Löyty tuolta systemin sivujen kautta niiden kaikenlaisia tuotteita, mutta ei vain mistään sattunut silmään, että saako tilattua tänne Suomeen asti:)
ELI onko joku tilaillut vai saakohan suomesta jotain shottilaseja tms...omaan baarikaappin kelpais pari tuollaista lasia, mut ei viitsis kahta lasia ameeeeriikast tilata ellei joku muukin tilais samalla.
Nii ja aikasempia viestejä varten....en ole teini, en ole "uusfani" enkä mitään muutakaan mistä valittaa, mutta juominen olisi vain mukavampaa hienosta lasista:)
fanituotteista
3
441
Vastaukset
- tilattua
ja löytyy sieltä storesta tietoa (Helpistä)
..mutta kulut on aika hurjat. $15 ylöspäin mahdolliset tulli arvonlisävero täällä päässä.
Tulee tuotteelle hintaa :)
Oon ite jotain noita paitoja kuolannu mutta taitaa jäädä tilaamatta. Jos ne vaikka joskus tulis tänne keikalle niin sit onnistuis paremmin...- girlcalledkill
Suomestakin saa jotain tuotteita.. mut aika naurettava valikoima löytyy
- trueteenfan?
girlcalledkill kirjoitti:
Suomestakin saa jotain tuotteita.. mut aika naurettava valikoima löytyy
Voisihan sitä tehdä kimppatilauksen mutta toki täällä on vähän hankala kerätä moista luottamista porukalta mutta postikuluissa säästyisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925