista. Tunnen kukoistavani rakkaani katsoessa minua haluten ja rakastaen. Ne silmät,..ne silmät.

• terveellistäkin
        tavataan vanhaikodissa kirjoitti:

on juuri hyväksi kun ikää tulee.Luin jostain lehdestä että siemen-nesteessä on sellasta ainetta joka tehoaa ryppyihin.Eli seksiä vaan niin rypyt oikenee kunhan muistaa että ei kenen kanssa vaan.Siis turvallista seksiä kun ei tarvii pelätä enää raskauttakaan tässä iässä.

• terveellistäkin
        terveellistäkin kirjoitti:

on juuri hyväksi kun ikää tulee.Luin jostain lehdestä että siemen-nesteessä on sellasta ainetta joka tehoaa ryppyihin.Eli seksiä vaan niin rypyt oikenee kunhan muistaa että ei kenen kanssa vaan.Siis turvallista seksiä kun ei tarvii pelätä enää raskauttakaan tässä iässä.

ei siis kasvovoiteen tapaan käytettynä...vaan se vaikuttaa naisessa niin että ryppyjä ei tule!

• terveellistäkin kirjoitti:

mites se menikään se yksi vitsi..."ainu ryppy ja isttuu sen päällä"..mites se on mahollista..:/

• pelinainen

pelimies pitää kun ei ota kantaa itse vai repeskö pelihousut!

• syntymäpäivänään

Kysyttiin miksei hänellä ole ryppyjä niin muori vastasi,että on yksi,mutta hän istuu sen päällä.

• syntymäpäivänään kirjoitti:

Kysyttiin miksei hänellä ole ryppyjä niin muori vastasi,että on yksi,mutta hän istuu sen päällä.

kuiteskin se huumorintaju paras nuorennuslääke...:)

• eilatti

että naiset vielä tuossakin iässä (ja paljon myöhemminkin)kykenevät harrastamaan ja nauttimaan seksistä, miehillä usein pikkuveitikka tekee tenät jo paljon aiemmin. Seksin harrastaminen ei ole iästä kiinni vaan korvien välistä, sen sinun kommenteistasikin kyllä huomaa.

• On pantava

Sinähän sen päätät.
      Itse olen yli 50-kymppinen ja tosi pantava.
      On kaikki lelut sun muut.

• ainaskaan

tarvitse mitään leluja. Tavara toimii moitteettomasti ilman moottreitakin. Ihan luomu ja tuore on:))

• Patjajussi

julkis naisisakin, tuon ikäisissä ja vanhemmissa tosi kiihottavia naisia. Vaikkapa alotettais Uosukaisesta ja lopetettas kotikadun Kaariniin. siihen väliin voi laittaa itse kukin mielensä mukaan nimiä. Käydessäni kaupungilla, minä nään joka kerta useita tosi upeita 50 naisia. Olis se vaan jussinkin mukava vielä kerran päästä peuhaamaan sellasen 50 naisen kanssa.:)) (lienekköhän toiveajattelua)

• Rebekka

Kyl keski-ikässii naisii mollata oikke perusteellisest,mut mää vaa sanon et mee olla sänkys iha kelvollissii ku vaa miähet osaisis lämmittää eivätkä olis nii hättäsii!! Seksi on ihanaa tän ikäsenä, ei ol raskaurenpelkoo ja ossaa jo muutak ku olla lähetyssaarnaaja asennos.Mää en lopet seksii ikänä,see pittä nuarekkaana ja on fyysysestki terveellist.Nii et, tervessii vaa meitin mollaajil,,koittaka oppii jotta!!

• eilatti

Olen kanssasi aivan samaa mieltä, olen myös alkanut nauttia seksistä mitä enemmän vuosia kertyy. Itselläni tosin ei vielä viittäkymppiä saavutettu, mutta uskon että homma paranee tai ainakin pysyy ennallaan, vaikka vuosia tuleekin.
        On olemassa sellaisiakin miehiä, joille myös toisen osapuolen nautinto ja tyydyttäminen on tärkeä asia. Kaikki eivät ole niitä, jotka puhuvat olevansa kovia panomiehiä ja todellisuudessa ovat niitä, jotka hyppäävät suoraan pukille, ähisevät siinä 15 sekkaa, pieraisevat ja alkavat kuorsata.

• SexReiska

neidit,kiinnostaisko ottaa hyötykäyttöön 40 karju,asentoja muitakin kuin tuo lähetys... ja enempi kestoinen kuin 15 sec.
        "koodi 21/15"

• very sexy women

Mulla on ollut itseäni 10v nuorempi rakastaja, kun exästäni tuli impotentti 48-vuotiaana!!
      Tää 'nuorimies' kehui kovasti yhteistyötämme ;)))
      Eräs seurustelukumppanini oli tosi 'kavoihin kangistunut' ja siksi tosi tylsää seuraa, joten lopetin sen suhteen. Katselenkin nykyään nuorempia miehiä.

• hämmentynyt

Näin 55-v ahkeralla kokemuksella olen sitä mieltä, että nainen yli 50-v on usein parhaimmillaan (niin halutessaan). Vaihdoin aikoinani 38 mallin käytettyyn 53 malliin.
      Enkä ole katunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe