koko vartalo akne...

kikyo^u^

onko muila kaulasta alaspäin vallitsevaa aknea?
Minulla ei juursi naamassa ole näppyjä mutta kaikkialla muualla sitäkin enemmän...selkä täynnä, käsi varsissa joista olen kipeitä näppyjä raapinut ja nyt on aivan mieletön määrä pieniä arpia miten ne saa pois? myöskin rinta kehässä on ikäviä arpia ja niskassa, ei tule toppeja pidettyä eikä ole minkäänlaista seuraelämää...lääkäriin nen ole uskaltanut mennä,koska tiedän että omalääkärini tuomitsee ja haukkuu potilaitaan juuri tämänlaisesta tyhmyydestä. aion kuitenkin mennä vaikka kammoan lääkäreitä. olen aika neuvoton ja monesti itsetuhon partaalla...jokin kuitenkin aina estää vaikka mieli onkin maassa ja masentaa...
kaikki neuvot kullan arvoisia!

7

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ..mene suoraan vaan yksityiselle ihotautilääkärille!! saat asiantuntevaa palvelua, eikä ainakaan tuomita mistään..yleensä iho-ongelmista kärsittäessä ihotautilääkäri on ainut vaihtoehto, koska terveyskeskuslääkärit eivät yleensä tee asian eteen mitään! rohkeasti vaan lääkärille, saat avun varmasti!

    • ...

      oli sama ongelma vuosia sitten ja kesti pitkään ennen kuin uskalsin mennä ihotautilääkärille. Mutta se todellakin kannatti! Silloin kadutti kun en menny aikanaan...eipähän olisi tarvinnut vuosia kärsiä tuosta vaivasta. Nykyään aknelääkitys on sen verran tehokasta, että kaikista vaikeinkin akne saadaan kyllä häviämään. Ja ne arvetkin muuttuvat lähes huomaamattomaksi ajan myötä. Suosittelen todellakin yksityiselle ihotautilääkärille menoa, et varmasti tule katumaan :)

    • asiantuntijatyyppi

      Moi,

      Mulla ei ole enää pahemmin finnejä. Mitä naamassa aina pari keltapäistä kaveria.

      Mutta tulevan vaimoni koulukaverilla (en viitsi mainita nimeä) on tosi paha akne.

      Se syö siihen tautiin roakutania-lääkettä.

      Nimimerkki: Niitä tulee aina lisää.

      • Ei maksa mitään

      • kikyo^u^
        Ei maksa mitään kirjoitti:

        http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/aulik.html

        KIITOS kaikille rohkaisusta!
        kysyisinkin nyt vielä mitä yksityisellä maksaa käydä?
        Olin diane novaa ajatellut,mutta onkohan se hyvä ajatus koska olen muutenkin masennukseen taipuvainen. Naamassani ei kuitenkaan koskaan ole kuin 2-3 näppyä kerrallaan. joten olen säästynyt edes siltä että jokin lohtu edes.


    • Anonyymi

      Mulla oli sama juttu, selän ja decoltee alueella hirvasti epäpuhtauksia. Löysin mutsin kaapista retinol öljyn ( Silé Cosmetics) sen kautta sain ihon puhtaaksi. Se on arvokas mutta ainakin toimii

      • Anonyymi

        Sun neuvot on 17 vuotta myöhässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe