Moi!
Osaisko joku neuvoa ulkopaikkakuntalaiselle missä on Kuopion parhaat kirpputorit? Lastenvaatteet ja naistenvaatteet hakusassa.
Kiitos!!!
Kirpputorit???
4
871
Vastaukset 4
- narq
selaamalla viestejä taaksepäin tai hakemalla löytyy sama keskustelu aikasemminkin useaan otteeseen
- Nimetön
Ja minä kun luulin, että tänne saa laittaa kysymyksen ilman, että lukee kaikki edelliset viestit. Luin kyllä keskustelun ohjeet ennen kirjoittamista, mutta siellä samojen aiheiden esilleottamista ei kielletty ;)
C'moon. Relaa vähän.
Kaikilla ei ole aikaa/halua luuruta koneen ääressä. Ettet vain itse olisi laiska, kun olet ennättänyt tutustumaan ilmeisesti jokaiseen aikaisempaan viestiin.
Elämä odottaa, joten MOI!
Muille tiedoksi, että sain kirpputorit selville muuta kautta.
- kirppikset
SPR:n Kontti Haapaniemenkadun ja Suokadun kulmassa.
EKO-Kuopio Neulamäen ostoskeskuksen luona.
Tavarapörssi Tehdaskadulla.
EKO-Kuopio Likolahdessa- lisäksi
Käsityökadulla on myös eräs ihan kiva kirpputori, muistaakseni joku lähetyskirpputori.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559