Hyvät yrittäjät !

Mitä jos

YRITTÄJÄT:
JOSKO YHDESSÄ PÄÄTETTÄISIIN PIDÄTTYÄ TILITTÄMÄSTÄ ARVONLISÄVEROJA VALTIOLLE
ARVONLISÄVERONHAN ME YRITTÄJÄT JOUDUMME KERÄÄMÄÄN TALKOOTYÖNÄ JOSTA EI TULE MINKÄÄNLAISTA KORVAUSTA.

OLEMME SEN LISÄKSI AINUT PORUKKA YHTEISKUNNASSA JOKA EI KÄYTÄ SOSIAALITURVAA OLLENKAAN.

MAKSAMME PÖLJÄT KAIKEN ITSE JA VIELÄ TYÖLLISTÄMME.

MIKSI ME TÄHÄN SUOSTUMME ??

PIDÄTTYMINEN VERONMAKSUSTA LIENEE HELPOIN JA NOPEIN KEINO OTTAA OSAA MENEILLÄÄN OLEVAAN VALTION RYÖSTÄMISEEN.
(KUN KAIKKI MUUTKIN NIIN MIKSI EMME MYÖS ME)??

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä_______________________...

itse arvonlisäveron, älä itke iines/aku yrittäjyys kunniaan. niin minäkin tein.
      ilomielin työllistän ja työtä itsekkin siinä samalla teen.

• kusessa

Pölkkypää !! Keräämme alv:n ja tilitämme sen omalla kustannuksella pankkiin ja maksamme vielä kirjanpitäjälle tästä kaikesta.

• maksamme

kaiken itse.

• olemme

Alkuperäinen teksti

http://www.positiivarit.fi/

PIENI PUNAINEN KANA

Nykyaikainen versio kaikille niin tutusta tarinasta.

Olipa kerran pieni punainen kana, joka oivalsi takapihallaan olevan riittävästi hedelmällistä maata johon voisi raivata pellon. Hän onnistui saamaan vehnänsiemeniä ja meni iloissaan kysymään naapureiltaan: ”Jos raivaamme tähän pellon ja kylvämme siihen saamani siemenet, niin meille kaikille riittää tuoretta leipää syötäväksi koko tulevan talven ajaksi. Kuka auttaa minua?”

”En minä”, sanoi lehmä. ”En minä”, sanoi ankka. ”En minä”, sanoi sika. ”En minä,” tokaisi hanhi.

”Sitten teen sen itse”, pieni punainen kana sanoi ja teki myös. Sadosta tuli erinomainen.

”Kuka auttaa minua korjaamaan sadon?” kysyi pieni punainen kana.

”En minä”, sanoi ankka, ”Minulla ei ole kokemusta”, sanoi sika. ”Minä menettäisin eläkkeeni”, sanoi lehmä. ”Minulta otettaisiin pois työttömyysavustukseni”, sanoi hanhi.

”Sitten teen sen itse”, sanoi pieni punainen kana ja teki myös.

Viimein tuli leivän leipomisen aika. ”Kuka auttaa minua leipomisessa?” kysyi pieni punainen kana.

”Se vaatisi ylitöiden tekemistä”, sanoi lehmä. ”Siitä ei kerry pekkasvapaita”, sanoi ankka. ”Minä olen epäonnistunut yksilö enkä kuitenkaan oppisi leipomaan”, sanoi sika. ”Kaikkien muiden kieltäydyttyä olisin minä ainoa apulainen, eikä se olisi reilua”, sanoi hanhi.

”Sitten minä leivon itse”, sanoi pieni punainen kana. Hän leipoi viisi suurta leipää ja näytti niitä ylpeänä naapureilleen. He kaikki halusivat, vieläpä vaativat, leipää myös itselleen. Pieni punainen kana vastasi heille; ”En anna, pystyn kyllä syömään viisi leipää yksinkin.”

”Ylisuuria etuja”, mölähteli lehmä. ”Kapitalistista syrjintää”, kirkui hanhi. ”Vaadin tasa-arvoa”, kaakatti ankka. Sika vain nyökytteli ja oli toisten kanssa samaa mieltä.

He tekstasivat julisteita, joissa herjattiin pientä punaista kanaa. He marssivat ympäri hänen taloaan ja huutelivat vaatimuksiaan. Kun hallituksen edustaja vihdoin saapui paikalle, sanoi hän pienelle punaiselle kanalle: ”Et saa olla ahne.”

”Mutta minä olen omalla työlläni ansainnut kaikki leipäni”, sanoi pieni punainen kana.

”Totta kai”, sanoi virkamies. ”Meidän upea yhteiskuntajärjestelmämme antaa jokaiselle mahdollisuuden ansaita takapihan viljelyksillä niin paljon kuin mahdollista, mutta aikaansa seuraava hallitus on antanut ohjeet, että niiden jotka tekevät ja tuottavat, on jaettava osa saavutuksistaan toisille.”

Niin he elivät onnellisesti elämänsä loppuun asti, myös pieni punainen kana, joka hymyili ja kotkotti: ”Olen antelias. Olen antelias.” Mutta kovin hänen naapurinsa ihmettelivät miksei pieni punainen kana enää koskaan leiponut ainoatakaan leipää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe