kysymys mursikselle

ajattelin vain

Voisiko Mursis tai joku muu asiaa tunteva vastata kysymykseeni?

Noin puoli vuotta sitten syksyllä olin lähtemäisilläni moveen mukaan, mutta viime hetkellä pyörsin päätökseni ja en lähtenytkään. Homma kuitenkin eteni sen verran, että värvärini hankki minulle extranet-tunnukset ja siellä minulla näkyi oma organisaatiokaaviono, joka käsitti toisessa jalassa olevan kaverini, joka oli liittymässä yhtä aikaa minun kanssa.

Tämän enempää ei sitten tehtyään. Siis minkäälaisia paperisopimuksia ei lähetetty eteenpäin movelle, vaan ainoastaan extranet-tunnukset olivat linkkini moveen. Olen tosin nämäkin tunnukset ja salasanat unohtanut aikapäiviä sitten...

Kysymykseni siis kuuluu, tuleeko minun olla jotenkin huolissani omasta asemastani? Olenko millään tavoin sitoutunut moveen pelkillä extranet-tunnuksilla? Mitään paperisopimuksia ei siis lähetetty, enkä ehtinyt minkäänlaisia maksuja yms. lainoja ottaa. Myöskään mitään ei minulle Movesta lähetetty...

Kiitoksia vastauksesta.

5

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moveout

Sinulla on hyvin pullat uunissa jos et ole laittanut allekirjoitustasi mihinkään etkä ole maksanut mitääm.

• mursis

Moveout on oikeassa. Jos et ole mihinkään pannut nimeäsi, ei mitään probleemia. Voivathan nuo tyypit tehdä extranettiinsä tunnarit vaikka Jouni Laiholle tai Tarja Haloselle, mutta siitä ei heille mitään seuraamuksia ole.

Paitsi että tietysti olisivat sitten "yhteistyökumppaneita".

Lue Merilohen tarina:
      http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2006/02/merilohen-tarina.html

• sama mies

Jeps, kiitoksia. Näinhän minä ounastelinkin. On se vain kumma, kun vieläkin liikkuu movettajien piirissä tieto, että poliisitutkinta tehtiin viime vuonna ja mitään ei löytynyt. Eniten tässä juuri se sapettaa, että valehdellaan ihmisille, jotka useimmiten ovat nuoria.

• riittää

Kiitos taas kerran. Hyvää huumoria.

• nimimerkki

itselleni kävi ihan samanlailla n 6kk sitten,
      vanha koulukaveri piti tilaisuuden ja en osoittanut kiinnostuksen merkkejä ollenkaan.

3päivä päästä tipahti s-postiin että olisin muka rekisteröitynyt johonkin move-extranettiin.

mielenkiinnosta kävin katsomassa ja siellä oli täytettynä etunimi, sukunimi ja puhelinnumero.

näemmä noita tunnuksia ei voi mistään poistaa, niin täytin tiedot "random datalla" ja olen nyt unohtanut koko homman...

outoa meininkiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe