lukee vaan koko ajan et "edellinen päivitystarkastus"epäonnistunut.
Mistähän tää johtuu?mulla oli ad'avare ohjelma koneella ja poistin sen.
elisan tietoturva ei päivitä
5
292
Vastaukset
- Fox
Tuolla jaellaan korjauspäivityksiä f-secureen, en sitten kirveelläkään löytänyt suomenkielistä sivua:
http://support.f-secure.com/enu/corporate/downloads/hotfixes/av-cs-hotfixes.shtml- tiedoksi
Ei operattorien myymiin tietoturvapalvelu f-secureihin saa latailla f-securen sivustoilta yhtään mitään,
palveluntarjoajien tietoturvapalvelu f-securet on täysin eri tuotteita kuin f-securen itsensä myymät tuotteet. - Fox
tiedoksi kirjoitti:
Ei operattorien myymiin tietoturvapalvelu f-secureihin saa latailla f-securen sivustoilta yhtään mitään,
palveluntarjoajien tietoturvapalvelu f-securet on täysin eri tuotteita kuin f-securen itsensä myymät tuotteet.sulla on tuosta varmaa tietoa. Mistäköhän ne virustunnistepäivitykset mahtaa tulla, onkohan Elisalla isokin virustorjuntayksikkö räätälöimässä "omia" paketteja F-securesta. Asia ei kovin paljon onneksi henkilökohtaisesti askarruta, tietoturvani hoituu eri tuotteilla. Nyt käynnissä olevassa järjestelmässä ei ole esimerkiksi virustorjunta-alan tuotteita lainkaan. Windowsissa sitten kyllä on, ilmaisversiot.
- selvisi**
tiedoksi kirjoitti:
palveluntarjoajien tietoturvapalvelu f-securet on täysin eri tuotteita kuin f-securen itsensä myymät tuotteet.sekin miksi nuo palvelutarjoajen tuotteet ovatkin niin surkeita tekeleitä. Alvariinsa niissä tuntuu olevan jos jonkilaista häikkää. Kiitos infosta.
- tuolta
http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.do?id=hen_as_paka_in_tietoturva,prosessin_esittely_0007.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181