Eilen ja tänään oli NEXT-STEP työpaikka-ja koulutusmessut Helsingin Messukeskuksessa.
Siellä esittäytyivät myös poliittiset nuorisoliitot ja yhdistykset:
Kokoomuksen Nuorten liitto,Kommunistinen nuorisoliitto,Kristillisdemokraattiset Nuoret,
Sosiaalidemokraattiset Nuoret ry, Suomen Keskustanuoret, Vasemmistonuoret ry.
Siellä puolueet saivat uusia jäseniä.
Mutta missä PS-Nuoret?
MISSÄ PS-NUORET?
21
853
Vastaukset
- Fred Astairs
Kyllä tuo kurikan kuikka steppailee mieluimmin omassa ympyrässä, niin kukaan ei tallo varpaille.
Samalla sitä saa laajentaa tajuntaa illuusiolla , että Raimo jättää paikkansa ja kaikki tuki äänet vyöryy kuikan taskuun. tip tap tap step step...... - KÄDE
PS-nuorilta puuttuu organisaatio kykyä ja näkemyksiä joita olisi voinut tuonne messuille viedä.
PS-nuoret pyörii yhden navan ympärillä ihan liikaa ja sen vuoksi siellä ei edes älytty tuollaista mahdollisuutta kuin tuo NEXT STEP messut.
Ja olisihan tuo ollut vähän riskialtista jos esim. hesalaisia nuoria olisi ilmoittautunut runsaasti mukaan ja seuraavissa henkilö valinnoissa olisikin joillekkin tullut tienpää vastaan.
Ehkei tuo kuikan edustama vennamolaisuus olisikaan purrut näihin uusiin ja todennäköisesti fiksuihin nuoriin. Aatteen levittämisessä on se vaara, että valta katoaa.- Gellert
En olisi ikinä uskonut Kädeltä tuollaista tekstiä. Onko mies ollut täysissä sielun voimissa?
Nyt täytyy kyllä epäillä onko "kaikki kotona", jota olen kyllä hieman epäillytkin.
- neuvomassa
Ottakaapa nuorseniorit selvää paljonko maksaa tuollaisille messuille osallistuminen. Voitte myös ottaa minusta suoraa yhteyttä nuorisojärjestöön vai oletteko sen jo tehneet? Mitä ihmettä te suomi24-palstalla kyselette oudoilta ihmisiltä miksi joku järjestö ei ole jossakin edustettuna? Ja etsikää sitten myös rahat edustamiseen. Taloudenpito kun on tunnetusti helsingin päässä kunnossa niin senioreilla kuin junioreilla. Käsi on ojossa milloin mihinkäkin suuntaan. Senttiäkään ei ole tienattu itse. Sen tietävät kaikki lukijat.
- sanoa ...
mutta pöntöt paljastavat täällä aina itsensä ...
- JKa
Noitten messujen standien minimihinta oli 505 euroa (palkkä lattia).
Esim. 6 m2 valmispaikka (seinäkkeet 3-sivulla, matto) 1150 euroa.
Verottomana, eli noihin lisätään vielä 22% veroa.
Lisäkuluja esitteistä ym. materiaalista, kuljetuksista, mainoksista ....
Ylärajaa ei ole. - maksavat puoluetukea
JKa kirjoitti:
Ylärajaa ei ole.nämä kulut ovat juuri tarkoitettu maksettavaksi puoluetuista, mutta tässä puolueessa yhteiskunnan antamat eurot käytetään näköjään vain joidenkin makeaan elämään ilman mitään valvontaa...
- Erja Kouvo
Kuinka se nyt noin kipeää teki?
Kysymykseni tarkoitus oli vain panna ajattelemaan,
kuinka PS-puoluetta esim. voisi tehdä tunnetuksi.
Ei se varmaan olisi ylitsepääsemättömän suuri satsaus nuorisojärjestön eteen puolueen rahoista.
Kyllä niitä on paljon hölmömpäänkin käytetty.
Helsingin piirin jäsenet eivät ainankaan ole olleet käsi ojossa mihinkään suuntaan.
Itse ollaan kokouskulumme maksaneet, kuten paljon muutakin. - saarnaaja
JKa kirjoitti:
Ylärajaa ei ole.vai mistä?
- juuri viime
JKa kirjoitti:
Ylärajaa ei ole.viikolla 183.000 euroa puoluetukea PS:n kassaan, joten ei pitäisi olla hiluista kiinni!
- poispotkittu kiusattu
Ei heitä voi kiinnostaa mikään riitaisa kaatopaikka vailla arvoja ja ihanteita. He liittyvät vain oikeisiin puolueisiin, joilla on oikea "ideologia", pelkkä katkeruus ideologiana ei nuorille riitä.
- Tietoa vailla
Oliko tuon viestin takana niin sanottu Ojala, joka on itse törmäillyt aivan riittävästi niin Kokkolassa kuin puoluetoimistossa.
- Erja Kouvo
Next step messuilla oli 23400 kävijää.
Seuraavan kerran messut pidetään Jyväskylässä 24.-25.2007.
Tutustukaa sivuihin www.nextstep.fi siellä on paljon hyödyllistä luettavaa.- Erja Kouvo
Jyväskylän messut pidetään siis 24.25.1.2007.
