On pakko purkaa tunteita tänne, olen ihan solmussa sinuun... Tiedän, että kuuluisimme yhteen, mutta tosiasioille emme voi mitään. On elettävä tätä jo rakennettua toisenlaista elämää. Näemme lähes päivittäin ja et arvaakaan kuinka jouduin taistelemaan itseni kanssa etten hajoa. Joinakin päivinä onnistun hallitsemaan tunteeni paremmin ja toisinaan en. Sinä et taatusti arvaakaan kuinka hurmaava olet!
Pieni pyyntö, päästä minut jatkamaan elämääni...
Just sulle M***** !
17
2381
Vastaukset
- M****
kuin minulle.. Vain yksi kirjain liikaa.
- katja
älä turhia unia näe
- Matias
olet vapaa
- Markku
oot vapaa.
- Martti....
Oot Vapaa!!!
- Mikael
OOT VAPAAAA
- mntitu....
muru oot vapaa |
- minttu...
hups
änä yönä oot vapaa!!!!!!!!
- Majbrit
Oot vapaa, sä meet ja matka alkaa saa! Miltä tuntuu nyt kun kaikki on ohi? OU JEE
- nyt jotain
kuitenkin jos jotain liennytystä tuon sulle. En ole edes M:llä alkava vaan ei sen oo väliä.
Tämä elämä on tässä elettävänä, tuonpuoleisesta ei ole selkoa jos siellä sitten kohdataan.
Olen hurmaava koska
olet minuun silmäsi iskenyt.
Annan luvan sinulle jatkaa elämääsi olen kuitenkin varjona ettet näe mua. - M...............
Miten sulle tällaiset ajatukset tuli?
Koska olisin sinut vangita halunnut, tiedäthän, että se ei kuulu tapoihini, vaan olet vapaa tulemaan ja lähtemään niin kuin haluat, niinkuin haluan itsekin olla.
Mikä tässä estää kuulumasta minua sinulle ja sinua minulle, todellisuusko? Mulle tämä kaikki on jotenkin todellisuuden ulkopuolella, hulluutta kai, mutta niin jotenkin, hmm...ihanaa...ja samalla niin hirveää.
Saat minut nauramaan ja unohtamaan edes osan murheista, ja toivottavasti minä myös sinut, ei kai sitä enempää voi halutakaan, tällä hetkellä ainakaan kun kaikki on muutenkin niin vaikeaa.
Älä vaan jatka elämääsi ilman minua, olet sitä mitä tarvitsen. - olikope
Senkus menet, tästä lähtien meidän välillä ei ole mitään..
- M*****
päivitetääs tilanne sitten..
- M*****
I won't let you go, *****. Never.
- M * * * * *
..jos saa kysyä?
- minähän se
... ;)
- tiedän
yhden oikein viehättävän nuoren M***** nimisen neitosen. Näinkin hänet tuossa muutamia päiviä sitten. On se vaan kumma, miten hän kaunistuu joka kerralla enemmän ja enemmän. Huoh..
Tosin, en tiedä hänestä enää, mutta ainakin minä olen vapaa mille vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264818Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa123488Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282746Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862476Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211329Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41258