Muutama yö sitten näin kummaa unta. En muista kuinka uni alkoi, mutta jotenkin olin saanut karhun isoon häkkiin.
Yritin laittaa häkin oven lukkoon, koska pelkäsin että karhu pääsee vapaaksi ja tappaa minut. Olin jostain saanut munalukon, jota yritin hädissäni lukita. En millään saanut sitä kiinni. Karhu yritti raapia minua häkin raoista ja katsoi ilkeästi.
Huusin apua, ja joku mies auttoi mua lukon kanssa. Sekään ei saanut lukkoa kiinni. Mies kuitenkin ehdotti, että yrittäisimme tainnuttaa karhun. Otimme jotenkin karhusta kiinni ja yritimme tainnuttaa sen mutta ei onnistunut. Karhu onnistui raapaisemaan minua isoilla kynsillään.
Sitten mies keksi, että yrittäisin laittaa lukkoa kiinni, ja hän heittää sillä aikaa pressun häkin päälle, ettei karhu näkisi meitä.
En saanut häkkiä lukkoon, vaikka yritin. Unen loppua en muista. Aika karsee uni oli! Osaisko joku sanoa mitä tällainen voisi tarkoittaa?
Karhu lukittuna häkkiin
2
175
Vastaukset
- krassi
Jokin tärkeä ratkaisu odottaa avaamistaan.
Kyseessä ovat isot, tunteita kuohuttavat asiat.
Ne eivät tapa sinua. Pelkäät ettet hallitse tulevia tilanteita.
Kun uskallat päästää karhusi häkistä, huomaat että sen onkin aivan pieni ja kiltti, ja on valmis palvelemaan sinua.
Pelkäät yleensä asioita liikaa etukäteen? - Onyx
Itse näin myös vähän aikaa sitten unta karhuista ja häkistä.
Siinä olin häkin edessä, jossa kaksi karhua. Oliko lukko rikki vai miksi, mutta karhut pääsivät ulos ja toinen hyökkäsi hampaat irvessä kimppuuni. Silloin pujahdin itse häkin sisälle ja yritin kaikin voimin pitää häkin ovea kiinni sitä vetämällä. Vain toinen (isompi) karhuista yritti tavoitella minua käpälillään, toinen (pienempi) vain katseli kaverinsa selän takaa.
En muista miten uni päättyi, mutta ainakaan en joutunut karhun hampaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512