Haloselta pitäisi kieltää esiintyminen presidenttinä kirkossa. Jos Katri Helena ei saa laulaa kauniita Jumalaa pilkkamattomia lauluja kirkossa, niin kuinka Halonen kirkosta eronneena ja Jumalan kieltäjänä voi esiintyä kirkossa.
Kommunisteille puolueen jäsenkirja on tärkeämpi kuin Raamattu.
TODELLA TEKOPYHÄÄ JA JUMALANPILKKAA!!!
Haloselta pitäisi
5
205
Vastaukset
- tuohon sanoo
kaikkien moralistien ylinvalvoja. Kyllä Erkki tiätää.
- kuin Sauli
on ollut konsanaan .
- Maalta minäkin
ettei teitä tuomita. Näin on Raamatussa.
- suora yhteys
Onko Tarja laulanut kirkossa ja Katri-Helenalta kielletty sellainen?
Jo on maailmankirjat sekaisin.
Se siitä huumoripuolesta.
Minä itse en usko jumalaan, mutta Halosen en ole nähnyt missään kieltävän jumalaa, kuten annat ymmärtää.
Halonen on eronnut kirkosta, koska sen edustajat eivät vastanneet hänen käsitystään ihmisyydestä.
Myöhemmin hän on tietääkseni ilmoittanut, että kirkonmiesten näkemykset ja toiminta ovat muuttuneet niin, että hän voisi liittyä kirkkoon takaisin.
Kuitenin hän on samalla sanonut, että hän ei liity nykyisen presidenttikautensa aikana, koska hän arvelee, että sekin käännettäisiin jotenkin häntä vastaan.
Katsotaan nyt, liittyykö ja missä vaiheessa, vai eikö liity, mutta lopettaisitte puhumasta lapsellisuuksia.
Ja muista tuo, että, jos ihminen uskoo jumalaan, ei hänen tarvitse välttämättä uskoa kirkonmiehiin. - että..
se jumala, johon itse ilmeisesti uskot, asetti rajoituksia järjenkäyttöösi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524