Tää on kamalaa!! Oon ettiny tokyo mew mew mangaa joka ikisestä kaupasta, jossa niitä olis voinu olla, Mutta EI! Ei niitä oo missääänn!!! ;(( Auttakaa!! Voisko sitä ostaa netistä??
NYT PALO PINNA LOPULLISESTI!!!
20
1355
Vastaukset
- ....
Missäs sinä asut? Kaikista pikkukaupoista/kioskeista/kirjakaupoista löytyy Tokyo Mew Mew mangaa.
- ichigo-79
Jep! asun uudessakaupungissa ja etsinyt ja odottanut olen itsekin, hrmittaa ihan vietävästi!
Ei ole meidän kioskeissa eikä kaupoissa, ainakaan eilen ei ollut....käyn tänään taas katsastamassa. Mutta haluaisin kyllä tietää että missä on niitä nyt muka myynnissä, uusimman Ranman ostin eilen! ichigo-79 kirjoitti:
Jep! asun uudessakaupungissa ja etsinyt ja odottanut olen itsekin, hrmittaa ihan vietävästi!
Ei ole meidän kioskeissa eikä kaupoissa, ainakaan eilen ei ollut....käyn tänään taas katsastamassa. Mutta haluaisin kyllä tietää että missä on niitä nyt muka myynnissä, uusimman Ranman ostin eilen!Mutta, kun mä kävin katsomassa silloin kakkoskirjan, niin se tais olla lauantai,joten ehkä se tuliskin tänään? Oonkin kohta menos ärrälle.
- tomoe
vaikka asun pohjois-savossa, täältä löytyy kaikkia suomennettua mangaa kaupoista eli tokyo mew mewiä, ranmaa, conania ja dragon ballia.
- AARGH!!
Helsingissä. Onko kukaan HELSINGISSÄ asuva ostanut mew mewiä????
- AARGH!!
AARGH!! kirjoitti:
Anteeksi, jos mä nyt kiukuttelen täällä, mutta ärsyttää, kun mä tänään löysin vihdoin mew mewiä, mutta se oliki RUOTSIKS!! :( Haluisin sitä suomeksi!!
- harr
AARGH!! kirjoitti:
Anteeksi, jos mä nyt kiukuttelen täällä, mutta ärsyttää, kun mä tänään löysin vihdoin mew mewiä, mutta se oliki RUOTSIKS!! :( Haluisin sitä suomeksi!!
Kakkososaa pitäisi vielä löytyä lehtipisteistä. Mene tänne
http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=42&id='930230'
ja etsi postinumerosi avulla mahdollisia paikkoja. Ykkösosaa saattaa olla jo poistunut myynnistä ja sitä löytyy ehkä vain divareista. Kolmonen ei ole vielä ilmestynyt. - mew in helsinki
AARGH!! kirjoitti:
Helsingistä löytyy kuule joku kauppa missä myydään kaikkea anime-manga aiheista kuten mangaa ja niitä videoita/dvd.. en muista nimeä mutta laitaa haku googleen : helsingin anime ja manga myymälät (tai jotain tommosta..)
- AARGH!!
mew in helsinki kirjoitti:
Helsingistä löytyy kuule joku kauppa missä myydään kaikkea anime-manga aiheista kuten mangaa ja niitä videoita/dvd.. en muista nimeä mutta laitaa haku googleen : helsingin anime ja manga myymälät (tai jotain tommosta..)
Kiitos paljon harr niistä sivuista, sillä niitten avulla löysin vihdoin mew mewiä! :D KIITOS! Ps. onko tokyo mew mewiä mangana tullu vasta 2 osaa? Pps. Saako suomesta mew mewiä animena? :D Jos saa, niin onko "ei suomeksi dubattua" versiota? Siis japaniksi suomenkielisten tekstien kera? :D
- googleta
ihan hirveetä. itketään yhdessä. ...ja sitten mene pois.
- AARGH!!
..aina noin inhottava.
- googleta
AARGH!! kirjoitti:
..aina noin inhottava.
aina? mitä oikein tarkoitat ? hassu olet. menes nyt.
- Uyoku-chan
googleta kirjoitti:
aina? mitä oikein tarkoitat ? hassu olet. menes nyt.
Ainakaan sinne missä minä asun ei ole tollut vielä edes TMM 3 vaikka sen piti ilmestyä Tammikuussa!
Uyoku-chan kirjoitti:
Ainakaan sinne missä minä asun ei ole tollut vielä edes TMM 3 vaikka sen piti ilmestyä Tammikuussa!
Ei, meillä sen ois pitäny tulla viikolla 15! Ja ärrällä sanottiin, ettei sitä tullut
- tokyo
itelläni on ensimmäinen osa ja toista olen odotellut... eipä ole edes sitä näkynyt...
- Uyoku-chan
Miksi vasta silloin?!?!Mikä niitä tumpeloilla kestää!
Uyoku-chan kirjoitti:
Miksi vasta silloin?!?!Mikä niitä tumpeloilla kestää!
MÄ LÖYSIN SEN 3 ÄRRÄLTÄ! :D
- janinah94
half-mouse kirjoitti:
MÄ LÖYSIN SEN 3 ÄRRÄLTÄ! :D
Tokyo Mew Mew 3 JO NYT MYYNNISSÄ?? :OOO
janinah94 kirjoitti:
Tokyo Mew Mew 3 JO NYT MYYNNISSÄ?? :OOO
KYLLÄ! Oon nyt habos ja luen samaan aikaan jos kiijnnostaa, sori, kun en ehtinjy tulla eiljen!
- hanon
Heips,
et oo löytäny mistää tokyo mew mewtä..outoo..no mut kantsii kattoo r-kiskoist,sielt oo ostanu ainaki ite..ja sit kantsii käydä suomalaises ja akateemises ja myös niitten netti sivuil..ja sit myös www.sangatsumanga.fi(tmm kustantaja)ja kysyy niilt..ja muute viel käyppä kattoo www.lehtipiste.fi,sielt voi tilata tokyo mew mewn uusimman..toivottavasti näist on jotai apuu(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779