- höpömessuilla
Erja Kouvo kirjoitti:
Jyväskylän messut pidetään siis 24.25.1.2007.
Eipähän tarvitse sitten eduskuntavaalikampnjaa käydäkkään. Viimeisimmät vaalit ovat osoittaneet, mitä wanhat puolueet ovat näillä messuilla ramppaamisillaan saavuttaneet: pelkkää miinusta.
- lukija S
höpömessuilla kirjoitti:
Eipähän tarvitse sitten eduskuntavaalikampnjaa käydäkkään. Viimeisimmät vaalit ovat osoittaneet, mitä wanhat puolueet ovat näillä messuilla ramppaamisillaan saavuttaneet: pelkkää miinusta.
Erjan tarkoitus oli kai sitten ihan hyvä. Mutta jos lähtee herättämään, pitää olla myös ymmärrystä. Myös positiivinen palaute on hyvä antaa, niin kritiikki on rakentavaa. Sitä Erja ja muut eivät osaa useinkaan antaa. Seuraavan askeleen messut ovat nimittäin tosi kalliit messut, kuten joku tiesi. Se on siis jo rahakysymyskin isolla ärrällä. Mitä hesan rahoihin tulee, niin puoluehan sinne kait tuet maksaa toistaiseksi. En tiedä muistiko Erja sitä. Vai onko asia toisin? Puoluehan on nousussa. Tuskin kukaan laakereillaan viitsii edes levätä? Eihän?
- Erja Kouvo
lukija S kirjoitti:
Erjan tarkoitus oli kai sitten ihan hyvä. Mutta jos lähtee herättämään, pitää olla myös ymmärrystä. Myös positiivinen palaute on hyvä antaa, niin kritiikki on rakentavaa. Sitä Erja ja muut eivät osaa useinkaan antaa. Seuraavan askeleen messut ovat nimittäin tosi kalliit messut, kuten joku tiesi. Se on siis jo rahakysymyskin isolla ärrällä. Mitä hesan rahoihin tulee, niin puoluehan sinne kait tuet maksaa toistaiseksi. En tiedä muistiko Erja sitä. Vai onko asia toisin? Puoluehan on nousussa. Tuskin kukaan laakereillaan viitsii edes levätä? Eihän?
Minä jos kuka tiedän, että positiivinen palaute
on tärkeää.
Olen alusta asti halunnut tehdä pelkästään työtä,
jolla puolueen kannatus saataisiin nousemaan.
Tiedän messujenkin järjestämisestä aika paljon.
Olen nimittäin kosmetiikka-alalla ollessani
ollut viikon jos toisenkin messuilla esittelemässä suomalaisia kosmetiikkatuotteita.
Yhtä tuttuja ovat myös vaatemessut.
Kaikki maksaa, se on selvä.Mutta alkuun on pakko satsata, jos haluaa tulla tunnetuksi.
Kyllä H:gin piirikin varmaan saa ne tuet puolueelta mitkä muutkin.
Mutta, kuten kerroin, me olemme maksaneet tähän asti kokouskulumme itse.
Mehän kokoonnumme kerran kuussa ja tarvittaessa useammin.
Se miksi esitin messuasian kysymysmerkillä johtuu siitä että
tällä palstalla se on tapa saada keskustelua, kuten varmaankin huomasit.
Kun syntyy keskustelua, syntyy ehkä tulostakin.
Mukavaa se olisi varmaan itse kustakin saada joskus positiivista palautetta.
Itse en ainankaan tällä palstalla saa yleensä muuta kuin ruokottomia nimittelyjä.Mutta ei haukku haavaa tee, pääasia, että syntyy keskustelua.
Ainankaan minä en koe makaavani laakereilla, vaikka sairaslomalla olenkin.
Nyt lähden Sairaala Ortoniin kuntoutustutkimuksiin ja toivotan kaikille hyvää perjantaipäivää.
Ps. Minun unelmani on, että saamme persuihin paljon fiksuja nuoria.Sen eteen aion tehdä myös itsekin töitä.
Nuorissa on tulevaisuus, meidänkin.
- Käsi
Joo, olisi ollut hesalaisilla naurussa pitelemistä, kun kuikka olisi liian suuressa paidankauluksessaan ja rippipuvussaan äidin solmiama kravatti tärkeillyt toistaen mantraa - arvaa mistä? Alkaa kirjaimilla: wanh...
Landepaukku messukeskukseen, hehee,, an mu kaik kestää. Tahi sit se hmmm.. tuhdiksi itsensä syönyt seta... Neitosia kun ei persnuorissa näykään. vain näitä ... hmmm. nuoria miehiä..- nuorten sihteeri
Rolf Fred Sormohan se olisi siellä messuillakin edustanut nuoria. Kukapas muukaan.
- nuoriako
nuorten sihteeri kirjoitti:
Rolf Fred Sormohan se olisi siellä messuillakin edustanut nuoria. Kukapas muukaan.
Sormo edusti?
- scoogie
Hei,
Ps-nuoret olivat mukana messuilla tänä vuonna, hienosti meni. Kiitokset vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603